Blåbær Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Fått sett de første episodene av The Firm, bra start, men er det snakk om en endelig slutt eller skal det bare fortsette uendelig om seertallene holder seg gode? Btw, har ikke sett filmen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Synes The Firm skuffa, så fram til serien på grunn av Juliette Lewis og Callum Keith Rennie spesielt. Først og fremst advokat-procedural, med delvis sesonglangt konspirasjon-tull. Helhetlig langt ifra noe bra, gjør deg heller en tjeneste å se Damages sesong 1, og resterende sesonger hvis du føler for det. Der har du ihvertfall en advokat-ish serie med godt skuespill, gode karakterer og grei handling, noe The Firm virkelig ikke har noe særlig av. Serien har mildt sagt lite med filmen og gjøre. Det som er viktig blir forklart i de første episodene. Serien er ment som 22-episoders serie, det er ikke meningen at noe sesong 2 skal komme. Så kansellering er ikke noe som trengs å uro deg for, det er ikke akkurat som NBC har enda et Betty White-program de kan sette inn istedenfor. Kan hende de skifter serien til å bli sendt på dødsboet på fredager, det er nok det mest farligste som kan skje med serien. Endret 18. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hva med meg da som synes Dexter suger totalt? klarte bare 8 episoder jeg Du får lov til å mene det du vil, men ser ikke at det er relevant for deg i det heletatt. Hvis du bare klarte 8 episoder, antar jeg du ikke har sett noe fra sesong 5, som i følge Mahavishnu var fjordårets store skuffelse, og den sesongen vi snakker om. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Såret jeg enda en Dexter-fanboy nå? Åjøss, dere er hårsåre. Tidligere har dere sendt meg meldinger på PM. Og nå dette. Nå er det du som trekker hårsår-kortet med en gang noen er uenig med dine konklusjoner, da. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg trekker det ikke med en gang. Men etter disse meldingene 2 av dere sender meg på innboksen så gjør jeg det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 De liker vel ikke at noen gjør narr av den store rollemodellen deres. Det er ikke så mange av dem å velge mellom for sosialt hemmede ungdommer som innbiller seg at de er genier med udiagnostisert asperger. 2 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Prøv å kritiser Star Trek ovenfor en Star Trek fan... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvilken Star Trek, ovenfor hvilken Star Trek-fans? Star Trek blir noe annet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Nei. Det er enkelte Star Trek-fans som hater seriene som kommer etter den originale, visa versa. Du har også filmene i tillegg. Alt fra de nye og gamle der og. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ja det vet jeg, men ser ikke at det endrer noe på mitt utsagn Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Det sa jeg ikke. Men det jeg skulle fram til var at det var et dårlig eksempel, når du ikke nevner hvilken Star Trek ovenfor hvilken Star Trek-fans. Endret 18. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Sesong 3 av White Collar startet opp igjen i dag. En av de seriene innenfor "lett underholdning" jeg liker best. Ser ut som serien kan bevege seg mot det jeg har ønsket hele tiden også. Men blir vel ikke før en eventuelt sesong 4. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Serien er ment som 22-episoders serie, det er ikke meningen at noe sesong 2 skal komme. Så kansellering er ikke noe som trengs å uro deg for, det er ikke akkurat som NBC har enda et Betty White-program de kan sette inn istedenfor. Kan hende de skifter serien til å bli sendt på dødsboet på fredager, det er nok det mest farligste som kan skje med serien. Hurra for endelig slutt, da følger jeg nok med uansett. Men tenkte du på denne serien? http://www.nbc.com/betty-whites-off-their-rockers/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hurra for endelig slutt, da følger jeg nok med uansett. Men tenkte du på denne serien? http://www.nbc.com/betty-whites-off-their-rockers/ Kommer nok til å se serien til slutt jeg også, men langt ifra noe jeg prioriterer. Jeg skulle bare ønske den var litt bedre. Ja, den Betty White-serien. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Noen som vet om Justice League the complete series er å få kjøpt i noen norske butikker, eller norske nettbutikker? Eller blir det bare Amazon som man må satse på? De shipper vel ikke pakker til Norge lengre? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg trekker det ikke med en gang. Men etter disse meldingene 2 av dere sender meg på innboksen så gjør jeg det. For all del, men det gjelder ikke alle brukerne. Liker mye mindre å bli satt i bås kun fordi jeg bare er delvis enig med deg, enn å høre kritkk rundt en av seriene jeg følger med på. Diskusjon.no eksisterer for å kunne diskutere, og med en gang du begynner å kritisere person i stedet for sak, har du tapt. 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ser ihvertfall ingen poeng med å forsvare Dexter uansett hva, så om Dexter kommer opp i negativ setting betyr det ikke at man må begynne å krangle. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Classy fra Curb som vanlig. http://www.youtube.com/watch?v=m7BgOYPNTlA&feature=related Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Diskusjon.no eksisterer for å kunne diskutere, og med en gang du begynner å kritisere person i stedet for sak, har du tapt. Jeg diskuterte ikke Dexter. Jeg diskuterte hvordan Modern Family har synket betraktelig mye i kvalitet fra den første sesongen til den andre sesongen, og la til at den var en av de største skuffelsene i 2011 etterfulgt av Dexter. Dessverre så velger en av Dexter-fansen å overreagere på en barnslig måte, istedenfor å åpne til diskusjon. Man kan simpelt spørre hvorfor/be noen forklare sine meninger, istedenfor å oppføre seg som et lite barn som ble gjort her. Jefe: http://www.youtube.com/watch?v=mi_c6D8SPcE Endret 18. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå