Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Føler meg pizza-syk etter WWE i går.....litt for mye mat lol Eventuelle wannabe wrestlere fikk nok mindre lyst til å bli wrestlere etter Kevin Nash' håndtering av HHH i går.....ouch , det kan ikke ha vært bra for nakken :/ Vengeance var ganske bra imo , bedre enn forrige PPV HiaC. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Første titt på Magic City, ny serie i 2012 med Jeffrey Dean Morgan og Bond-piken Olga Kurylenko. http://www.youtube.com/watch?v=b2pI7jixax4 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Once Upon a Time var jaggu noe for seg selv. Det blir spennende å se hvordan det utvikler seg. Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte alt, men det blir nok klarere etter hvert. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gleder meg til å sjekke den ut, får håpe den er like forvirrende som første episode av American Horror Story. Like det bisarre, det minner meg om Twin Peaks. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Fått sett de to første episodene av den kommende norske serien Taxi. Påtide at vi får ihvertfall noe norsk TV som faktisk ikke er blåkopiert av amerikanske serier for å så slippe så grådig unna det. Grei bra norsk drama produksjon, litt forskjellige temaer som blir tatt opp i serien uten å gjøre for mye av det ene og det andre som ikke tilhører hovedplottet. Ulrik Imtiaz Rolfsen er lett noen av de beste filmskaperne vi har her til lands, og kan gjøre det bra i utlandet og hvis han får sjansen slik som Nicolas Winding Refn. Endret 24. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Synes Grimm var skikkelig dritt. Traileren til Once Upon A Time så jo ganske dritt ut den óg, men jeg får sjekke ut serien før jeg sier noe mer om den. Endret 24. oktober 2011 av boffeeen Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fått sett de to første episodene av den kommende norske serien Taxi. Hvordan fikk du det ? Er det noe preAir ute ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nei. Invitasjon gjennom hovedansvarlig for serien. 3 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Var det noe bra da, bortsett fra at det ikke er en blåkopi av amerikanske serier? Har hørt om Taxi lenge nå, så spent på første episode (31. oktober). Taxi er også nominert til Prix Europe som er Europas svar på gullruten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Skrev det litt kort i innlegget noen innlegg ovenfor. Kommer med en bredere mening om dette på serienytt.no iløpet av uka. Endret 25. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Apropos norsk, har dere sett Koselig Med Peis? Jeg likte det veldig godt, i forhold til norsk standard hvertfall. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvorfor er det så mange serier som har en 1 ukes pause? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fordi de store nettverkene ikke sender ut en hel sesong på få uker. En sesong skal gå over en sesong på de store tv-kanalene når de sender serier fra høsten av. Ca. 22. september til slutten av mai. Nå har det og vært baseball som har gjort om mye av sendeskjemaet til Fox slik at kanalen har prioriterte X Faktor. Å så har det vært noe prisutdeling som tok plassen på torsdag for NBC mener jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Når 729 000 nordmenn ser Skal Vi Danse er det klart at vi absolutt ikke er bedre enn amerikanerne når det gjelder søppel-tv... 4 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Sist sett: Wilfred Kommentar: Bra 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Wilfred (US) var sært, men utrolig morsomt. Kommer det en sesong to av den? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Wilfred (US) var sært, men utrolig morsomt. Kommer det en sesong to av den? Visstnok bekreftet ny sesong av den ja. Jeg digget Wilfred (US), men vi er ikke mange. Velkommen i den eksklusive klubben, CypheroN! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har nå sett ferdig Friday Night Lights, og for en fantastisk serie! Var det planlagt at sesong 5 ville bli den siste, eller ble den økset underveis? Synes serien fikk er verdig og fin avslutning Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Plukket opp Miami Vice i dag, hele serien alle 5 sesonger for 399 på platekompaniet Ikke dårlig, jeg har fraktisk ikke sett serien før, jeg har sett den har vært på tv men kommet altid mitt i episoder og jeg liker å se serier fra start til begynnelse. Har lenge hatt planet om å kjøpe serien men har aldri passet, i dag når jeg så den prisen måtte jeg kjøpe den, Jeg er fan av Michael Mann og han har hatt mye med hvordan serien ser ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Takk gunfreak, da vet jeg hva jeg skal bruke gavekort på Platekompaniet på i år for. Om du er veldig fan av Michael Mann så er han involvert i Luck som er ny HBO-serie i 2012. Endret 25. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå