Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i at sesong 6 skuffer. Er kjedelig. Jeg har mange ganger spart opp episoder fordi jeg ikke har lyst å se på dexter. Men så setter jeg på og ser alle episodene sammenhengende fordi det er så spennende. Er nok bare sjangeren som får meg til å ta pauser og heller se krimfritt drama eller komi. Men denne sesongen har jeg ikke det episode til episode drivet.

Har forøvrig satt i gang sg1 igjen siden jeg ble fortalt her at det ble fantastisk ut i sesong 2. Ser på 1x8 nå. Er jo litt morsomt da.

Lenke til kommentar

Cougar Town er digg! Har begynt på S1 nå.

http://www.youtube.com/watch?v=rLLmMDbpUjs

Og så ble det verre.

Både den og Community må være utsatt for et ondskapsfullt komplott. Får håpe de blir fornyet.

Som hva på en fredag? Eneste noe særlig verdt en sjekk på fredager er QI.

Under sendepause er det alltid greit å benytte anledningen til å fylle på sin egen ballast og kunnskapsdatabase. Dvs. se klassikere man ikke har fått sett enda. Er en gullgruve av serier fra før 2001 der ute :)

Selv skal jeg bruke julen til å pløye gjennom så mye som mulig av to-do listen. Tidkrevende hobby dette her...

Lenke til kommentar

Som hva på en fredag? Eneste noe særlig verdt en sjekk på fredager er QI.

Graham Norton show som kommer ut i morgen. Hvis du har BBC får du kanskje sett det i kveld.

2011-11-25 10x05 Robin Williams, Elijah Wood, Jennifer Saunders, Coldplay

2011-12-02 10x06 Bradley Cooper, Sarah Millican, James Corden, Lenny Kravitz

2011-12-09 10x07 Antonio Banderas, Salma Hayek, Jimmy Carr, Coldplay

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål angående Stargate. Fikk filmen Stargate Continuum (2008 http://www.imdb.com/title/tt0929629/) i posten i dag, er det en film som bør sees etter alle SG-1 sesongene er sett, eller kan man se den når man vil?

.

.

V Takk :) Da var det bare å gå igjennom de neste 9 sesongene :whistle:

Holder selv på med SG1 nå og ser her at filmen "The Ark of Truth" kom før "Continuum". Aner ikke hvordan de ligger i forhold til hverandre i historien, men den kom noen månder før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...