Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohh, er i en vanskelig dilemma her nå. Friends-samlingsboksen hos Amazon.co.uk koster nå £48.97, minus MVA, så ender på ca £42. Hele 76% avslag. Be Amazon sende denne som gave, så skal det gå helt fint gjennom tollen. Grunnen er at lommeboka har fått kjørt seg litt de to siste mnd. nå, så er litt pengelens. ('',)

 

 

51KNWXV814L._SS500_.jpg

 

 

Hva syns dere? Noen som er eier av denne boksen?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bestille noen bokser idag: Har fra før alle de utgitte sesongene av The O.C, Entourage, Dexter, Heroes og House i tillegg til ses 1 og 2 av sopranos. Tenkte å bestillte sesong 1 av The Wire og sesong 3 av Sopranos, pluss kanskje noe nytt, tips? (Helst ikke noe som koster typ 400 spenn, og ikke Friends/Prison Break/Lost)

Lenke til kommentar
Ohh, er i en vanskelig dilemma her nå. Friends-samlingsboksen hos Amazon.co.uk koster nå £48.97, minus MVA, så ender på ca £42. Hele 76% avslag. Be Amazon sende denne som gave, så skal det gå helt fint gjennom tollen. Grunnen er at lommeboka har fått kjørt seg litt de to siste mnd. nå, så er litt pengelens. ('',)

 

 

Hva syns dere? Noen som er eier av denne boksen?

Amazon stempler ikke ting som gave så det blir + 25% moms og fortollingsgebyr (100kr) desverre. :(

 

Uansett, da har jeg nesten sett sesong 1 av 30 Rock... Stort, morsomt og interessant rollegalleri. Utrolig kjekt med en serie som ikke har noen spesiell handling, bare underholder.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Hvilke dager går Boston Legal? Oppdaget det ikke før i går faktisk, og det rocker.. hittil!

 

 

Mandag tror jeg, på zebra tv2. Nettopp mandag var det siste episode av første sesong. Veit ikke om de viser sesong 2 i neste uke

 

Jeg anbefaler heller cdon.no, kjøp sesong 1-3. Det gjorde jeg i forrige uke. ANBEFALES!!! Det er verdt hver eneste kroner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...