Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens.

Jeg har gått tom for (det jeg ser på som) gode krimserier. Jeg liker serier som Dexter, Criminal Mind og Law and order - svu. Noen som har noen tips om lignende serier?

(mulig det ligger tips ett eller annet sted i tråden, men med 371 sider har jeg gitt opp før jeg i det hele tatt begynte... )

Lenke til kommentar

Vel, det er feil synes jeg. Benbjo

For er det noen krimserie som må sees så er det Life når det kommer til serier som ikke ble sendt på kabel-tv. Damian Lewis (Homeland/Band of Brothers) er herlig der, samme er Adam Arkin (Sons of Anarchy).

Serien ble jo avsluttet også, selve hovedhistorien ble avsluttet. Og hadde de forsatte så ville serien bare endt opp som en helt vanlig krim-procedural nesten, og det ville ikke produsentene eller kanalen. Den var unik iforhold til disse andre krim-proceduralene.

http://www.youtube.com/watch?v=4u2ZsoYWwJA

Louis C.K. tilbake på Parks & Recreation i 2012! :D

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Da blir det nok ikke den serien. Har allerede sett to serier som plutselig stoppet, og det var irriterende uansett hvor bra episodene har vært...

Tja, hva med Castle?

En av mine favorittserier for tiden, og den har vokst på meg mye de to siste sesongene. Ganske unik stemning i forhold til vanlige procedurals, og Nathan Fillion og Stana Katic er gode skuespillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...