EVH Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Begynte å se på friday night lights her i forrigårs på en anbefaling av en venn. Var igrunn ganske skeptisk, men den serien har virkelig tatt meg må jeg si! Anbefales! ;-) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Sett de tre første episodene av Leverage nå og jeg må si at den tapte seg raskere enn forventet. Alle heist elementene fra piloten er nå så godt som borte og vi sitter nå igjen med en dårlig amerikanisert versjon av Hustle. Tviler på at jeg kommer til å se neste episode. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg trenger noe å se på i romjula. Er det noen som har noe å anbefale? Hadde tenkt meg noe ala Rome, Tudors eller Ashes to Ashes. Noe med en handling over tid, ikke en ny handling hver dag som i House. Noen tips? Kan også tenke meg noe helt annet! Liker Weeds, House, Man Stroke Woman, No Heroics, The Wrong Door, Extras og sånt. Særlig skjult kamera bare det ikke er slapstick! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk Sopranos ses 6 del 1, men har bare tom 3, så jeg så meg nesten nødt til å bestille litt på platekompaniet. The Wire ses 2-3 og The Sopranos ses 4-5 er på vei til meg om noen dager, tenker jeg Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ser at TV Norge reklamerer med at de skal sende Fringe fom neste år. Er det noe jeg bør få med meg? Liker forsåvidt det meste, men favorittene er Oz, South Park, House, Dexter, Entourage, Supernatural o.l. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Er på utkikk etter en ny serie. Vil gjerne ta fatt på en serie som foregår i en småby i USA (eksempel: Twin Peaks), og gjerne der mange sjangere blir blandet inn på en gang (igjen kan jeg bruke Twin Peaks som eksempel). Interessante karakterer er også svært viktig. Det er også ønskelig at serien er ganske voksen. Forslag? Endret 30. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Styr unna Jericho hvis du skal ha noe form for kvalitet, den er veldig cheezy og veldig typisk amerikansk. Alikevel likte jeg den, men det er ingen sterk serie og nok derfor den også gikk av lufta. True Blood derimot anbefaler jeg deg da på det sterkeste. Lagd av Alan Ball(som lagde Six Feet Under). Blanding av vampyr Sci-fi og drama. Handlingen pågår i en liten by i Louisianna, USA. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Skal på hytta i noen dager nå, tar med uåpnede Band of Brothers Kan ikke bli skuffet nå! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Band of brothers er en fantastisk serie. Absolutt fantastisk! Forøvrig, ikke lenge til Scrubs begynner igjen nå. Gud som jeg gleder meg! Men trist at det er siste sesongen da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Styr unna Jericho hvis du skal ha noe form for kvalitet, den er veldig cheezy og veldig typisk amerikansk. Alikevel likte jeg den, men det er ingen sterk serie og nok derfor den også gikk av lufta. True Blood derimot anbefaler jeg deg da på det sterkeste. Lagd av Alan Ball(som lagde Six Feet Under). Blanding av vampyr Sci-fi og drama. Handlingen pågår i en liten by i Louisianna, USA. Totalt uenig i ditt utsagn om Jerichos kvalitet. Men må si meg enig i at den er litt typisk amerikansk da. True Blood er en genial serie. Gleder meg allerede til sesong 2. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 No har eg ein liten godbit på lager til dykk, nemleg The Corner. Seks episodar miniserie om narko i eit "svart" område i Baltimore. Folkens, dette er HBO- og dermed kvalitet frå første til sist. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg tenkte jeg kunne si det her også. som de fleste vet annonserte David Tennant i høst at han ikke skulle spille doctoren i den femte sesongen av Doctor Who . Nå er etterfølgeren valg og hans navn er Matt Smith. http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/7808697.stm Endret 3. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som har sett Life on Mars (UK-versjonen)? Likte serien veldig godt, ser den begynner på NRK og kan anbefale den varmt. Mange gode øyeblikk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg så de første episodene og det jeg så likte jeg særlig John Simm sine prestasjoner. men av en eller annen grunn så jeg ikke den ferdig. så jeg kommer til å se den når den kommer på nrk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Cesar_Romero 15 år siden Joker gikk bort.....savner Cesar Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå har jeg sett de to første episodene av Band of Brothers.. De var gode. Spesielt krigen Veldig realistisk.. blir det enda bedre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå har jeg sett de to første episodene av Band of Brothers.. De var gode. Spesielt krigen Veldig realistisk.. blir det enda bedre? Det blir MYE bedre ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nice da. Gleder meg.. Fyrer kanskje av en i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå