Bobbylove Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg hater sånn sutre drama og grining, er det like mye av det utover? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ja, men det er vanvittig bra sutring og drama. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg hater sånn sutre drama og grining, er det like mye av det utover? En serie om død. What'cha think? Om du ikke liker det, for all del. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Mildred Pierce har premiere på NRK i kveld. Virker ikke som min type serie umiddelbart, men den har visstnok vunnet en rekke priser. Når det i tillegg er HBO som står bak lurer jeg på om det er noe som kan være verdt å se? På den annen side, hvis det er bare dritt er det greit å få vite det før jeg kaster bort 2 timer i kveld. Dritt er det nok ikke, men for alle tror jeg det ikke er. Tenkte jeg skulle prøve meg på mini-serien iløpet av de neste dagene. Her er hva flere kritikere mener om Mildred Pierce. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Seriøst, Dexter er en av de bedre jeg har sett til nå. Fantastisk! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Seriøst, Dexter er en av de bedre jeg har sett til nå. Fantastisk! Skjønner ikke hvorfor alle digger Dexter. Bestekompisen min er helt betatt av serien. Så første episode av Dexter, og mente ingenting. Personlig hater jeg cop/detektiv-serier, men fikk ikke et godt inntrykk av serien. BREAKING BAD, hands down. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Seriøst, Dexter er en av de bedre jeg har sett til nå. Fantastisk! Skjønner ikke hvorfor alle digger Dexter. Bestekompisen min er helt betatt av serien. Så første episode av Dexter, og mente ingenting. Personlig hater jeg cop/detektiv-serier, men fikk ikke et godt inntrykk av serien. BREAKING BAD, hands down. Du må gi den halve førstesesong i hvert fall. Det er interessant fordi det garantert finnes slike mennesker i virkeligheten, og å få et innblikk i livet til en slik person er kult. Endret 29. desember 2011 av Akse Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Noen her som har sett The Hour? Six Feet Under bestilt fra amazon.co.uk. Gleder meg. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Noen her som har sett The Hour? Noen andre som følger med på The Hour? En god spionasje/drama triller satt i 1956. Anbefales å sjekke ut! Jupp, The Hour er et fint periodedrama. Burde falle i smak for noen av fansen til Mad Men hvertfall. Serien begynner å ta form nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0Ie5VwBGF1Y Danmark ødelægger alle! 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Amy Phoeler er så herlig. Synd at det er så lenge siden sist episode. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Noen her som har sett The Hour? Noen andre som følger med på The Hour? En god spionasje/drama triller satt i 1956. Anbefales å sjekke ut! Jupp, The Hour er et fint periodedrama. Burde falle i smak for noen av fansen til Mad Men hvertfall. Serien begynner å ta form nå. Takk. Da er det vel verdt en titt. Endret 29. desember 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Takk. Da er det vel verdt en titt. http://serienytt.no/movie-review/anmeldelse-the-hour-britisk-drama-av-beste-merke/ 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Setter pris på Serienytt. Sjekker innom der 4-5 ganger i uken, men gikk visst glipp av den. Takker. Da setter jeg den på min liste over ting jeg må se. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Angående serienytt, hadde ikke gjort meg noe om dere bak hadde reklamert litt mer for artikler på facebook/twitter. Hadde blitt litt lettere å funnet saker man har lyst til å lese, ofte blir det til at man glemmer å gå innom siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Bc3n0Qgq130 Astronaut Jones: Why don't you pop out that spacesuit, and let me see those two big, gray space titties! RIP Brittany Murphy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qzn7tXGFe2w Why so serious.....god jul fra Nisse Joker lol Lenke til kommentar
Markusv Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Dette er kanskje helt feil sted, men er det noen som vet hvordan man på en fin måte kan synce lyd og bilde? Har prøvd programmet TimeAdjuster men det hjalp ikke særlig. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Dette er kanskje helt feil sted, men er det noen som vet hvordan man på en fin måte kan synce lyd og bilde? Har prøvd programmet TimeAdjuster men det hjalp ikke særlig. Noen som har noen råd? På VLC kan du trykke F og G for audio delay. Men det må gjøres hver gang du spiller av en fil. 1 Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Noen som har sett How Not To Live Your Life og kan fortelle litt om den? Og er slutten på tredje sesong er verdig slutt? Jeg må ikke LIKE slutten, jeg må bare vite at det er skrevet en slutt og at det ikke bare var at serien ble tatt av lufta uten at de fikk avsluttet historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå