Filmvenn Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Haha, så genialt. http://www.youtube.com/watch?v=k9TlHcG9baU Adam Scott killer alt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hahah, det der var herlig. De skulle heller fått Rashida til å smile enn å gro et skjegg. Ala siste episode før pausen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Oh lord, jeg må se Parks & Recreation. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 LITERALLY har vi nok av en smilende Rashida Jones på Parks. Men igjen så kan man LITERALLY ikke få nok av henne. http://www.youtube.com/watch?v=_Xjka07o1-0 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Failed joke has failed.. Jeg ga spøken din en + i sympati. Hva følger folk med på nå om dagen? Er litt dødt nå, så de eneste seriene jeg holder på med er The life and times of Tim, Modern Family og The Increasingly Poor Decisions Of Todd Margaret. Heldigvis kommer snart flere serier tilbake. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Haha! Har egentlig ikke slått meg at Chris sier "Literally" så ofte. Gleder meg til den kommende episoden! :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Jeg var en fan av Modern Family i den første sesongen. Men serien er jo blitt en ren søppelhaug. Fordi den bare repeterer seg selv så mye at det stinker. Å nå er liksom den store dealen med serien at Lily skal si Fuck i en kommende episode..... Venter på at Kevin Hart skal dukke opp igjen, ellers har jeg lite igjen for søppelhaugen den har blitt bortsett fra Phil og ungene hans. Først i juleepisoden som var Sofia Vergara har blitt brukt til noe brukelig siden sesong 2 nærmest, og det var stort sett på grunn av Luke var med i hennes del. Luke er egentlig en life-saver når det kommer til serien. EDIT: Tekst kom to ganger. Men har gått veldig mye i 30 Rock, Life And Times of Tim, Portlandia og The Increasingly Poor Decisions Of Todd Margaret. Tenker at jeg gjemmer på Portlanda og Todd fra nå av. Ettersom alt er tilbake, og nytt kommer ifra neste uke, og litt denne. Parks, 30 Rock og Person of Intrest i morgen. Endret 12. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ikke enig en plass. Modern Family holder fortsatt høy kvalitet. Digger hver eneste episode.. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Haha! Har egentlig ikke slått meg at Chris sier "Literally" så ofte. Gleder meg til den kommende episoden! :!: Merket du heller ikke at Homer ganske ofte sier "d'oh"? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Høy kvalitet i drømmeland sikkert. Ikke i denne tidslinjen... Det greiene som gjør MF enda mer dårlig er at serien har prestert mye mye bedre tidligere, men gjør det ikke lengre. Det virker som serien ikke gidder, fordi serien har så mye seere. Forfatterne vet at seerne vil forsette å se, fordi det er av rutine. Eneste lengre som er noe særlig positivt er Phil og ungene hans (spesielt Luke). Ellers avhenger det veldig mye i gjesterollene/recurring characters om en episode er noe særlig for tiden på serien, f. eks Leslie Mann-episoden. Det er ikke ting som gjør selve serien god, for en serie må klare å stå på egne ben med sine folk. De har gradvis gjort om Cam (Eric Stonestreet) ifra kanskje den beste homofile karakteren i en komiserie, til en av de aller verste homofile karakterene på TV. Karakteren er blitt omgjort til en stor grinete diva. Ikke blir det bedre når karakteren eneste bruksområdet virker å bli brukt til å svare homofile stereotyper. Dette samtidig som ting presses hver bidige dråpe ut av, og tynes opp til hver eneste mulige snev av en latter, eksempel aksenten til Gloria (som ble passe oppbrukt tilbake i sesong 2, på grunn av evnen til å faktisk gjøre noe særlig bra ut av det). Serier trenger ikke å utvikle seg, men det handler om å ikke repetere når det ikke gir noe effekt. Og ting kan godt forsette å gjøres likt, så lenge det forsetter å være noe vitsen for det. Endret 12. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Parks and Recreation - 8.7 på IMDB, må vel se den da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Jeg synes MF har vært svakt helt siden sesong 1. Sesong 2 var en skikkelig nedtur for det meste, mens nå i sesong 3 tok det seg litt opp igjen. Følger fortsatt med, men er langt i fra noen favoritt. Der er det Louie, Parks, Community, ja faktisk Blue Mountain State synes jeg har levert en sterkere tredje sesong. Tenkte å se House of Lies piloten i kveld. I morgen er det Parks and Rec og The Office US på programmet. Dessverre ingen Community. Lørdag erre Graham Norton Show. Parks and Recreation - 8.7 på IMDB, må vel se den da? Du må ikke se den for at den har fått 8,7 på IMDB. Det sier heller lite, da alle serier kommer høyt der. Kun fanboys og idioter som stemmer der virker det som. Se den hvis du liker smarte komiserier med karakterutvikling og den morsomste karakteren noensinne. Ron Fucking Swanson. LITERALLY the best show evah. Endret 12. januar 2012 av Jefe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Parks and Recreation - 8.7 på IMDB, må vel se den da? IMDB-ratings er meningsløse for serier, men, ja, det må du. Klart beste komiserien på TV, sammen med Louie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Haha, Do`h. The Simpsons har noe til felles med Parks egentlig. Serien har garantert den mest autentiske fiksjonelle byen på en TV-serie siden Simpsons. Og det til tross for at serien til tider begrenser seg en del med å holde seg rundt hovedkarakterene, uten å bringe inn recurring eller gjesteroller for ofte. Men det er også en bra ting, for karakterene på Parks blir veldig solide i sesong 3, og selv om kanskje enkelte ikke er perfekte så blir de bra brukt for det. Som oftest til å styrke de andre, eller fører til noe bra/morsomt uten å føltes feil eller påtvunget. Føler egentlig dette er bare to av de faste karakterene i serien, og det er karakterene til Rob Lowe og Rashida Jones. Men som karakterer har de også blitt bedre, fordi jeg føler forfatterne begynner å bruke dem riktigere. Føler egentlig Parks & Recreation er den serien jeg aller mest har tjent på ved å gi den en ny sjanse. For dessverre var ikke serien så bra i starten, og dette er mange enige med meg tror jeg. Ser ihvertfall sånn ut hvis du går på metacritic så har sesong 1 mye lavere score enn sesong 2, og igjen har sesong 3 sterke score enn sesong 2. Det er en serie som utvikler seg veldig bra. Og serien er simpelt den beste komiserien på nettverks-tv etterfulgt av Community nå. Og bare med Louie fra kabel-tv før med hva de har levert i 2011. Har du sett Louie ut ferdig både Louie og Breaking Bad er Parks en klar nr. 3. Endret 13. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 HBO kommer med annonseringer i dag, siden det er deres tur på TCA i dag. Virker som Playtone begynner å komme i havn med American Gods nok til om de skal fullføre commitmenten HBO har lagt til prosjektet for seks sesonger og en betydelig prislapp. HBO kommer ganske sikkert til å annonsere når programmer kommer o.s.v. samtidig som hva de har i development. Game Change (Julianne Moore, Ed Harris, Woody Harrelson) - 10 mars http://www.youtube.com/watch?v=V4YlDkCIoIs April 8 eller 15, Girls og Game of Thrones sesong 2. http://www.youtube.com/watch?v=4EGLfppu-HQ 22 April: Veep med Julia Louis-Dreyfus og Tony Hale. http://www.youtube.com/watch?v=U0dMZo3l_5k Newsroom (10 episoder) ifra Aaron Sorkin (Studio 60/The West Wing) er annonsert for i sommer, som betyr at serien får den beste sendeplassen til HBO, nemlig ved siden av True Blood. Curb your Enthusiasm forventes ikke tilbake med ny sesong før i 2013. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Haha, så genialt. http://www.youtube.com/watch?v=k9TlHcG9baU Adam Scott killer alt. Jeg har planlagt å se Parks&, men syns ikke dette var morsomt i det hele tatt. Vil jeg like serien? Jeg liker (det som jeg har inntrykk av at er) liknende serier som The Office og Community. Endret 13. januar 2012 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Ja, du vil like det. Ikke planlegg så mye, bare se det Endret 13. januar 2012 av Revolution Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Det er bedre enn både Community og The Office nå. Men hvis du liker The Office US og sier du ikke liker Parks, da synes jeg det er noe merkelig. Parks gjør hva The Office US gjorde i sine glansdager, bare også bedre. Community har hatt en rekke greie episoder, og ikke like mange sterke episoder som Parks. Nye datoer for premierene på HBO i april: 1 april - Game of Thrones sesong 2 (10 episoder, ferdig 3 juni) 15. April - Girls (10 episoder, ferdig 10 juni) Endret 13. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Haha, Work It kansellert etter 2 episoder. 3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Haha, Work It kansellert etter 2 episoder. This is me not being surprised. EDIT: For de musikkinteresserte anbefaler jeg Sam Dunns Metal Evolution dokumentarserie som går på NRK i disse dager. Good stuff. Endret 14. januar 2012 av Heilage waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå