Rampage Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 For å trekke paraleller: American Pie-filmene er generelt ganske dårlig filmer, lar meg underholde likevel (dog med masse øl innabords, for å kontekstualisere). Sett bortifra familievennlig kanskje Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ja, Mr. Right Britishface. Ny trailer til sesong 3 av Eastbound & Down; http://www.youtube.com/watch?v=cf3z3J-RV40 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Justified bryter med endel etablerte konvensjoner, som selvfølgelig kan gjøre den hard. Har nok med vaner å gjøre. Anbefaler absolutt hvert minutt. En hyllest til både den tradisjonelle western, samtidig som ny sti tråkkes ut. Imponerende. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hva synes folk om The Unit? Er jo Shawn Ryan, burde jo være litt kvalitet over det, eller? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hva synes folk om The Unit? Er jo Shawn Ryan, burde jo være litt kvalitet over det, eller? The Unit er bra, kan bli litt mye kjerring ting i noen episoder, men jevnt over underholdning. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Både The Shield og Terriers var jo helt konge. Har bare sett piloten av Lie To Me. Hørt at det både er god underholdning, og at det er møkk jeg bør holde meg unna. Tanker? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Terriers skulle fått langt flere sesonger, synd det ble promotert med en bikkjeplakat så ingen visste hva det handla om. På samme måten som jeg trodde Hell on Wheels var sånn "ice road truckers" blankiest blank-show til jeg fant ut at det var en grisefet western. Dog var det bare basert på navnet, FX reklamerte jo faktisk med terriers, så folk trodde det var et hundeshow. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Synd at FX sliter med nye serier generelt (som ved Lights Out også). Var egentlig meningen at Powers eller Outlaw Country skulle starte på skjermen nå, ved siden av Justified sesong 3. Outlaw Country gikk ikke videre, fordi etter et dødsfall blant en av skuespillerne så ble serien endret til noe sjefene ikke lenger likte. Powers går også igjennom heftige omgjøringer, og det virker som at det pilotprosjektet blir også kastet i søppla. Synd for Powers i tegneserie-format og kunne blitt gjort bra på TV med riktige folk i produksjonen. Vi vet også alle hvorfor American Horror Story ble en suksess. Det er jo alt den PR`en serien har fått på grunn av Glee. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hva synes folk om The Unit? Er jo Shawn Ryan, burde jo være litt kvalitet over det, eller? Eg synest The Unit var fantastisk! Selvsagt ting med den og, bla ultra amerikansk til tider. Men det bryr meg lite. Herlig action underholdning. Men enig med han over, kjerring våset kunne de spart seg for, selv om de delene bidrar til å menneskeligjøre soldatene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvis jeg ba dere si hva dere mener er hot og hva som er not akkurat nå, hva ville dere svart? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Noen av dere som fulgte med på Jericho som har kjøpt denne blekka om sesong 3? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Når det kommer til komedier, hot or not. Hot: Modern Family (ifølge Filmpolitiet er den bedre enn Louie, Community og Parks And Recreation, så den er veldig hot!), Glee, Whitney, The Big Bang Theory, 2 Broke Girls, How I Met Your Mother, New Girl, Rob, Hot In Cleveland Not: Parks And Recreation, Community, Happy Endings Endret 31. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Skjønner ikke helt poenget med å lage dine favoritter som not.... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Vel det som er hot i norge er ihvertfall Game of Thrones, og Homeland. Snakkiser begge to. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Skjønner ikke helt poenget med å lage dine favoritter som not.... Fordi de ikke er hotte. Det er de andre seriene som har de større seertallene, og det er de seriene som er not som så vidt blir vist i Norge. Parks sendes ikke i Norge engang. Endret 31. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Å sånn... Men eg vil tro Lars lurte på hva vi synes er hot også? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Leste bare hva som er hot or not der. Beklager det. "Hot" Komiserier: Louie, Parks & Recreation, It's Always sunny in Philadelphia, Community, Curb Your Enthusiasm, 30 Rock, Happy Endings o.s.v. Dramaserier: Breaking Bad, Justified, Homeland, Game of Thrones, Sons of Anarchy, Treme, Sherlock, Luther, Person of Intrest Har også stor tro på Luck, likte piloten godt. Annet: QI, The Graham Norton Show, Archer, Unspurivised, The Life And Times of Tim Endret 31. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Noen sjans i havet at Stargate en gang i løpet av de neste fem år vil bli tatt opp igjen med hvertfall noen sesonger? Er på sesong 8 av SG1 nå, gruer meg til jeg blir ferdig med SGA og en runde til med SGU Håper på hvertfall en sesong til eller en film med SGU, jeg vil vite mer! edit: Også er det jo tross alt ikke så lenge siden SGU ble ferdig. Endret 31. januar 2012 av Tord93 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg håper aldri SG:U blir tatt opp igjen, rimelig kjip serie egentlig. Litt mer Atlantis hadde ikke skadet, men de trenger en storyline... Det er jo mulig at en film til skjer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Første serie som er blitt fornyet så langt i 2012 er Luck. Serien er fornyet til en sesong til i 2013. Jeg var vel en av de få som likte piloten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå