L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Relatert til den serien, Sylar kom ut av skapet denne måneden. Yay for him? Moar like "Meh..." Da jeg leste det ble jeg ikke overrasket av en eller annen grunn. Men skjønner virkelig ikke hvorfor jeg skal bry meg om legningen hans. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nei, yay for him. I dont care, men gleder meg til å se han på tv-skjermen igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det er jo selvsagt litt "Yay for him!" mtp. at da slipper han stresset med å skjule det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ble heller ikke overasket. Klart det er yay for him, hvem skulle komme på å si nay for him? Lever i 2011 folkens. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ut fra de to første episodene (forøvrig tilgjengelig på TV3Play) ble det ganske "meh". Eventyret er også over for serien, der den nå har halvert seerne fra premieren. Om det fortsetter er den snart nede på nivået til nykommer 2 Broke Girls. Episoder forrige sesong var til og med bedre hva seertall angår enn siste som er sendt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er det noe vits å se Rubicon,selv om den er kaselert ? Slutter sesongen med cliffhanger ? Er ute etter flere serier som er i samme gate som Homeland.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 er det bare 5 episoder foreløbig av Terra Nova? siden det ikke står at det er flere enn 5 på imdb.com Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er det noe vits å se Rubicon,selv om den er kaselert ? Slutter sesongen med cliffhanger ? Selv om jeg gjerne vil ha mer, fungerte den fint også kun med en sesong. En herlig serie, spesielt skuespill og karakterer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 er det bare 5 episoder foreløbig av Terra Nova? siden det ikke står at det er flere enn 5 på imdb.com 13 episoder i sesong, sesongfinalen sendes 19. desember. Sesongfinalen blir nok også seriefinalen slik tallene er (greie, men ikke bra nok for den prisen). Fox mistet 24% seere ifra en ny episode av House samme tid i fjor. Dette liker ikke Fox. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 "Man Up" startet i dag (i går), thoughts? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Elendig. Ikke like elendig som Last Man Standing. Men elendig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Nja....... Fin morsom komiserie som heter Parks & Recreation forresten. Endret 19. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Litt morsomt å se Dexters pappa i Battlestar Galactica og Commander Adama i Dexter Men man ser jo mange av de samme skuespillerne overalt, så rart er det jo ikke akkurat! Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nja....... Fin morsom komiserie som heter Parks & Recreation forresten. Er det suppe fra Soup R' Crackers? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Aner ikke, Turbo. Men det spørsmålet gjorde meg veldig glad. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som vet om en serie som nylig sendte en episode på norsk tv? Handlet om en lege i the hamptons. Det er min far som spør, jeg har jo ikke tv engang... Er ikke sikkert det var Hamptons, men det var noe med rike folk og det var mitt forslag, han nikket ivrig at det kunne det være. Han husker ikke dag eller kanal og legen var ung og lys. Makan til håpløshet fra gamlingen her. Men noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Royal Pains. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Værre syns nå jeg. Ohh, btw Blåbær. Var vel du som snakka om Enlightened her i forrige uke. Skal si jeg likte episode 2 enda bedre enn piloten. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nja....... Fin morsom komiserie som heter Parks & Recreation forresten. Er det suppe fra Soup R' Crackers? Ikke at jeg har sett Parks enda, men den tok jeg. Ble glad jeg og. Får dog et savn som strekker seg til Veronica Mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå