Tord93 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Var det feil av meg å starte med Stargate Universe før SG-1 ? Kommet ganske langt inn i sesong 1 nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 La de to kreftbyllene dø.. (Last Man Standing + Man Up) Homeland fornyet for en sesong 2 i 2012. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nah, SGU er ikke så linka sammen med resten. Bare sørg for å se SG-1 før SGA så er du in the safe sone. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Var det feil av meg å starte med Stargate Universe før SG-1 ? Kommet ganske langt inn i sesong 1 nå. Nei, de er nok så uavhengig. Det samme gjelder Atlantis også. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Takk Da blir det litt mer straks Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Men ville likevel sett SG-1 før Atlantis, nå som du er klar over at de finnes. Se ferdig Universe, og er du sulten på noe mer, begynn med SG-1, jobb deg gjennom første sesong (som ikke er veldig spennende, med unntak av piloten og noen få andre episoder), og bli hektet. Husk at SG-1 (og Atlantis) er ganske så forskjellig fra Universe. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg så piloten til Burn Notice i dag, kommer nok til å prøve å komme meg igjennom de sesongene som ligger ute, likte begynnelsen. kan virkelig anbefale burn notice, sinnsykt bra serie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 kan virkelig anbefale burn notice, sinnsykt bra serie Du vet du svarte på et to måneder gammelt innlegg nå, sant? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 ChrisReeve @ Har egentlig alltid vært klar over at SG-1 og Atlantis fantes, men av en eller annen grunn har jeg ikke gitt Stargate serien noen sjanse før jeg fikk sett noen episoder av Universe Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 kan virkelig anbefale burn notice, sinnsykt bra serie Du vet du svarte på et to måneder gammelt innlegg nå, sant? Det står respekt av det! Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 kan virkelig anbefale burn notice, sinnsykt bra serie Du vet du svarte på et to måneder gammelt innlegg nå, sant? haha la egentlig ikke merke til det, men igjen burn notice fortjener en liten bump Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Homeland fornyet for en sesong 2 i 2012. Good times! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nobody makes fun of Tim Allen on my watch http://www.youtube.com/watch?v=MnSCkpHGqz0 3 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvis dere skulle anbefalt serier til en som har sett veldig lite før, hva ville dere anbefalt og i hvilken rekkefølge? Si 5-10 stykker kanskje. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) The Wire Sopranos Breaking Bad Fawlty Towers Freaks and Geeks Endret 27. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ville anbefalt Alias. Men har liksom på følelsen av at det ikke var en av de du tenkte på? Ville ikke anbefalt de store tunge helt med en gang. Man må liksom "komme inn i" det å se tv-serier først, da de faktisk krever litt innsats. Lenke til kommentar
bolleboi Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvis dere skulle anbefalt serier til en som har sett veldig lite før, hva ville dere anbefalt og i hvilken rekkefølge? Si 5-10 stykker kanskje. hmm, sjanger har lite å si? The Wire Freaks and Geeks Breaking Bad Modern Family Californication Castle (2009) LOST Fringe Kenny VS. Spenny Weeds Det ble bare til at jeg anbefalte litt forskjellige serier, rekkefølgen har lite å si selvom The Wire muligens setter standarden litt for høyt Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sjanger er irrelevant. Jeg er interessert i hva folk anbefaler til venner og familie og i hvilken rekkefølge. Jeg fikk anbefalt Firefly til en ny venn jeg fikk på jobb hin dagen (bergensk for "for noen dager siden"). Men når jeg skulle anbefale noe så gikk det litt i stå for meg. Jeg tror dette ville vært min liste av de jeg synes er de beste jeg noensinne har sett: 1. Game of Thrones 2. Firefly 3. The Sopranos 4. Carnivale 5. Dexter 6. Sons of Anarchy 7. Oz 8. Shameless 9. Californication 10. Community Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Finnes jo en million "hvilke serier bør jeg se"-tråder. Bruk de, eller lag en egen? 1 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det handler ikke om anbefalinger til meg eller andre. Jeg er bare interessert i hva de som er gjengangere i denne tråden synes er de beste som de anbefaler til venner og familie utenom nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå