Awesome X Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hva synes folk om Crusoe? Ikke det beste som går på TV, men kanskje noe av det som underholder meg best for tiden. Endret 15. november 2008 av Otth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ikke sett. Handler om? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Overraskende nok Robinson Crusoe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan ikke alltid stole på tittelen da. Life on Mars er et godt eksempel på det liksom. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Crusoe_(TV_series) He, he. Stemmer det. Jeg tror noe av grunnen til at jeg liker denne serien så godt er at det har vært mangel på de mer tradisjonelle eventyrseriene den siste tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tror definitivt jeg skal sjekke ut denne. Ser interresant ut. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen her som har sett Dirty Sexy Money? Ser det har premiere i kveld, vurderer å sjekke det ut. Selv om jeg kun er halvveis i Deadwood, og har Band Of Brothers + Oz s. 1-6 stående klar i hylla. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg sa Dirty Sexy Money idag. Jeg har egentlig aldri klart å følge med på en serie (utenom Smallville og Kyle XY), men DSM er fantastisk. Har jo bare sett premieren, men den var rå! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Virka lovende ja. Noe rar klipping til tider, men absolutt severdig. Ser et par episoder til, er det fett kjøper jeg det på dvd. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg synes Dirty Sexy Money er bra! .. ikke den "aller beste" der ute.. Men, god nok for meg! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen Trekkies her? Holder på å se gjennom TNG nå, digger det. Har lyst til å se Voyager etterpå, men gjør det noe om jeg hopper over DS9 og ser Voyager først? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Bortsett fra at DS9 er en bedre serie, nei. Endret 20. november 2008 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Uansett hva folk andre folk sier, så er Fawlty Towers tidens beste komiske TV-Serie. Er det noen her inne som har sett Carnival, (mente det var det den het) og som kan anbefale den eller gi et lite referat fra den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som så Eckbo i går lol ? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Begynt å følge med på the unit nå. Ikke i nærheten av det beste jeg har sett, men grei underholdning en torsdag ettermiddag. har sett første sesongen nå, og regner med å gi den noen episoder til før jeg gir meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som kan foreslå en serie som ligner på Fringe? Fringe handler om eksperimentell vitenskap og spenning i en flott mix. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som kan foreslå en serie som ligner på Fringe? Fringe handler om eksperimentell vitenskap og spenning i en flott mix. Har ikke sett selv, men har hørt Eleventh Hour skal være i samme gate. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så litt på Eleventh Hour, men jeg ble ikke hekta. Må nesten anbefale Kyle XY. Finere serie skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dirty sexy money. Pushing Daisies. Eli Stone. KANSELERT. Alle sammen. Omg så surt, DSM er jo en fantastisk serie. Pul dere ABC, pul dere! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Leste det akkurat selv. Har hørt ryktene en stund nå, men det var ikke artig å få det bekreftet. Pushing Daisies er for tiden en av mine favorittserier og det er ganske så kjipt at den avsluttes med en cliffhanger. Edit: For Fringe-fyren. Mutant X kan kanskje være noe å sjekket ut. Ikke akkurat verdens beste serie, men den nå underholdende nok. Jekyll og Dark Angel faller også kanskje i smak. Endret 21. november 2008 av Otth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå