Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes The Firm skuffa, så fram til serien på grunn av Juliette Lewis og Callum Keith Rennie spesielt. Først og fremst advokat-procedural, med delvis sesonglangt konspirasjon-tull. Helhetlig langt ifra noe bra, gjør deg heller en tjeneste å se Damages sesong 1, og resterende sesonger hvis du føler for det. Der har du ihvertfall en advokat-ish serie med godt skuespill, gode karakterer og grei handling, noe The Firm virkelig ikke har noe særlig av.

Serien har mildt sagt lite med filmen og gjøre. Det som er viktig blir forklart i de første episodene. Serien er ment som 22-episoders serie, det er ikke meningen at noe sesong 2 skal komme. Så kansellering er ikke noe som trengs å uro deg for, det er ikke akkurat som NBC har enda et Betty White-program de kan sette inn istedenfor. Kan hende de skifter serien til å bli sendt på dødsboet på fredager, det er nok det mest farligste som kan skje med serien.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hva med meg da som synes Dexter suger totalt? :p klarte bare 8 episoder jeg :(

Du får lov til å mene det du vil, men ser ikke at det er relevant for deg i det heletatt. Hvis du bare klarte 8 episoder, antar jeg du ikke har sett noe fra sesong 5, som i følge Mahavishnu var fjordårets store skuffelse, og den sesongen vi snakker om.

Lenke til kommentar

Serien er ment som 22-episoders serie, det er ikke meningen at noe sesong 2 skal komme. Så kansellering er ikke noe som trengs å uro deg for, det er ikke akkurat som NBC har enda et Betty White-program de kan sette inn istedenfor. Kan hende de skifter serien til å bli sendt på dødsboet på fredager, det er nok det mest farligste som kan skje med serien.

Hurra for endelig slutt, da følger jeg nok med uansett.

Men tenkte du på denne serien? http://www.nbc.com/betty-whites-off-their-rockers/

Lenke til kommentar

Jeg trekker det ikke med en gang. Men etter disse meldingene 2 av dere sender meg på innboksen så gjør jeg det.

For all del, men det gjelder ikke alle brukerne. Liker mye mindre å bli satt i bås kun fordi jeg bare er delvis enig med deg, enn å høre kritkk rundt en av seriene jeg følger med på.

Diskusjon.no eksisterer for å kunne diskutere, og med en gang du begynner å kritisere person i stedet for sak, har du tapt. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Diskusjon.no eksisterer for å kunne diskutere, og med en gang du begynner å kritisere person i stedet for sak, har du tapt. :)

Jeg diskuterte ikke Dexter. Jeg diskuterte hvordan Modern Family har synket betraktelig mye i kvalitet fra den første sesongen til den andre sesongen, og la til at den var en av de største skuffelsene i 2011 etterfulgt av Dexter.

Dessverre så velger en av Dexter-fansen å overreagere på en barnslig måte, istedenfor å åpne til diskusjon. Man kan simpelt spørre hvorfor/be noen forklare sine meninger, istedenfor å oppføre seg som et lite barn som ble gjort her.

Jefe:

http://www.youtube.com/watch?v=mi_c6D8SPcE

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...