Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Føler meg pizza-syk etter WWE i går.....litt for mye mat lol

Eventuelle wannabe wrestlere fikk nok mindre lyst til å bli wrestlere etter Kevin Nash' håndtering av HHH i går.....ouch , det kan ikke ha vært bra for nakken :/

Vengeance var ganske bra imo , bedre enn forrige PPV HiaC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått sett de to første episodene av den kommende norske serien Taxi. Påtide at vi får ihvertfall noe norsk TV som faktisk ikke er blåkopiert av amerikanske serier for å så slippe så grådig unna det. Grei bra norsk drama produksjon, litt forskjellige temaer som blir tatt opp i serien uten å gjøre for mye av det ene og det andre som ikke tilhører hovedplottet. Ulrik Imtiaz Rolfsen er lett noen av de beste filmskaperne vi har her til lands, og kan gjøre det bra i utlandet og hvis han får sjansen slik som Nicolas Winding Refn.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Fordi de store nettverkene ikke sender ut en hel sesong på få uker. En sesong skal gå over en sesong på de store tv-kanalene når de sender serier fra høsten av. Ca. 22. september til slutten av mai.

Nå har det og vært baseball som har gjort om mye av sendeskjemaet til Fox slik at kanalen har prioriterte X Faktor.

Å så har det vært noe prisutdeling som tok plassen på torsdag for NBC mener jeg.

Lenke til kommentar

Plukket opp Miami Vice i dag, hele serien alle 5 sesonger for 399 på platekompaniet

Ikke dårlig, jeg har fraktisk ikke sett serien før, jeg har sett den har vært på tv men kommet altid mitt i episoder og jeg liker å se serier fra start til begynnelse.

Har lenge hatt planet om å kjøpe serien men har aldri passet, i dag når jeg så den prisen måtte jeg kjøpe den, Jeg er fan av Michael Mann og han har hatt mye med hvordan serien ser ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...