Filmvenn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) 1. The Wire 2. Breaking Bad 3. The Sopranos 4. Sons of Anarchy / Justified (etter hvor bra sesong 2 var) 5. Mad Men 6. The Walking Dead 7. Game of Thrones 8. Louie/Bored To Death 9. The Shield 10. Parks & Recreation / Community 11. Friday Night Lights / The Good Wife 12. Boardwalk Empire / Treme 13. Shameless US 14. It`s Always Sunny In Phildelphia 15. 24 / Damages (Serier som har ferdigsendt 1 sesong) Endret 27. oktober 2011 av Mahavishnu 2 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er The Walking Dead veldig skummel? Jeg har lav tolleranse for skrekk, men har taklet filmer som Saw og Gothika. Grimm står jo også som drama, fantasy, horror, men det var pease of cake. Lenke til kommentar
bolleboi Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er The Walking Dead veldig skummel? Jeg har lav tolleranse for skrekk, men har taklet filmer som Saw og Gothika. Grimm står jo også som drama, fantasy, horror, men det var pease of cake. Ikke skummel, nervepirrende kanskje:P Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er vel en og annen scene som kan være litt sånn "hoppe i stolen" aktig om man er følsom. Men generelt er det en dramaserie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Spot on fra Jotun sin side. Liten info-bit om Taxi, så vil serien komme på DVD/Bluray allerede 16. november før siste episode sendes på NRK1. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ser den heller på nett-tv. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Da kommer jeg nok til å hoppe i stolen, men skal sjekke den ut. Ofte så er det jo sånn at når det er nå-skal-vi-kveppe-deg-musikk så skjer ingenting og når det er stille så skjer det. Håper jeg overlever på dette Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er ikke Skrik. Det er The Walking Dead Går nok fint. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Wait, Omar Little and Jesse Pinkman are friends IRL? I can't handle this! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Så nettopp første episode av Boss Kelsey Grammer briljere som ordfører Tom Kane. Skal bli intressant å se når sykdommen hans utvikler seg mer.. Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei alle dykk som har god peiling på tv serier! Har et spørsmål om det er nokon som har eit forslag til eit "alternativ" til Kongen av queens? I litt samme "sjanger"! Synes humoren er fantastisk i den serien, men serien er jo avsluttet. Har liten peiling sjølv om kva som kan "erstatte" Nokon gode forslag? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Prøver igjen å reklamere for Hidden, en engelsk thrillerserie i 4 deler, litt i samme sjanger som Boss med politikk og korrupsjon og mord og nøsting av hemmeligheter fra fortiden. http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-15199483 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei alle dykk som har god peiling på tv serier! Har et spørsmål om det er nokon som har eit forslag til eit "alternativ" til Kongen av queens? I litt samme "sjanger"! Synes humoren er fantastisk i den serien, men serien er jo avsluttet. Har liten peiling sjølv om kva som kan "erstatte" Nokon gode forslag? Everybody Loves Raymond. Seriene foregår i samme "univers" som King of Queens (dvs. cross-over episoder eksisterer). Av nye serier er vel Last Man Standing litt i nærheten, men holder ikke samme kvalitet. Up All Night kan kanskje også bli noe som faller i smak. Av pågående serier som har holdt på et par år er Community absolutt å anbefale. Sjekk også ut Modern Family, selv om den er litt annerledes. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Haha, Charlie Sheen tilbake på tv-skjermen. På FX, kanalen som sender Wilfred, It`s Always Sunny In Phildelphia, Louie, Archer og The League. 10 episoder er bestilt for en premiere sommeren 2012, som betyr at serien kanskje blir satt sammen samme kveld med Wilfred og Louie. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Så nettopp første episode av Boss Kelsey Grammer briljere som ordfører Tom Kane. Skal bli intressant å se når sykdommen hans utvikler seg mer.. Noted! Grammer var vanvittig bra i Frasier, men har vel heller vært meh etter det. Denne skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Så nettopp første episode av Boss Kelsey Grammer briljere som ordfører Tom Kane. Skal bli intressant å se når sykdommen hans utvikler seg mer.. Enig i at Boss hadde en god pilot. Jeg kommer definitivt til å følge med fremover, Grammar gjorde seg bra som en hensynsløs politiker. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 @ Mahavishnu. Du leser entertainment weekly ikke sant? Hvordan leser du det? Jeg har funne hvor jeg kan kjøpe abonnement, men har lyst å lese en utgave eller to før kjøper 52 utgaver. Jeg finner det ikke noe sted i bergen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Finner det vel på den lokale Narvesen-kiosken? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nope, har vært på de største, men de har det ikke. Er det noen måte å lese bladet side til side på nett? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lovlig aner jeg ikke. Pent lite interessant EW skriver egentlig synes jeg, hvis du ikke er ute etter intervjuer. Kan lese et par artikler på nettsiden deres. Men "scoops" og slik kommer online før bladet kommer på trykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå