Dotten Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Er jeg den eneste her som liker Bones? Synes Boreanaz og Deschanel har en god kjemi, og jeg digger bikarakterene. Men så er jeg kanskje litt teit iblant. Bones er, som de fleste lignende serier, ganske så greie å ha på når man ikke har noe bedre å gjøre. Men det er sjeldent jeg ser slike serier i rett rekkefølge. Er av-på forhold, ikke av den trofaste og forpliktende sorten som endel andre serier gir Uansett, jeg har vanskelig for å klare å mislike serier som dette. Det er enkel og grei underholdning, spesialtilpasset for å kunne se med kompiser og familie. Man trenger ikke å ha sett alt for å sette seg ned sammen en kveld og spise pizza over litt underholdning. Klassisk "arbeiderklasse-underholdning". Til slikt er serier som Breaking Bad og Mad Men helt håpløse. De skal nytes sekund for sekund, uten å måtte avbrytes av kjæresten som knasker på chips eller siste sladder fra en kompis. 1 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg ler litt uenig; jeg ser nesten aldri på procedurals (unntaket er komedie, og House (som jeg begynner å bli lei av)) med mindre det fokuseres masse på karakterbygging (enkelte deler av House). Når jeg ser på feks. Criminal Minds eller CSI etc. så føler jeg at jeg ikke får noe ut av det, og vil heller gjøre noe annet. Dette gjelder selv om det er spennende. Dette gjelder ikke for de fleste non-procedurals (?) jeg ser. 1 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Trenger hjelp med å finne navn på en serie som går/pleide å gå på tv. I introen så er vell det en familie i en fornøyelsespark, og det er en stor rød berg og dalbane. Tror den gikk på tv2 eller tvN før Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Steg for steg, eller Step by step het den vel på engelsk. 1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvorfor er det flere serier som ikke kommer med noen ny episode denne uken? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Starter ikke Chuck opp igjen i dag da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nei, som jeg skrev tidligere så har NBC flyttet premieren til en uke senere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ja, så det når jeg sjekka IMDB i sta. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 er Homeland noe særlig? Se det. Do it now and thank me later. Liker det veldig godt sålangt. Og Morena Baccarin er så søøøøt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Liker det veldig godt sålangt. Og Morena Baccarin er så søøøøt Morena Baccarin er awesome. Det er tredje episode som hever serien fra "generelt bra" til "årets beste serie" spør du meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Morena Baccarin er kanskje søt men syns ikke hun er noe god skuespiller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Piloten til Grimm er ute på nett. Nok en fantasy-serie, riktignok i litt mer Fringe/X-Files-struktur om man får kalle det slik. Mer om serien her. http://www.youtube.com/watch?v=Xe55m9FlOMk 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Oi, den må prøves. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har gledet meg til denne, bare håper den ikke er for skremmende. Så Once Upon A Time i går. Ikke dumt, ikke dumt! Vil definitivt se mer Lenke til kommentar
empetre Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Piloten til Grimm er ute på nett. Nok en fantasy-serie, riktignok i litt mer Fringe/X-Files-struktur om man får kalle det slik. Hva synes du om piloten? Verdt å se? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Grimm skal sees litt av iallefall, men jeg er usikker på om det er så bra ut fra traileren. Men hey, blir gjerne overrasket. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Nja, jo. Jeg likte den, bedre enn jeg likte Once Upon A Time som virket så litt for barnevennlig. Men begge er to serier jeg skal sjekke ut litt videre. Haha, for en hysterisk morsom episode av It`s Always Sunny In Philadelphia denne uka. Aldri ledd så mye av serien tidligere i en episode, også godt å se Cricket tilbake i på serien denne uka. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sett ferdig piloten av Grimm nå. Likte det, mystikken får meg til å ville se videre. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 How? Kommer den ikke 29. Oktober? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Lagt ut på WWW av NBC. Akkurat som ABC gjorde med Once Upon A Time. Endret 22. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå