Pasient Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vet at DSM har en episode i neste uke. Men blir det noe mer? Altså, sender de hele sesongen, eller er det slutt med en gang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg har drivi å sett litt på Entourage de siste dagene. Da er det en ting som har slått meg. De må tjene noe sykt med penger på den serien. For hele greia er jo bare 25min segmenter bygget opp rundt produktplasseringer. Fortsatt underholdende da. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Du sier noe der. Feks når Turtle og Drama spiller Wii Tennis. Tro hvor mye nintendo betalte for det Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ohh, er i en vanskelig dilemma her nå. Friends-samlingsboksen hos Amazon.co.uk koster nå £48.97, minus MVA, så ender på ca £42. Hele 76% avslag. Be Amazon sende denne som gave, så skal det gå helt fint gjennom tollen. Grunnen er at lommeboka har fått kjørt seg litt de to siste mnd. nå, så er litt pengelens. ('',) Hva syns dere? Noen som er eier av denne boksen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Eckbos rollefigure skulle skyte hunden , i stedet traff han kona på utedassen....LOL ! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Elsker den serien PS. Så ny trailer med BSG 4.5 sesong. /drool Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvilke dager går Boston Legal? Oppdaget det ikke før i går faktisk, og det rocker.. hittil! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du oppdaget det i går, og ga hele serien 8/10? Husker jeg så på Boston Legal da det gikk på TVN på dagtid. Gode minner fra den serien. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tenkte jeg skulle bestille noen bokser idag: Har fra før alle de utgitte sesongene av The O.C, Entourage, Dexter, Heroes og House i tillegg til ses 1 og 2 av sopranos. Tenkte å bestillte sesong 1 av The Wire og sesong 3 av Sopranos, pluss kanskje noe nytt, tips? (Helst ikke noe som koster typ 400 spenn, og ikke Friends/Prison Break/Lost) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du oppdaget det i går, og ga hele serien 8/10? Husker jeg så på Boston Legal da det gikk på TVN på dagtid. Gode minner fra den serien. Jeg tar en råsjangs! Men det var uansett ikke det jeg spurte om. PLZ? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Xboffen: hva med Smallville? Scrubs? King of Queens? Endret 25. november 2008 av magnusloe Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Scrubs ja! Har jeg lenge ment å skulle kjøpe, men glemt det av! Smallville er derimot ikke kult nok til at jeg gidder kjøpe det, og Kongen av Queens er ikke den serien jeg føler behov for å ha i samlinga, selv om det absolutt er morsomt. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 http://cdon.no/film/scrubs_sesong_1-6_(24_disc)-4042179 har veldig lyst på denne selv Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bestilte The Wire sesong 1, Sopranos Sesong 3 og Scrubs sesong 1 nå Får håpe jeg ikke har noe skolearbeid til helga! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ohh, er i en vanskelig dilemma her nå. Friends-samlingsboksen hos Amazon.co.uk koster nå £48.97, minus MVA, så ender på ca £42. Hele 76% avslag. Be Amazon sende denne som gave, så skal det gå helt fint gjennom tollen. Grunnen er at lommeboka har fått kjørt seg litt de to siste mnd. nå, så er litt pengelens. ('',) Hva syns dere? Noen som er eier av denne boksen? Amazon stempler ikke ting som gave så det blir + 25% moms og fortollingsgebyr (100kr) desverre. Uansett, da har jeg nesten sett sesong 1 av 30 Rock... Stort, morsomt og interessant rollegalleri. Utrolig kjekt med en serie som ikke har noen spesiell handling, bare underholder. Endret 25. november 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen andre som har hatt litt problemer med MyEpisodes.com siste dagene? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det var synd å høre angående Friends, heanwi. =/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvilke dager går Boston Legal? Oppdaget det ikke før i går faktisk, og det rocker.. hittil! Mandag tror jeg, på zebra tv2. Nettopp mandag var det siste episode av første sesong. Veit ikke om de viser sesong 2 i neste uke Jeg anbefaler heller cdon.no, kjøp sesong 1-3. Det gjorde jeg i forrige uke. ANBEFALES!!! Det er verdt hver eneste kroner Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen andre som har hatt litt problemer med MyEpisodes.com siste dagene? Jepp. Ikke fått opp sida i det hele tatt siden Søndag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg får den opp sånn nesten. Men det ser jo helt fucka ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå