mushi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kanskje ikke riktig sted å spørre, men hva er systemet med tallene bak "fox" på de amerikanske tv-kanalene? FOX41 etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Han der legefyr'n døde jo flere år siden ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kanskje ikke riktig sted å spørre, men hva er systemet med tallene bak "fox" på de amerikanske tv-kanalene? FOX41 etc Når det kommer til USA så er det lokalkanaler. Altså de har en nyhetsending hver for hver stat. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva synes folk om Eleventh Hour? Nesten samme konsept som Fringe, dog ikke like absurd og dårlig. Minner meg ganske mye om, det jeg har sett av, ReGenesis. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fringe er nok hakket bedre enn Eleventh Hour syns jeg. ReGenesis derimot, er genialt. Anbefales! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Aldri hørt om ReGenesis. Handler om? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.tvrage.com/ReGenesis ReGenesis centers on a team of international scientists charged with investigating the medical and ethical dilemmas fo the brave new world of 21st century science. Virusutbrudd, bioterror, government conspiracies, alt mulig farlige greier, mye bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Får sjekke den ut da. Alltid greit med flere serier å følge med på Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har knapt tid til å se de seriene som faktisk går nå, me regenesis hørtes jo interessant ut Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Leter etter en serie jeg har glemt navnet på. Plottet går ut på at to eldre pensjonerte tidligere mestertyver skal returnere til skyggesiden igjen, men ting går ikke så bra som de gjorde for noen år siden. Noen som aner hva jeg babler om? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Husker ikke hva den heter og gidder ikke å söke. Han som spiller Giles i Buffy har hovedrollen i serien du söker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=xVm2tdSY-NY...feature=related 20.10 : Scott "Razor Ramon" Hall 50 år Veldig god wrestler og plenty av sleazy karisma lol Synd han rotet seg bort i alkohol , dessverre ikke uvanlig i den bransjen Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noe som følger med på The Invisibles og vet når sjuende episode kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) http://www.apocalypsecartoons.com/egot/egot.html EGOT er skumle greier gitt......LOL ! (SD Jones RIP) Endret 28. oktober 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Sitter og ser en ny engelsk serie som heter "Dead set". Fantastisk! Er en zomibieserie av alle ting. Blod og gørr overalt, og tok meg selv i å være litt redd på ett tidspunkt. Fult kaos i verden ute, mens noen idioter sitter i en bunkers og er med på "big brother" :!: Kan ikke vente til neste episode! EDIT: ser at det bare er ført opp fem episoder og alle går etterhverandre denne uka. Endret 28. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sett 11 episoder av Jericho i dag, ganske spennende må jeg si, håper det skjer noen litt større twists. Jeg likte serien 4400, synd at den bare ble kuttet av, tenkte jeg skulle skaffe Heroes for å se den, håper den er like spennende som 4400. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Bestemte meg for å se The 70 Show idag. Har ikke sett det på lenge. Men etter en stund begynte jeg å fokusere på lattern til de som satt å lo i studioet. Ble gæren. Folka satt å lo av allt! Seriene bli ødelagt med all den latteren i bakgrunnen, ikke mulig å følge med på handlingen når det er en gjeng med klovner som ler konstant i bakgrunnen Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Laghtracs suger, enig. Det skaper kansje stemning når man halv-ser på en episode av og til men det ødelegger for meg når jeg prøver å følge med. En av grunnene til at jeg aldri ser Friends. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Sitter og ser en ny engelsk serie som heter "Dead set". Fantastisk! Er en zomibieserie av alle ting. Blod og gørr overalt, og tok meg selv i å være litt redd på ett tidspunkt. Fult kaos i verden ute, mens noen idioter sitter i en bunkers og er med på "big brother" :!: Kan ikke vente til neste episode! EDIT: ser at det bare er ført opp fem episoder og alle går etterhverandre denne uka. Takk for tipset! Sett tre episoder nå - artige greier Fantastisk konsept! Endret 9. november 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 1 år siden Kirkvaag & Kausland gikk bort...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå