Thommesen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Haha, så genialt. http://www.youtube.com/watch?v=k9TlHcG9baU Adam Scott killer alt. Jeg har planlagt å se Parks&, men syns ikke dette var morsomt i det hele tatt. Vil jeg like serien? Jeg liker (det som jeg har inntrykk av at er) liknende serier som The Office og Community. Jeg hadde ingen konkrete planer om å se Parks (lastet ned sesong 1, men slettet den), men etter den godbiten må jeg kanskje gjøre det snart. Lo godt. Edit; føler jeg er veldig klar for Girls. Blir nok en real 'feel good' serie som man gleder seg til å se hver uke. Endret 14. januar 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Sooo,, The River. Så tilfeldigvis reklamen for denne på MAX igår. Oren Peli og Michael R. Perry (gutta bak Paranormal Activity) står visstnok bak denne, og Steven Speilberg ble på en eller annen måte nevnt i traileren. Denne serien har flydd langt under min radar iallefall, og jeg kunne ikke finne stort her på forumet heller. Gikk riktignok ikke altformange sider bak i dennetråden. Anyways. Det som slo meg mest med denne er at MAX kjører verdens premeiere på denne, og viser den samtidig med USA. Det må vel være en av de første gangene dette har skjedd? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 The River har mottatt lunken kritikk så langt. Den er fra ABC. ABC har ikke lagd et eneste brukbart TV-program siden ja, Castle eller Cougar Town. Jeg er ikke så gira på serien. Heller mer gira på Girls som har mottatt god kritikk, Awake som har blitt hyllet etter piloten sin av kritikerne, og Alcatraz som har fått en midt på treet-kritikk. Samt Luck som hadde en grei pilot, med en del potensiale. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Vurderer å starte på Heroes. Hoppet aldri på hypen når serien startet, og har egentlig tenkt på å se den siden. Får man en verdig avslutning på serien? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hva synes dere om Chuck? Har sett to episoder nå. Virker ikke fantastisk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hva synes dere om Chuck? Har sett to episoder nå. Virker ikke fantastisk. Elsker serien 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Vurderer å starte på Heroes. Hoppet aldri på hypen når serien startet, og har egentlig tenkt på å se den siden. Får man en verdig avslutning på serien? Langt ifra. Den blir egentlig dårligere for hver sesong. Ville sett sesong 1 og stoppet der. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hva synes dere om Chuck? Har sett to episoder nå. Virker ikke fantastisk. Elsker serien Da skal jeg gi den noen episoder til Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Da skal jeg gi den noen episoder til Dagens episode var helt syk Gi den noen episoder for å bli kjent på folka osv. Syns s1-4 har vært veldig bra, ses 5 har vært litt blandet men generelt bra. Bare 3 episoder igjen så er serien over 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Vurderer å starte på Heroes. Hoppet aldri på hypen når serien startet, og har egentlig tenkt på å se den siden. Får man en verdig avslutning på serien? Gå for noe annet. 30 Rock siden du liker Parks og Community? Ihvertfall Party Down, som jeg anbefaler varmest. Lifes And Times of Tim, It`s Always Sunny In Phildelphia, Archer? Kan også gå enda lengre tilbake i tid som The West Wing, The Riches, Flights of The Conchords, NewsRadio, Sports Night, og Deadwood. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Chuck er middelmådig på sitt beste, som er de to første sesongene, mer eller mindre. Etter det blir det gradvis nesten den dårligste serien på TV. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Chuck er middelmådig på sitt beste, som er de to første sesongene, mer eller mindre. Etter det blir det gradvis nesten den dårligste serien på TV. Tviler jeg på at noe er dårligere enn Torsdag kveld fra Nydalen. Selv om det ikke er en "TV-serie" i den forstand. Vurderer å starte på Heroes. Hoppet aldri på hypen når serien startet, og har egentlig tenkt på å se den siden. Får man en verdig avslutning på serien? Gå for noe annet. 30 Rock siden du liker Parks og Community? Ihvertfall Party Down, som jeg anbefaler varmest. Lifes And Times of Tim, It`s Always Sunny In Phildelphia, Archer? Kan også gå enda lengre tilbake i tid som The West Wing, The Riches, Flights of The Conchords, NewsRadio, Sports Night, og Deadwood. Party Down har jeg tenkt på. Eastbound & Down også. 30 Rock ja, men usikker på hvor mye av Alec Baldwin jeg takler. Skal sjekke ut den første episoden til Heroes. Blir neppe å se mer enn første sesongen uansett, hvis det går såpass nedover som sagt over her. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Party Down har jeg tenkt på. Eastbound & Down også. 30 Rock ja, men usikker på hvor mye av Alec Baldwin jeg takler. Skal sjekke ut den første episoden til Heroes. Blir neppe å se mer enn første sesongen uansett, hvis det går såpass nedover som sagt over her. Hvis du klarer å slutte å se på når det begynner å bli dårlig, så anbefaler jeg også første sesong av Heroes. Hvis du er sånn som meg som ser ganske langt videre selv om det suger, så anbefaler jeg deg å styre unna. Til syvende å sist så er ikke den serien verd tiden. Nå gadd jeg faktisk aldri å se de siste 5 episodene så jeg vet ikke hvordan den ender, men jeg bryr meg ikke heller. Det er så mange andre gode serier man kan se Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Party Down har jeg tenkt på. Eastbound & Down også. 30 Rock ja, men usikker på hvor mye av Alec Baldwin jeg takler. Skal sjekke ut den første episoden til Heroes. Blir neppe å se mer enn første sesongen uansett, hvis det går såpass nedover som sagt over her. Party Down er jo must for deg som Parks-fan. Megan Mullally og Adam Scott er med fast på serien, Megan ifra sesong 2. Legg også til gjesteroller av nesten alle ifra Veronica Mars (inkludert Kirsten Bell). Ken Jeong ifra Community er også med. Men resten av hovedcasten er også konge på Party Down, spesielt Ken Marino og Martin Starr ifra Freaks & Geeks. Det kommer også en film rundt Party Down snart, forhåpentligvis. Både Mullally og Scott er med på det, sammen med nesten alle de andre. Føler at du burde gå for Eastbound & Down også før 30 Rock. Var egentlig imot Baldwin selv på 30 Rock, men likte han mer etterhvert. Endret 14. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg syns sesong 1 av heroes er bra, men om du liker serien og blir litt hektet så er det sykt vanskelig å stoppe fordi hver episode ender med sinnsyke cliffhangers Men så går det nedover med serien etter det, jeg syns ikke det var direkte dårlig men holdt ikke samme nivået som sesong 1. Sesong 2 er bare 11 episoder og siste episode ender med den største clifhangeren (som jeg kan huske iaf) i hele serien. Men sesong 3 fortsetter rett på der sesong 2 slutter så sesong 2 og 3 kan nesten ses på som en lang sesong. Btw, grunnen til den korte sesong 2 er pga WGA writers' strike: "The second season coincided with the WGA writers' strike, meaning only 11 out of the planned 24 episodes were produced.[32] This forced the producers to redesign the season to encompass only the Generations volume out of the three planned.[33] The planned third volume, Exodus, was canceled. The planned fourth volume, Villains, was changed to the third volume and moved into season three" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Da må Party Down sees. Liker både Kristen Bell, Ken Jeong og Martin Starr. Og så klart Mullally og Scott. Egentlig greit at det bare er to sesonger også. Mye lettere å starte på en kort serie. Desto kjipt når man er ferdig og blitt skikkelig glad i serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lsda35AmJH1qemxfbo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1326673117&Signature=iAO%2BYbWvbXCi%2F81AZnz4sxM5dRY%3D Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Istedenfor å sette dette alt oppi hver sin tråd så bare putter jeg dette ut nå. The Walking Dead sesong 3 - 16 episoder (Deles opp i 2 deler) Mad Men tilbake med dobbel-episode 25. mars The Killing US tilbake 1. april Endret 15. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Æsj, skal dem dele opp sesong 3 av walking dead også -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå