Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og ser en ny engelsk serie som heter "Dead set". Fantastisk! Er en zomibieserie av alle ting. Blod og gørr overalt, og tok meg selv i å være litt redd på ett tidspunkt. :wee: Fult kaos i verden ute, mens noen idioter sitter i en bunkers og er med på "big brother" :!: Kan ikke vente til neste episode!

 

EDIT: ser at det bare er ført opp fem episoder og alle går etterhverandre denne uka.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Bestemte meg for å se The 70 Show idag. Har ikke sett det på lenge. Men etter en stund begynte jeg å fokusere på lattern til de som satt å lo i studioet. Ble gæren. Folka satt å lo av allt!

 

Seriene bli ødelagt med all den latteren i bakgrunnen, ikke mulig å følge med på handlingen når det er en gjeng med klovner som ler konstant i bakgrunnen :mad:

Lenke til kommentar
Sitter og ser en ny engelsk serie som heter "Dead set". Fantastisk! Er en zomibieserie av alle ting. Blod og gørr overalt, og tok meg selv i å være litt redd på ett tidspunkt. :wee: Fult kaos i verden ute, mens noen idioter sitter i en bunkers og er med på "big brother" :!: Kan ikke vente til neste episode!

 

EDIT: ser at det bare er ført opp fem episoder og alle går etterhverandre denne uka.

Takk for tipset! Sett tre episoder nå - artige greier :wee: Fantastisk konsept!

Endret av basskuk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...