Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Premierer : -Beavis og Butt-head -Småbyliv (Stoltenbergs nye serie) Begge var vel grei nok men lo meg ikke akkurat ihjel Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Taxi var jo en meget gjennomført drama produksjon, må jeg si. Synd den bare er på 4 episoder.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sitter å ser på Person of Interest. Faktisk veldig positivt overrasket over serien, med tanke på at jeg ikke hadde noen forventninger til den. Falt bare for overvåkningensdelen og de moralske konfliktene som kan komme. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Nye episoder av Burn Notice fra i natt, informasjon til de som følger med som ikke var klar over det. Kate Mara, lett ukas psykopat. Endret 3. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vet ikke om denne er blitt postet før, men kom over den kommende serien "The River". http://www.youtube.com/watch?v=HnaZxJIsnFE Ser ut som en mix av Lost og Paranormal Activity.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Postet en av trailerne for en god stund siden, tror det ikke var den. Bruken av Lost og Paranomal Activity har ingenting å si egentlig om serien er bra eller ikke, og burde ikke gi folk forhåpninger. For hvor mange har ikke prøvd å blitt reklamert som en ny Lost og feilet? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nye episoder av Burn Notice fra i natt, informasjon til de som følger med som ikke var klar over det. Kate Mara, lett ukas psykopat. . Gode episoder av både BMS, Modern Family og AHS i dag. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ble inspirert til å starte på Person of Interest jeg også. Veldig positivt overrasket over piloten. Jonathan Nolan's verk blir alltid unike 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Da var jeg ferdig med et gjensyn av Farscape. Synd at alle slike serier legges ned. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tilfeldigvis begynt på ny runde med SG-1. Var ikke planlagt, men så en av favorittepisodene, og plutselig begynte jeg på sesong 1. Har hoppet forbi en god del, så for eksempel kun piloten, samt de to siste episodene i første sesong, og hopper over rene fillere som jeg vet er kjedelig. Uansett, er deilig å se litt SG-1 igjen! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sitter å ser på Person of Interest. Faktisk veldig positivt overrasket over serien, med tanke på at jeg ikke hadde noen forventninger til den. Falt bare for overvåkningensdelen og de moralske konfliktene som kan komme. Helt enig, selv stemplet jeg den som årets viktigste. Får bare håpe de faktisk tar tak i det moralske/etiske, men det er ikke sikkert. Overvåkingsbiten brukes jo jevnlig i krimserier der borte og tas nesten som en selvfølgelighet (eksempelvis Criminal Minds og hvordan de bruker relasjonsdatabaser) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hadde det ikke vært for at jeg har både The Pacific og Band of Brothers på Bluray allerede hadde jeg lett kjøpt denne: http://www.youtube.com/watch?v=bPjEh0E3tM0 Vurderer et lite julemaraton med Band of Brothers igjen, men føler jeg kan vente. Lite varmt minne var at jeg lå å så Bastogne-episodene med vinduet åpent så det var kaldt mens jeg så episodene under et ullteppe. Tenker jeg bytter ut et julemaraton med Life i år. Lenge siden jeg har sett denne andre serien med Damian Lewis nå. I tillegg er Donald Lougue og Michael Raymond-James begge fra Terriers med. Pluss Titus Welliver, Adam Arkin, Michael Cudlitz, og Christiana Hendricks i store og små roller på serien. Bloopers season 2:D http://www.youtube.com/watch?v=GATypEAYjiE Lenke til kommentar
empetre Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Homeland Blir bare bedre og bedre. Årets beste nykommer sammen med PoI. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Var en flott episode av AHS denne uken, gode skuespillerprestasjoner av gjesterollene og mye mystiske hendelser. Samt skummel setting, godt å se en am.produksjon kjøre hardt på at settingen og følelsen som er det skumle og ikke bare basere på ''HØYMUSIKKSÅNNPLUTSELIG''ala Wes Craven-style. Sitter igjen hver episode med å tenke: ''åja, men da vet jeg jo at den personen bare er hallusinasjon til den karakteren'' men så vrir de det på hode å man starter forfra. Evt ''nå er dette oppklart'', men neida!. Serien vokser fra en guilty pleasure til noe mer. Og heldigvis har Dylan McDerrmott blitt litt tøffere i tryne, gråt ikke once denne episoden, noe som er bra. Isn't that right, black Hitler? Endret 4. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Haha, Black Hitler-greia var så random. Så herlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hele episoden var random igår i grunn. Men klasse, det var det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Emmy Rossum & Kirsten Bell http://www.youtube.com/watch?v=SAvFK_8Gb2A Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hadde Life maraton for noen uker siden. Herligt tilbakeblikk. Gud som jeg savner følelsen av ny episode av Life. Det var tider det! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg har fått sett piloten av The Walking Dead nå og likte den veldig godt. Trakk på smilebåndet av flere ting og gleder meg til å se mer. Dog ikke når det er mørkt ute! Var ingenting i denne som skremte meg, men den står jo som drama/skrekk så det kommer vel. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Jeg tror The Walking Dead går inn i samme kategorien som Terra Nova. Det ser ut som noe det ikke er. The Walking Dead er mye mer et persondrama en det er en skrekkserie. Settingen er der, men ikke forvent deg noe Resident Evil. Edit: Forøvrig så er det action i den også. Og jeg digger serien selv! Edit2: Hvor ble det av søstra til Sammy i Blue Mountai State? Endret 4. november 2011 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå