Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Traileren til Tim var lovende! Ser ut som tegningene blir bedre og bedre, men uten å miste sjarmen. Blir en flott jul i år! :D

Traileren til Tim var lovende! Ser ut som tegningene blir bedre og bedre, men uten å miste sjarmen. Blir en flott jul i år! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, blir en liten minimal overhaling. Ikke for mye liksom. Synes HBO er rause med Tim. Ikke akkurat noen andre kanaler på kabel-tv som støtter microshows som får så få seere som den.

Samme med Bored To Death og Enlightened som hadde 170 000 - 200 000 seere ved årets sesongstart, riktignok var det på en mandag og utenfor HBO-sunday. Så HBO var klar over risken, og jeg tror ikke seriene vil lide på grunn av dette.

Tim har også en mulighet til å overleve etter sesong 3 også. Da nye episoder av serien også igjen kan bli solgt til potensielle kjøpere som TBS, Adult Swim og Comedy Central.

Og samtidig med støtten Treme får, men det er egentlig ikke så rart. Da The Wire er en fin styrke til navnet til HBO, mens The Sopranos og True Blood er de store intjerne til kanalen av TV-seriene. Mini-seriene er vel også noe en stor inntjener for kanalen. For å ikke snakke om HBO-filmene som hvert år hanker inn nesten alle mulige Emmy`er for TV-filmer.

Er heller ikke sikkert på seertallene til HTMIIA, men med Boardwalk Empire så har ikke Hung eller førstnevnte noe å frykte på søndagene.

Fantastisk sesongavslutning på How to Make it in America. En kvalitetsserie, uten tvil. La oss håpe ventetiden ikke er like lang til neste sesong. :)

Om det blir noe sesong ja.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jupp, anbefalte den i en dokumentar-tråd. Men folk er bare glad i kriger og tankser når det kommer til dokumentarer virket det som. :p

Mye lærerike og gode kommentarer fra HBO. Hot Coffee, King of Kong o.s.v.

Takker for tips, tenker jeg skal sjekke ut alle 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gleder meg til sesongen er over første (full)uken i desember. Så jeg kan se serien sammenhengede. Vært tøft å ikke se serien, spess siden jeg vet hvem som har vært med.

Lenke til kommentar

Sesong 4 er simpelt, amazing denne sesongen. Breaking Bad har alltid hatt årets episode de siste årene for min del. Men i år har SoA overgått Breaking Bad med episoden "Hands" (episode 10). Breaking Bad sin episode "Crawl Space" et mini-mini-hakk tilbake.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Breaking Bad og Sons of Anarchy har hatt så sterke sesonger nå at det egentlig er litt slemt mot de andre seriene. De har liksom lite å komme med nå.

Ang. Dexter:

Er det bare meg, eller har serien mistet mye av "piffen"? Tidligere har vi kunne kose oss med innsyn i antagonistens psyke, og fått forklaringer på handlinger og sett hvilken lidelse som har ført dem dit. I år er det bare "Hei jeg er gal og tror på Bibelen. Let's kill people!" uten noen videre forklaringer. Veldig skuffet, særlig etter Sesong 4 hvor John Lithgow ganske enkelt briljerte som gjesteskuespiller, i rollen som en dypt forstyrret, men også lidende, seriemorder.

Lenke til kommentar

Ang. Dexter:

Er det bare meg, eller har serien mistet mye av "piffen"? Tidligere har vi kunne kose oss med innsyn i antagonistens psyke, og fått forklaringer på handlinger og sett hvilken lidelse som har ført dem dit. I år er det bare "Hei jeg er gal og tror på Bibelen. Let's kill people!" uten noen videre forklaringer. Veldig skuffet, særlig etter Sesong 4 hvor John Lithgow ganske enkelt briljerte som gjesteskuespiller, i rollen som en dypt forstyrret, men også lidende, seriemorder.

Føler det samme selv. Har ikke lengre det suget etter ny episode som i sesong 1-3. Ligger 3-4 bak sendeskjema atm.

Lenke til kommentar

Føler det samme selv. Har ikke lengre det suget etter ny episode som i sesong 1-3. Ligger 3-4 bak sendeskjema atm.

Er du seriøs? Sesong tre er jo det største drittet som noensinne har blitt sendt på TV. Sesong en og to var veldig bra, men har enda ikke kommet meg videre etter sesong tre, og sannsyneligheten for at jeg kommer til å se en Dexter-episode til er lik null, grunnet sesong 3. For no' forbanna piss. Absolutt alt var massivt röv igjennom hele sesongen.

Lenke til kommentar

Likte egentlig sesong 3 jeg da, men litt usikker når jeg tenker over det siden det eneste jeg kan ha husket å like den sesongen noe særlig var Jimmy Smits.

Sesong 2 syntes jeg derimot var mer crap. Sesong 5 var veldig mye dovenskap kort tid etter en god sesongstart. Sesong 6 til nå er virkelig skuffende, og det selv med både Tom Hanks Jr. og Lt. Martin Castillo.

Lenke til kommentar

Er du seriøs? Sesong tre er jo det største drittet som noensinne har blitt sendt på TV. Sesong en og to var veldig bra, men har enda ikke kommet meg videre etter sesong tre, og sannsyneligheten for at jeg kommer til å se en Dexter-episode til er lik null, grunnet sesong 3. For no' forbanna piss. Absolutt alt var massivt röv igjennom hele sesongen.

Wow. Sint mann. Spennende at Jimmy Smits gjorde serien dårligere enn Jersey Shore. :p

Dexter overgår jo fremdeles, på sitt aller dårligste, det meste som går på TV. Ikke mange serier kan skryte av det. Men likevel står Sesong 1 og 4 som høydare.

Lenke til kommentar

Wow. Sint mann.

Zikri zinna. Blir direkte provosert hver gang noen mener at sesong tre er bedre enn dritdårlig. Sitter bare og venter på at jeg skal våkne fra denne forferdelige drømmen.

Sesong en og sesong to så jeg vel på til sammen fire dager, sesong tre brukte jeg 2 måneder på eller noe. Aldri brukt så lang tid på en sesong av noe som helst før. dårlig var det. Greide ikke å se en eneste epissode sammenhengende engang. Å trykke på pause å banke hodet i veggen var en befrielse fra det dritet det.

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...