klhegrlkhr Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Intervjuer kan være bra om det er interessante folk. Noe annet innen film og tv som er verd å abonnere på da? Har lyst å abonnere på noe annet enn historeie og foto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=JlhtespmS2I&feature=related Faen...burde vert Gustav paa Halloween.....LOL ! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Både Ricky Gervais OG Johnny Depp på neste ukes Graham Norton show. Må jo bare bli artig. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Takk, Kate Jefe. Skal sjekke det ut. Charlie Day (It`s Always Sunny In Phidelphia) hoster SNL neste uke. I tillegg er Louis C.K. gjest den kommende uka på Conan, og Jimmy Fallon m/Reggie Watts er også gjester i et annet show til uka. For de som ikke veit hvem Reggie Watts er; http://www.youtube.com/watch?v=kgsBgwJQGnE EDIT: Jefe, ikke Kate. Endret 30. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Graham Norton er jo alltid artig Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har alle sesongene bortsett fra 1-3. Favoritten når det kommer til talkshows. Reggie Watts er favoritten når vi snakker weird-afro-men. Har den låta der i bilen faktisk. @Maury: Sjekk innboksen. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Gjesterolle av Wentworth Miller i S08E03 av House MD. Herlig å se han i en serie igjen. Savner Prison Break merker jeg Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Conan og Graham Norton er også mine favoritt-talkshows Synd at MAX slutta med Conan i normal sendetid.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvilke av The Office seriene burde jeg se? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Alltid starte med UK. Den som er best, ingen protest. (Neida, men den er bedre) Sesong 1 var veldig dårlig av The Office US, fordi den prøvde å kopiere UK-utgaven for mye. Og det begynte å ikke bli så bra før seinere da de skjønte at det som var skrevet for Ricky Gervais & Co ikke fungerte for Carrell & Co. UK-utgaven har en fin flyt, og er originalen som er klart bedre enn US-utgaven. Det er ikke den samme greia som Shameless US som er mye bedre enn Shameless UK. Endret 30. oktober 2011 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mer weirdness, American Horror Story har blitt fornyet til en annen sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er du virkelig overasket over det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Tenkte du på fornyelsen, nei. Men har du sett serien så er det veldig mye weird i serien, og derfor jeg skrev weirdness. Endret 31. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Rimelig weird igrunn! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Wooho angående AHS! Se både Office UK og US. Start med den britiske. Synes den amerikanske var på sitt beste i sesong 5. Den orginale er bra igjennom hele. Begge er elsk etter min mening. Den britiske flyter mer på David Brent enn hva US-versjonen gjør på Michael Scott. Flere karakterer som setter preg på US enn UK-versjonen imo. Kan ha noen med at den ene er 2 series og en special, og den andre 8 seasons med over 20 episoder nesten alle sesongene. Endret 31. oktober 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Tenkte du på fornyelsen, nei. Men har du sett serien så er det veldig mye weird i serien, og derfor jeg skrev weirdness. Aha, sånn sett ja. Tenkte du ment at det var wierd at serien fikk ny sesong. Om Dylan McDerrmott slutter å grine hver eneste episode så blir det bra. Spent på episoden: Halloween part-2. Endret 31. oktober 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Åja, helt enig med deg om McDermott. Han er det jeg synes trekker ned showet akkurat nå når det kommer til skuespillerne, minus kanskje den stereotypiske homofile karakteren Sylar/Zachary Quinto spiller som er mer forfatterne sin skyld. Jefe er helt klart glad på grunn av Kate Mara Endret 31. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lurer på om(når) Robert Englund får en episode i AHS. Må jo være skrevet i sten at han joiner en episode eller to. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva syns folk om siste episode av chuck? Personlig syns jeg det er kjedelig at Morgan har tatt over rollen som the intersect inntil videre. Blir ikke like morsomt av en eller anen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå