Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 For de som liker Helt Perfekt blir det en sesong 2 på TVNorge. Det blir også en ny serie fra Atle Antonsen som heter NAV på kanalen. Mer om dette utover dagen vil dukke opp på Serienytt.no Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 NAV er forøvrig en fortsettelse av Etaten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan ser serieukene til de fleste her inne akkurat nå? Mandag, tirsdag, onsdag osv. Jeg synes det er spennende å se hvor mye tid dere bruker/hva dere ser. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg bruker notepad for å holde styr på seriene. Er en liten listefreak og det er bare bedre om jeg kan skrive de selv :!: NOVEMBER 2011 South Park s15e13 - 09 november - TVT Blue Mountain State s03e10 - 09 november Life's Too Short s01e01 - 10 november Community s03e07 - 10 november - TVT Prime Suspect s01e07 - 10 november Big Bang Theory s05e09 - 10 november - TVT Gay Anatomy s08e09 - 10 november Sanctuary s04e06 - 11 november Boss s01e04 - 11 november An Idiot Abroad s02e08 - 11 november Grimm s01e03 - 11 november Misfits s03e01 - 11 november Dexter s06e07 - 13 november - TVT Hell on Wheels s01e02 - 13 november - TVT How to make it in america s02e07 - 13 november - TVT Homeland s01e07 - 13 november - TVT Once Upon a Time s01e04 - 13 november - TVT Bored to Death s02e06 - 14 november Enlightened s01e06 - 14 november Terra Nova s01e07/8 - 14 november Gossip Girl s05e07 - 14 november Sons of Anarchy s04e11 - 15 november - TVT Covert Affairs s02e13 - 15 november Modern Family s03e08 - 16 november - TVT Revenge s01e08 - 16 november Rizzoli & Isles s02e11 - 28 november Og dette er bare november... Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan ser serieukene til de fleste her inne akkurat nå? Mandag, tirsdag, onsdag osv. Jeg synes det er spennende å se hvor mye tid dere bruker/hva dere ser. Mye TV-titting på Mandagen, da Boardwalk, dexter og how to make it in America kommer ut. På Tirsdag ser jeg Homeland, på Onsdag Sons of Anarchy og torsdag South park. Ganske mye, men jeg ser ikke noe på TV, bortsett fra Sporten og starten av nyhetene Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan ser serieukene til de fleste her inne akkurat nå? Mandag, tirsdag, onsdag osv. Jeg synes det er spennende å se hvor mye tid dere bruker/hva dere ser. Mandag: walking dead, homeland Tirsdag: House, HIMYM, 2.5men, castle Onsdag: South park Torsdag: TBBT, community, burn notice, QI, 8 out of 10 cats, an idiot abroad Lørdag: chuck, fringe, grimm Det var mindre enn jeg frykta, et par serier som har startet opp som jeg ikke har begynt på ennå. Pga. mangel på tid vil sannsynligvis noen av disse aldri bli tatt opp igjen. hung, dexter, hawaii five-0, criminal minds, blue mountain state, bones Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 An Idiot Abroad går vel på fredager i UK. Lørdag for oss som oftest. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Mandag: Dexter Family Guy American Dad! The Walking Dead How To Make It In America Tirsdag: 2 Broke Girls How I Met Your Mother Torsdag: Blue Mountain State American Horror Story Fredag: Community Parks and Recreation Blir verre når jeg starter med høstens nykommere. American Horror Story og 2 Broke Girls er de eneste seriene jeg har startet på. Boss, Person of Interest, Homeland, osv. Endret 9. november 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Mandag: The Simpsons Boardwalk Empire Desperate Housewives Dexter Family Guy The Walking Dead American Dad! CSI: Miami Homeland Hung Pan Am Tirsdag: How I Met Your Mother 2 Broke Girls House Two and a Half Men Onsdag: New Girl Sons of Anarchy Unforgettable 01x09 Golden Bird Torsdag: Suburgatory Criminal Minds CSI: Crime Scene Investigation South Park Fredag: The Big Bang Theory Bones Burn Notice Prime Suspect (2011) Lørdag: CSI: NY Fringe Supernatural Det hender ikke sjeldent at jeg henger litt etter. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Tirsdag + Terra Nova Lørdag + Chuck Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 American Horror Story Blue Mountain State Death Valley Dexter Gossip Girl Grimm Homeland How I Met Your Mother How To Make It In America Once Upon A Time Pan Am The League The Office The Walking Dead -- Breaking Bad Suits Game Of Thrones Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Mandag: How To Make It In America, Boardwalk Empire, Robot Chicken, The Walking Dead/Talking Dead, Dexter, Hell on Wheels, og Homeland. (Once Upon A Time har gått til sparing eller søppelboksen) Tirsdag: Bored To Death, og Enlightened, hovedsakelig. Plus Hawaii Five-0 som jeg bare har sett sesongstarten av, og sparer opp. House, og 2 Broke Girls på oppsparing etter litt dårlige episoder denne sesongen. Onsdag: New Girl og Sons of Anarchy. Torsdag: American Horror Story og South Park. Up All Night sparer jeg på. Fredag: Bevis & Butt-head, Burn Notice, Parks & Recreation, It's Always Sunny in Philadelphia, Community, og Person of Intrest. Lørdag: Chuck, Fringe, Grimm og Boss. Søndag: Saturday Night Live Har nå vel 1 episoder av Sunny, Grimm, Homeland, Boss, Fringe, Burn Notice, og Parks & Recreations igjen. Og 2 episoder av Enlightened, SNL, South Park, og New Girl igjen. Pluss flere sesonger av The Office US, 30 Rock, The League, Archer, og The Good Wife som jeg skulle ha sett. Endret 9. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvor mange episoder er det av denne sesongen SOA? Jeg må få se clay dø. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 14 episoder. Nei, ikke la Clay dø. Vi trenger en tvers igjennom badguy som han fast på serien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvor mange episoder er det av denne sesongen SOA? Jeg må få se clay dø. Fjorten Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det hender ikke sjeldent at jeg henger litt etter. Akkurat sånn føler jeg det og Godt man har litt ferie innimellom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Så mange serier, så få timer i døgnet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har nok med det jeg har, egentlig. 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 14 episoder. Nei, ikke la Clay dø. Vi trenger en tvers igjennom badguy som han fast på serien. Han detektiv fyr er badguy nok for meg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det er ingen detektiv :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå