empetre Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Claire Danes er helt rå. Helt enig med Jdmik. Hun har imponert hele sesongen, men siste episode tok hun kaka. Makan til god skuespiller edit: Klarer ikke bestemme meg for hvem som spiller best psykisk syk av Claire Danes og John Noble (Fringe). Endret 13. desember 2011 av empetre 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har noen sett den koreanske serien Iris? Spionthriller med Lee Byung-hun fra JSA og A Bittersweet Life, med høyt budsjett, mye on-location-filming og ganske spektakulære actionscener. Ser veldig spennende ut. Det er kanskje kulturforskjellene som gjør seg synlige her, men fytterakkern så såpeoperaaktig det var. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Haha, you funny guy. Tror nok det er bare deg og koreanere som ser på det dessverre. Virker ihvertfall ikke som en serie som sees av så mange her i Norge. For meg er serier jeg må se undertekster på konstant uaktuelt. Endret 13. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Synes det er irriterende å sitte og lese undertekster selv, men det går greit med fransk film. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Claire Danes er helt rå. Helt enig med Jdmik. Hun har imponert hele sesongen, men siste episode tok hun kaka. Makan til god skuespiller edit: Klarer ikke bestemme meg for hvem som spiller best psykisk syk av Claire Danes og John Noble (Fringe). Jeg ble imponert av ukens episode. Jeg tror virkelig at det har tiltet fullstendig for henne. Mad as a hatter, som Cleese ville sagt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Rollen hennes i Homeland er søren meg herlig. Garantert seriens MVP, uansett hvor mye storfan jeg er av Damian Lewis fra tidligere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Apropos Homeland. Hva er grunnen til de varierende episode lengdene? Har de frie tøyler på disse kanalene? Varierer jo over 10 minutter. Egentlig ganske nydelig, for det betyr at de kan få med alt de ønsker ila en episode istedenfor å "kutte svingen" for å tilpasse seg reklamepauser o.l Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tror de har relativt frie tøyler ja. Så om det er 40 minutter, 44, eller 53, så går det greit. Vet at SoA har et sånt forhold til FX. Så kan fort være sånn med Homeland as well. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Og der var Dirty Jobs endelig tilbake med sesong 9. Feels good man. Litt OT, men siden folk her liker Louis CK så anbefaler jeg å sjekke ut Live at the Beacon Theater spesialen. Laget av fyren selv akkurat som med Louie, koster 5$, null DRM og du kan streame/laste den ned 2 ganger. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Aldri vært noen fan av Louis C.K før (altså, aldri sett han noe særlig, aldri hatt noe imot han heller), men kjøpte den fordi det var gjort på 1-2-3, rimelig billig og fordi fyren har en kul attitude. Lo meg halvt forderva flere plasser, anbefales sterkt! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tror de har relativt frie tøyler ja. Så om det er 40 minutter, 44, eller 53, så går det greit. Vet at SoA har et sånt forhold til FX. Så kan fort være sånn med Homeland as well. Det er digg! Da vet man at man får det skribentene ønsker vi skal ha. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Litt OT, men siden folk her liker Louis CK så anbefaler jeg å sjekke ut Live at the Beacon Theater spesialen. Laget av fyren selv akkurat som med Louie, koster 5$, null DRM og du kan streame/laste den ned 2 ganger. Sett så og si alt av Louie, utenom dette, så det var en fin overaskelse. Takker! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg anbefaler eposidene av Opie and Anthony Show (radio) der Louis CK er med. Spesielt Are you a Lizard? Youtubelink. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vet jeg har nevnt denne før, men når det kommer til Louis CK så er denne must å se synes jeg. http://www.youtube.com/watch?v=Y3Ar57R8OvQ Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det piloten virkelig gjorde var en utrolig fin jobb i fange atmosfæren og folkene som har en tilkobling til dette miljøet med trav. For å være en som aldri har hatt noe interesse over det fanget det helt klart meg i en liten bit ihvertfall. Jeg har ikke særlig interesse for hestesport heller, men mener bestemt at det de drev med her var galopp, og ikke trav (hvor de sitte i kjerre bak hesten). Likte denne piloten veldig godt, selv om det var en del jeg ikke helt skjønte. Helt enig i det du sier om at de fanget en spesiell atmosfære, og den var skikkelig lekker estetisk. Ser virkelig frem til fortsettelsen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har noen sett den koreanske serien Iris? Spionthriller med Lee Byung-hun fra JSA og A Bittersweet Life, med høyt budsjett, mye on-location-filming og ganske spektakulære actionscener. Ser veldig spennende ut. Det er kanskje kulturforskjellene som gjør seg synlige her, men fytterakkern så såpeoperaaktig det var. Siden jeg kremer i buksene bare av å lese/høre navnet Lee Byung-hun så får jeg vel nesten sjekke ut serien. Er veldig fornøyd med at jeg ikke har noen problemer med å lese undertekst samtidlig som jeg ser film og serier. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Startet på Community for noen dager siden. Hvorfor jeg ikke har tatt med tiden før aner jeg ikke, men fy faen det er jo genialt. Sett ferdig de to første sesongene på et par dager nå. Den ene episoden er mer genial enn den andre. Håper virkelig dette fortsetter ut i 7 sesonger lengden :!: Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Startet på Community for noen dager siden. Hvorfor jeg ikke har tatt med tiden før aner jeg ikke, men fy faen det er jo genialt. Sett ferdig de to første sesongene på et par dager nå. Den ene episoden er mer genial enn den andre. Håper virkelig dette fortsetter ut i 7 sesonger lengden :!: Med tanke på at det ligger ann til å bli kansellert så er det farlig å få opp forhåpningene sine. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 meh, alt som er bra på tv blir jo kansellert Ender opp med møkka programmer og såpeserier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har ikke særlig interesse for hestesport heller, men mener bestemt at det de drev med her var galopp, og ikke trav (hvor de sitte i kjerre bak hesten). Likte denne piloten veldig godt, selv om det var en del jeg ikke helt skjønte. Helt enig i det du sier om at de fanget en spesiell atmosfære, og den var skikkelig lekker estetisk. Ser virkelig frem til fortsettelsen. Du har rett. Men allikevel kalles det vel en travbane? Men det var rett og slett latskapen som seiret og jeg gadd ikke å gjøre noe rask googling på det. I ettertid har jeg lest denne artikkelen for å forstå noe jeg ikke helt forstod i piloten. Skal si den var verdt en les om du skal forsette å se serien når den starter for fullt på nyåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå