Akse Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Cougar Town er digg! Har begynt på S1 nå. Jeg synes forresten Homeland, som alle lovpriser, var ganske kjedelig. Men jeg er sikkert ikke målgruppen heller 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hva er det ved den som er så dårlig da? Jeg ga jo argumenter for hvorfor jeg mente at S6 var dårlig et par innlegg over. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er enig i at sesong 6 skuffer. Er kjedelig. Jeg har mange ganger spart opp episoder fordi jeg ikke har lyst å se på dexter. Men så setter jeg på og ser alle episodene sammenhengende fordi det er så spennende. Er nok bare sjangeren som får meg til å ta pauser og heller se krimfritt drama eller komi. Men denne sesongen har jeg ikke det episode til episode drivet. Har forøvrig satt i gang sg1 igjen siden jeg ble fortalt her at det ble fantastisk ut i sesong 2. Ser på 1x8 nå. Er jo litt morsomt da. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg begynte på SG-1 for to-tre uker siden, er halvveis i S7 nå. Fantastisk serie. Det blir en del å huske på av karakterer, raser og relasjoner etter hvert da. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det skal nok gå bra. Jeg trenger et nytt elsk-prosjekt etter BSG Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (Før folk får panikk) Sendes ingen nye episoder av de amerikanske seriene i dag på grunn av Thanksgiving. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Derfor vi også ser på britiske serier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Som hva på en fredag? Eneste noe særlig verdt en sjekk på fredager er QI. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Torsdag kveld her, ser det på BBC Two når det sendes. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Cougar Town er digg! Har begynt på S1 nå. http://www.youtube.com/watch?v=rLLmMDbpUjs Og så ble det verre. Både den og Community må være utsatt for et ondskapsfullt komplott. Får håpe de blir fornyet. Som hva på en fredag? Eneste noe særlig verdt en sjekk på fredager er QI. Under sendepause er det alltid greit å benytte anledningen til å fylle på sin egen ballast og kunnskapsdatabase. Dvs. se klassikere man ikke har fått sett enda. Er en gullgruve av serier fra før 2001 der ute Selv skal jeg bruke julen til å pløye gjennom så mye som mulig av to-do listen. Tidkrevende hobby dette her... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jævla amerikanere og deres Thanksgiving. Er de ikke noe overvektig fra før. I need my fix 2 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Har et lite spørsmål angående Stargate. Fikk filmen Stargate Continuum (2008 http://www.imdb.com/title/tt0929629/) i posten i dag, er det en film som bør sees etter alle SG-1 sesongene er sett, eller kan man se den når man vil? . . V Takk Da var det bare å gå igjennom de neste 9 sesongene Endret 25. november 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 etter Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Som hva på en fredag? Eneste noe særlig verdt en sjekk på fredager er QI. Graham Norton show som kommer ut i morgen. Hvis du har BBC får du kanskje sett det i kveld. 2011-11-25 10x05 Robin Williams, Elijah Wood, Jennifer Saunders, Coldplay 2011-12-02 10x06 Bradley Cooper, Sarah Millican, James Corden, Lenny Kravitz 2011-12-09 10x07 Antonio Banderas, Salma Hayek, Jimmy Carr, Coldplay Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Var dette siste ep av SOA? Når starter neste sesong? Edit; Det er to episoder til i denne sesongen Endret 25. november 2011 av Bobbylove Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har et lite spørsmål angående Stargate. Fikk filmen Stargate Continuum (2008 http://www.imdb.com/title/tt0929629/) i posten i dag, er det en film som bør sees etter alle SG-1 sesongene er sett, eller kan man se den når man vil? . . V Takk Da var det bare å gå igjennom de neste 9 sesongene Holder selv på med SG1 nå og ser her at filmen "The Ark of Truth" kom før "Continuum". Aner ikke hvordan de ligger i forhold til hverandre i historien, men den kom noen månder før. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Holder selv på med SG1 nå og ser her at filmen "The Ark of Truth" kom før "Continuum". Aner ikke hvordan de ligger i forhold til hverandre i historien, men den kom noen månder før. Le fasit. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Digg med reruns av SG-1. SG-1 er for meg en serie som blir bedre jo lengre ut man kommer i sesongene. Jeg liker mye bedre sesong 6-10, kontra 1-5. Syntes også at hele Ori-storyen var mye mer interessant enn Goa'uld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå