Heilage Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Luck må jo bli bra. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som ser Haven? Bra? Dårlig? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som ser Haven? Bra? Dårlig? Jeg har sett alle sesongene til nå og liker det jeg ser. Se et par episoder så vet du om det er noe for deg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg syntes det var virkelig kjedelig greier. SyFy sine kjedeligheter i en tid etter BSG. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nå har jeg sett ferdig Battlestar Galactica. Tok meg 29 dager. Utrolig god serie! Kompleks og overraskende til siste stund. Kommer virkelig til å savne den, men har heldigvis en del spesialer og webisodes, og tenkte å sjekke ut caprica selv om jeg ikke har noe høye forhåpninger. Noen som har sett den og synes den er bra? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skjønner ikke hvordan dere har tid til å følge med på 10 forskjellige serier Selv har jeg såvidt tiden til å følge med på TWD. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har ikke noe liv... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har ikke noe liv... Jeg multitasker hardt mellom programmering og serier. Så nei, jeg har ikke et liv... 1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Da var jeg ferdig med et gjensyn av Farscape. Synd at alle slike serier legges ned. Skal ha ett gjensyn selv, men venter noen dager til slik at jeg kan se det i HD. Gleder meg til denne dumper ned i postkassen. http://www.blu-ray.com/movies/Farscape-The-Complete-Series-Blu-ray/26648/#Review Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) HBO feirer 39år i dag. http://www.youtube.com/watch?v=i1NKoMNy5bY Endret 8. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Var det ikke en ny episode av Bored to Death natt til tirsdag? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Episode 6 er i havet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det er egenltig litt rart, siden Episode 5 er ukens. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Nei, egentlig ikke. HBO Go har lagt ut episodene en uke i forveien, og dermed har HBO også lagt ut episodene på On Demand. Derfor episodene ikke er webrips, slik som vi så med en episode av True Blood og Game of Thrones forrige sesong. De vil ikke bare gi HBO Go-kundene det eksklusive (som er for det meste folk som allerede abbonerer på kanalen), de tenker litt på On Demand-kundene som har fått inn cashmoney til kanalen i flere årrekker nå. Endret 9. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Koslig gjort av dem, synes jeg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jupp jupp, er bare å nedlaste episode 6 nå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Men den har jeg jo allerede lastet ned. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, den kom ut i dag. Og det var den "nye" episoden denne uka. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ugh. Jeg ville ha en ny episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du kan ikke dessverre få alt. Isåfall uten noe cashmoney. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå