Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver igjen å reklamere for Hidden, en engelsk thrillerserie i 4 deler, litt i samme sjanger som Boss med politikk og korrupsjon og mord og nøsting av hemmeligheter fra fortiden.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-15199483

Takker for tipset, sett to episoder. Veldig spennende, britisk kvalitet som vanlig! Philip Glenister er jo konge, likte han godt i Life on Mars også.

Skal sjekke ut Boss etter hvert også, høres bra ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Begynte å se på Archer etter at det dukket opp noen reklamer på Viasat 4, herregud så sykt bra det er. Noen andre som ser på det?

http://www.youtube.com/watch?v=pcNSb6wgH4A&feature=channel_video_title

Åja, så klart! Sammen med The life and times of Tim og South Park er det favorittanimasjonsserien min. Jon Benjamin, stemmen til Archer, er konge over timing. Dette er forresten en flott serie for dere som elsket Arrested Development. Det er åpenbart et veldig annerledes plott, men mange av skuespillerne fra AD går igjen, OG humoren er veldig lik til tider. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan tenke meg at Grimm blir bedre enn Once Upon a Time etterhvert egentlig, men tanke på at premisset var bedre etablert i Grimm. Men foreløpig er begge seriene grei.

Jeg er på gjerdet enda angående begge jeg. I forhold til Grimm er det muligens fordi jeg allerede har sett ni (eller hvor mange det nå er) sesonger av Supernatural, og det muligens føles litt oppbrukt. Når det er sagt kan det godt hende at folka bak Grimm får dratt det i en god og spennende retning.

Once Upon a Time skjønner jeg fortsatt ikke helt, premisset for hva "oppdraget" er føles ikke helt klart, bortsett fra at man vet hva som er målet.

Lenke til kommentar

Åja, så klart! Sammen med The life and times of Tim og South Park er det favorittanimasjonsserien min. Jon Benjamin, stemmen til Archer, er konge over timing. Dette er forresten en flott serie for dere som elsket Arrested Development. Det er åpenbart et veldig annerledes plott, men mange av skuespillerne fra AD går igjen, OG humoren er veldig lik til tider. :)

Lana gir meg boner

• Liker 1
Lenke til kommentar

En av de seriene jeg ser mest fram til i starten av 2012 av nye serier vil bli sendt første episode av i desember, 11 på HBO. Etter sesongfinalen til Boardwalk Empire.

Er en ny serie som heter Luck med Dustin Hoffman, Nick Nolte o.s.v. fra skaperen av Deadwood (og med-skaper av NYPD Blue).

http://www.youtube.com/watch?v=YdvcQJuK6Q8

EDIT: "Offisielle" starten til Luck er 29. januar.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eier egentlig ikke ord for hvor fantastisk denne seriesesongen kan bli. Boardwalk Empire har blitt enda bedre, The Walking Dead med fin progresjon, Breaking Bad nesten like episk som forrige sesong, Dexter engasjerer, Fringe forbløffer og vi har fått Boss og Homeland, samt at Luck og Hell on Wheels snart premierer.

Vi har ikke engang fått de nye sesongene av Mad Men og Game of Thrones. Er nesten som jeg blir religiøs av dette her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hell on Wheels virker det som folk kommer til å hate etter første episode, men like etter de kommende episodene. Veldig mange kritikere som hata piloten som nå har gått tilbake og skrevet/sagt om at de ser første episode som bedre etter førsteinntrykket og få episoder til.

Gøy at de skal visstnok introdusere en karakter som "The Swede", men viser seg at han er norsk.

Larry David er vel ikke i forfatter-lauget til serien?

http://www.youtube.com/watch?v=csCptq51vno

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...