Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grimm. Nei, skulle gjerne ha kunnet se inn i fremtiden men serien har ikke blitt sendt på TV enda, så altfor tidlig å si noe hvor mange episoder som kommer, totalt.

Uansett også et vanskelig tidspunkt, som er litt vanskelig spesielt for en serie som Grimm. Det blir liksom Grimm vs Fringe vs Supernatural vs CSI New York og det er litt av de samme seerne vil jeg tro som vil falle for Grimm som faller for både Fringe og Supernatural. Men, Supernautral er ikke en så stor fiende, da kanalen er aimet mot et publikum som er for det meste i en alder der de fleste ikke engang veit hva Buffy var for noe, men selvfølgelig med Niktia samme kveld så kan jo det være CW sin "voksen"-kveld med litt eldre seere.

Kanalen har uansett bestilt 13 episoder til nå, som de store nettverkene gjør alltids - Med en mulighet til flere episoder i den første sesongen om det går bra med serien. Jeg ser bare ikke det at serien kommer til å gjøre det bra når NBC plasserer serien i en ganske merkbar farlig tid for en ny serie.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Da har jeg over en to-treårsperiode sett Two and a half men, Himym, TBBT, Californication og Entourage.

Jeg var veldig fan av Two and a half men, men synes egentlig Charlie var en stor del av serien, så jeg har ikke fulgt det opp.

How I met your mother så jeg først en episode av, uten å bli særlig imponert. Jeg satte med siden ned og så første sesong, og ble selvfølgelig betatt av karakterene. For en fantastisk serie.

The big bang theory så jeg mye på i det jeg begynte å se på serier. Jeg hadde akkurat sluttet det meste av gaming, så det passet veldig på den tiden.

De to siste seriene jeg har sett ferdige er Entourage og Californication. Begge er fantastiske serier som appelerer både til meg som person, men også livsfasen jeg er i. Entourage spiller vel litt på livet mange ønsker, og med gode karakterer slår dette veldig bra an.

Nå står Mad Men for tur. Har sett litt random episoder på TV, men det blir nok bedre når man kjenner karakterene og historien. Jeg skal også følge med på American Horror Story, bare fordi jeg er fan av Horror :)

Annet som anbefales på bakgrunn av mine preferanser?

Lenke til kommentar

mushi har noen gode forslag som jeg også støtter fullt ut. De går greit med dine preferanser angående tidligere sette serier. Kanskje litt usikker med Sunny med tanke på at du er fan av de sitcomene der, men de er begge to vel verdt serier å se.

Kan også sjekke ut Bored To Death, og Life And Times of Tim. Det vil nok også falle i smak om du liker Sunny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...