Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sesong 3 på tv. I USA har den kommet til sesong 5, episode 10. Jeg vil absolutt anbefale å se den fra starten!

Anbefaler også Kyle Xy, en kjempefin serie når man kommer litt inni den. Det samme med Fringe, det er en thriller serie med eksperimentell vitenskap som subplott. Og The Big Bang Theory for daglig dose nerdehuor. Alt finner du på nevnt side.

 

Edit: så at siden var fjernet. Jeg var ikke klar over at den var forbudt. Trodde grensen gikk på nedlasting og torrents, ikke streaming. Jeg beklager.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke finner noe bedre sted for dette spørmålet enn en ny tråd:

 

Ser etter en sci-fi-serie som jeg tror gikk på TV3 for flere år siden. I serien hoppet de ofte inn i hyperspace for å komme frem, og husker ikke stort mer enn at dette hyperspacet var knallrødt og at de en gang kom over noe som lignet på digre brennmaneter der inne. Skipet som de oppholdt seg på var svart, langt og smalt etter det jeg husker. Noen som kan hjelpe?

 

EDIT: Kan fort nevne at det IKKE var Star Trek, Babylon 5 eller Battlestar Galactica...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Noen som har noen bra rettsaks-serier og anbefale btw? Sett litt på Boston Legal, og liker det, men synes det er litt teit humor fra William Shatner som ødelegger litt, og det er litt synd, fordi James Spader i rollen som Alan Shore er veldig god.

 

Noen som anbefaler en dritbra rettsaks-serie? Courtroom, altså. Advokater og seriøse brutale diskusjoner.

Lenke til kommentar

http://myepisodes.com/ er en genial liten side for de som ser en tanke mange serier. (se "meg").

 

Er litt skuffet over seriene som går for tiden, er hovedsaklig top gear, criminal minds og dexter som holder nivået oppe etter min mening.

Selv om house har sine dager som bare er geniale.

 

For de som har lest bøkene om sword of truth, er det nå en serie de kan hate, the legend of the seeker. De har basert den på bøkene, omtrent som at du baserer en rød bil med en blå pappeske (ja det henger like lite på greip).

 

Dvs, det var ikke så galt de første par episodene, men de siste jeg så, må forfatterne gått lei hele bokhistorien, og kastet den ut vindu.

Må innrømme jeg ble skuffet, sikkert en helt grei middels serie for de som liker den type serier, vel og merke om de ikke har lest bøkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...