Kakeshoma Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ferdig med Curb Your Enthusiasm Begynt på Arrested Development. Lover godt etter første ep. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Arrested development er awsome. Er så mye i den serien at den er verdt å se flere ganger bare for å få med seg allt. Synd den ble kansellert fordi den var for smart for amerikanerene Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Vel, den kommer jo tilbake igjen så vi kan glede oss til det, eXa. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Synes sesong 1 og 2 av FNL var helt konge. Starte på sesong 3, men var ikke noe som frista å bruke tid på. Så nå er det The Shield (S06 og S07 igjen), deretter Six Fett Under, Mad Men og forhåpentligvis The Wire om jeg orker Har noen måneder foran meg planlagt, ja. Prøv å kom deg gjennom S03, sesong 4 og spesielt 5 er veldig bra. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Åhå, nettopp sett ferdig Dag, fy pøken for en serie! 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp, fantastisk serie. Blir også spennende å se hvordan den amerikanske versjonen vil bli. 1 Lenke til kommentar
Markusv Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Noen som har tips til serie? Ser veldig lite serier, følger pdd. kun med på Sons of Anarchy og Game of Thrones. Har Dexter liggende men usikker på om det er helt min greie .. noen som har noen tips til serier jeg "må" se? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Altfor mange tips! Start med Justified. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Vel, den kommer jo tilbake igjen så vi kan glede oss til det, eXa. Really?? *googler* Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Noen som har sett de to første episodene av The Firm? Noe bra? Ellers så synes jeg Sherlock er ganske bra Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 flott dag i dag, sesongstart igjen for shameless us Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Skrev om The Firm i min lille tråd for vårsesongen i en liten kort settning som var alt jeg følte for etter å ha sett de to første episodene før i dag. Men for å legge til mer så var det rett og slett kjedelig. Som noe fan av filmen (før det, novellen) som serien er basert på så var det skuffende. Med en god cast så følte jeg heller ikke det var noe særlig verdt å se. Callum Keith Rennie, J. Lewis, Tricia Helfer og Molly Parker så jeg fram til å se i en å samme serie, men det skuffet meg. Eneste positive jeg fant med serien var Callum Keith Rennie og Juliette Lewis sine roller, og de var egentlig ikke heller nevneverdige bra (tror jeg bare likte dem et snev bare på grunn av skuespillerne). Serien er altfor procedural enn hva den burde være, og det er plotmessig det som får meg til å mislike serien når det kommer til selve handlingen og helheten til serien. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 http://www.guardian.co.uk/media/2011/dec/21/ricky-gervais-pilot-channel-4?INTCMP=SRCH Nok en kødde dokumentar fra Gervais. Pilkington skal ha en rolle i serien, og da må den sees. Gervais said on Twitter that he was working on a second series of Life's Too Short, the BBC2 comedy starring Warwick Davies which lost half its audience during the course of its seven-part run. The controversial sitcom began with 2.5 million viewers last month but finished with just 1.2 million across BBC2 and BBC HD on Tuesday, a 5.8% share and far below the audiences who watched Extras and The Office. Så jeg var ikke den eneste som ble lei av Life's Too Short midt inni sesongen. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg syns rettogslett at den ikke var noe god så jeg så den ikke ferdig engang. Var ikke morsom. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Bah, når jeg ser på Justified skjønner jeg ikke hvorfor Terriers ikke overlevde. Elsker man Justified burde man elske Terriers, de to burde levd side om side. Kunne nærmest tro det var i samme univers Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg må med andre ord se Justified... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 LTS var rett og slett genial. Andre sesong kan ikke komme fort nok... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Bah, når jeg ser på Justified skjønner jeg ikke hvorfor Terriers ikke overlevde. Elsker man Justified burde man elske Terriers, de to burde levd side om side. Kunne nærmest tro det var i samme univers Jeg følte alltid Terriers og Veronica Mars kunne vært i samme univers, men ikke Justified. Får ikke samme feel good følelse av Justified, selvom jeg er en stor fan. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Andre sesong kommer i 2013, av Life`s Too Short. Bah, når jeg ser på Justified skjønner jeg ikke hvorfor Terriers ikke overlevde. Elsker man Justified burde man elske Terriers, de to burde levd side om side. Kunne nærmest tro det var i samme univers De satsa med Terriers alene med for lite på bordet, derfor Terriers gikk ned. Donald Lougue er fantastisk så er Michael Raymond-James, spesielt de sammen. Skulle ønske at både den og Lights Out gikk videre til en ny sesong, men det skjedde bare ikke. Justified dro inn seere veldig mye på grunn av Deadwood vil jeg tro, og spesielt The Shield (på grunn av Walton Goggins) som var den største seersuksessen til serien før Sons of Anarchy i 2011. Seth Bullock var jo tross alt den største sheriffen på TV de siste årene, så noe av Deadwood-fansen har vel følgt med i en neo-noir westeren når Olyphant er med. Det i tillegg til at Timothy Olyphant hadde rollen som en av de mest kjente spillfigurene, og samtidig gjorde en veldig bra skurkerolle i Die Hard 4 skapte nok seere for serien. Spennende å se om seertallene til Justified går opp etter den knallsesongen som var i 2011, og den prestisjen serien plutselig fikk. Serut som sesong 3 av serien ikke vil skuffe når det kommer til skurkene denne sesongene heller. Endret 9. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå