Need44speed Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg har lenge hatt lyst til å se den serien. Er den veldig 80-talls aktig? For jeg kan ikke fordra 80-tallet Så i høstgferien den norske serien "spesialenheten". En kommentar: småkleint. edit, ikke småkleint engang. Rett og slett kleint. Endret 25. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Hvordan kan du hate 80-tallet? Kids i dag. Men fra spøk til revolver, eller magnum. Den er veldig 80-tallet, lagd på 80-tallet og så. Men det er Miami 80-tallet, var du fan av GTA Vice City så ser du helt klart hvor spillet har mye inspirasjon fra. Alt er småkleint av norskproduksjoner, ihvertfall nesten. Taxi var et positivt tilskudd i de få som ikke er kleine. Endret 25. oktober 2011 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 80-tallet? Det finnes bare èn serie fra 80-tallet. 1 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Syns Dag var veldig bra hva angår norske serier. Koste meg hvertfall med sesong 1, og ser frem til sesong 2! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Når 729 000 nordmenn ser Skal Vi Danse er det klart at vi absolutt ikke er bedre enn amerikanerne når det gjelder søppel-tv... Nå er jo helgeunderholdningen i Norge uansett bare programmer ala skal vi danse/idol/x faktor osv. Er det ikke sånn i USA også? Er vel også naturlig at det er flere seere i helgene enn i uken ellers. Er heller mer deprimert over den dritten som blir servert i løpet av uka av reality og dårlige programmer. Synes tv2 har tapt seg veldig de siste årene, og NRK reklamerer alt for lite for hva de har. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Og TV3 har vel ca to norske programmer maks? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Lørdager er ingen stor TV-dag i USA. Søndager - torsdager. Veldig få serier som blir satt til fredager som er satsinger. Lørdager er svært liten, og det er et større fokus på filmer på lørdager enn i uka. Endret 25. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ja, men i USA sender de vel alt av Idol og lignende på fredager og lørdager. Eller? Noen som veit hvor mye det koster å kjøpe en populær/god serie vs en dårlig en for de norske tv-kanalene? Synes det satset alt for mye på serier som allerede i USA blir betegner som dårlige. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har lenge hatt lyst til å se den serien. Er den veldig 80-talls aktig? For jeg kan ikke fordra 80-tallet Så i høstgferien den norske serien "spesialenheten". En kommentar: småkleint. edit, ikke småkleint engang. Rett og slett kleint. Miami Vice er unik på flere måter, blant annet bruken av musikk, episodene føles mer som film enn tv pga. bruken av musikken Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen gode serier som er å anbefale? Tenker mest på komedie, på rundt 20-30 min. Noe som er litt hjernedød underholdning, og man bare kan lene seg tilbake og kose seg med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Ja, men i USA sender de vel alt av Idol og lignende på fredager og lørdager. Eller? Noen som veit hvor mye det koster å kjøpe en populær/god serie vs en dårlig en for de norske tv-kanalene? Synes det satset alt for mye på serier som allerede i USA blir betegner som dårlige. Nei. X Faktor (samme kveld midseason er American Idol) sendes onsdager. Dancing With The Stars (Skal Vi Danse) sendes tirsdager. Amazing Race sendes søndager. Ingen store reality-serier sendes lørdager. Ingen store serier engang heller, ikke en serie med 10 millioner seere engang. Ikke på fredag heller er nesten disse tallene vanlig lengre. Populær koster som regel mer, men det er som regel avtaler slik at en del av programmer fra en amerikansk kanal har en avtale med en kanal/selskap i Norge. Slik som at TV2 har tv-rettighetene til Idol, 24, X Faktor USA, og Terra Nova her i Norge først om de vil gå inn med lommeboka. Dette er Fox-produksjoner, noen andre Fox-produksjoner kan også ende opp andre steder. Men gjør det mest sannsynlig på grunn av ikke noe interesse fra første som får tilbudet. Endret 25. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen gode serier som er å anbefale? Tenker mest på komedie, på rundt 20-30 min. Noe som er litt hjernedød underholdning, og man bare kan lene seg tilbake og kose seg med. Parks And Recreation, Community, The Office, Arrested Development, Louie, Curb Your Entusihasm, Entourage. Vil ikke si at noen av de er hjernedøde, men gode er de. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen gode serier som er å anbefale? Tenker mest på komedie, på rundt 20-30 min. Noe som er litt hjernedød underholdning, og man bare kan lene seg tilbake og kose seg med. Parks And Recreation, Community, The Office, Arrested Development, Louie, Curb Your Entusihasm, Entourage. Vil ikke si at noen av de er hjernedøde, men gode er de. Du har glemt den beste av de alle: Seinfeld Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Latterboksen i 2 Broke Girls er latterlig "aggressiv". Den kommer jo så og si ved hver eneste fullførte setning. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Homeland-piloten hadde mange likhetstrekk med filmen Brothers. De som har sett begge burde se den ganske lett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Latterboksen i 2 Broke Girls er latterlig "aggressiv". Den kommer jo så og si ved hver eneste fullførte setning. jepp, orket ikke mer av den serien etter 4 episoder. helt utrolig mange one-linere og utrolig dårlig skuespill. Liker vanligvis Kat Dennings, men her er hun ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nok en seriekanal skal bli lansert her til lands. TVNorge Vox. Mer info her. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Så piloten til Once upon a time i går. Meget meget bra, skal definitivt følge med. Fikk litt flashback til den tegneserien som gikk i Nemi for 1-2 år sida. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vi har og en tråd for Once Upon A Time her. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Så Man Up episode 2 i dag, tenkte jeg ville gi det en ny sjanse. Selv om denne var bedre enn den første, føler jeg at noe av det som liksom skal være morsomt blir litt "swing and a miss". Men dro faktisk litt i smilebåndet noen ganger, som f.eks "Strippingen" til datteren, og hele Star-Wars/betamax greia. Og han "That guy was your dad?" fyren fra Community. Kommer vel til å se neste også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå