Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste her som liker Bones? Synes Boreanaz og Deschanel har en god kjemi, og jeg digger bikarakterene.

Men så er jeg kanskje litt teit iblant. :p

Bones er, som de fleste lignende serier, ganske så greie å ha på når man ikke har noe bedre å gjøre. Men det er sjeldent jeg ser slike serier i rett rekkefølge.

Er av-på forhold, ikke av den trofaste og forpliktende sorten som endel andre serier gir

Uansett, jeg har vanskelig for å klare å mislike serier som dette. Det er enkel og grei underholdning, spesialtilpasset for å kunne se med kompiser og familie. Man trenger ikke å ha sett alt for å sette seg ned sammen en kveld og spise pizza over litt underholdning. Klassisk "arbeiderklasse-underholdning".

Til slikt er serier som Breaking Bad og Mad Men helt håpløse. De skal nytes sekund for sekund, uten å måtte avbrytes av kjæresten som knasker på chips eller siste sladder fra en kompis. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ler litt uenig; jeg ser nesten aldri på procedurals (unntaket er komedie, og House (som jeg begynner å bli lei av)) med mindre det fokuseres masse på karakterbygging (enkelte deler av House). Når jeg ser på feks. Criminal Minds eller CSI etc. så føler jeg at jeg ikke får noe ut av det, og vil heller gjøre noe annet. Dette gjelder selv om det er spennende. Dette gjelder ikke for de fleste non-procedurals (?) jeg ser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, jo. Jeg likte den, bedre enn jeg likte Once Upon A Time som virket så litt for barnevennlig. Men begge er to serier jeg skal sjekke ut litt videre.

Haha, for en hysterisk morsom episode av It`s Always Sunny In Philadelphia denne uka. Aldri ledd så mye av serien tidligere i en episode, også godt å se Cricket tilbake i på serien denne uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...