Jotun Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ble litt overrasket når eg begynte å legge til serier. La til alt eg har sett av Stargate, og tenkte at dette ble det masse av.... 2 uker og 21 timer bare?! Overraskende lite! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Stargate SG-1 er bare 6 dager lang. tror jeg må slenge på et par såpeserier for å få opp seertimene mine. En såpeserie havner fort på 3-5måneder. Noen som vet hvorfor Defying Gravity ble kansellert? Serien var jo knallbra og kunne godt havnet på standard med SG-1 og andre serier. Hadde de bare holdt på spenningen rundt dette "romvesenet" så kunne de utført mye. Står ingenting på wiki annet enn at det ble kansellert rundt episode 8 og at de ble produsert 5 episoder etter dette. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er jo helt for jævlig å tenke på egentlig, endel serier er jo sett flere ganger (typiske TV2 på ettermiddagen-seriene).... I tillegg til alle timene med film og spilling. Må trå litt varsomt neste gang jeg skal kritisere mine WOW-avhengige bekjente Hadde vært artig å få en eldre kar/dame til å gå gjennom den der. Jeg er jo bare 32. Er litt eldre enn deg, men kommer til og bruke trakt eller hva den het, pga av syncing mot XBMC. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hah, har sikkert sett MacGyver 2 ganger i løpet av ungdomsskola. Var rett hjem hver dag for å skru på TV2. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Haha, samme her. Spesielt i 6. og 7. klasse. Løp alt jeg hadde for å rekke hjem til MacGyver. Good times! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Haha, Tate ifra American Horror Story er garantert høstens galeste personligheten på TV. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ser det skrives positive ting om piloten til American Horror Story, knall knall. Ikke noe knallserie, men lett å bli revet inn i. Er en mystikk der som gjør at jeg vil se tredje episode også. Hjertet dunket fort opptil flere ganger, men så kan det være at jeg er veldig lettskremt når det kommer til horrorserier og filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Batmans latterkule......scary stuff lol Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Ser det skrives positive ting om piloten til American Horror Story, knall knall. Ikke noe knallserie, men lett å bli revet inn i. Er en mystikk der som gjør at jeg vil se tredje episode også. Hjertet dunket fort opptil flere ganger, men så kan det være at jeg er veldig lettskremt når det kommer til horrorserier og filmer. Jepp, det er liksom noe som er dårlig med serien (klisjeer o.s.v., skrevet det tidligere her). Men samtidig er serien veldig avhengighetsskapende. Ser fram til gjesteskuespillerne serien har framover. Zachary Quinto sin første TV-opptreden etter Heroes. Sarah Paulson fra Studio 60, og Eric Close fra Chaos. Jamie Harris startet sin rolle i dag på serien, og sammen med Kate Mara (avbilde i avataren til Jefe) kommer tilbake på serien trolig nok. Eric Stonestreet fra Modern Family er også satt til å gjestespille i en episode. Håper bare ikke Tate er det som det hintes til. Det hadde vært lame. Fått veldig sansen for Constance (nabokjerringa), Tate og Moria (stuepiken) etter ukas episode. Skulle ønske de kunne brukt Denis O`Hare mer, han var god i True Blood og i The Good Wife har han også hatt en god gjesterolle. EDIT: Til tross for at begge seriene egentlig suger, så er American Horror Story ihvertfall bedre enn Terra Nova. Endret 13. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ble litt overrasket når eg begynte å legge til serier. La til alt eg har sett av Stargate, og tenkte at dette ble det masse av.... 2 uker og 21 timer bare?! Overraskende lite! Hadde man kunne lagt til fotballkamper, hadde det vel blitt andre boller tenker jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noen som vet hvorfor Defying Gravity ble kansellert? Serien var jo knallbra og kunne godt havnet på standard med SG-1 og andre serier. Hadde de bare holdt på spenningen rundt dette "romvesenet" så kunne de utført mye. Står ingenting på wiki annet enn at det ble kansellert rundt episode 8 og at de ble produsert 5 episoder etter dette. Det ble rett og slett drept av seertallspøkelset. Det var ikke nok seere til at de fikk fornyet kontrakten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det var vel mer eller mindre at serien ikke engang fikk nok seere til at originale kanalen som sendte serien kunne sende alle produserte episodene. Bare de 5 første episodene ble sendt på kanalen de var lagd for. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hadde man kunne lagt til fotballkamper, hadde det vel blitt andre boller tenker jeg. Hehe, tenk å legge sammen alt man har brukt på medier og underholdning. ^^ Inspirerte meg til litt skriving om emnet. Kanskje en ide hadde vært å teste ut ulike nettsider for slikt og annet TV-relatert, holder allerede på med litt for apps. 2 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nå har jeg nettop begynt på Buffy the Vampire Slayer (sett 5 episoder), og det er mildt sagt ikke så veldig bra. Men jeg har hørt at det blir bedre. Blir det mye bedre? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Haha, samme her. Spesielt i 6. og 7. klasse. Løp alt jeg hadde for å rekke hjem til MacGyver. Good times! "Unnskyld. Kan jeg få gå litt tidligere i dag? Jeg skal hjelpe mamma med noe" - Undertegnede Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Såg MacGyver på lørdagskveldene eg. Var høydepunktet hjemme det. Hjemmelaget pizza etterfulgt av en av mine desiderte favorittserier hvis eg skal se bort fra alder osv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Likte barndomsårene mine. Jeg fikk inn min gode dose med kristenmoral gjennom 7th heaven, kjente meg igjen i søskenforholdet i Malcolm i midten osv. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Nå har jeg nettop begynt på Buffy the Vampire Slayer (sett 5 episoder), og det er mildt sagt ikke så veldig bra. Men jeg har hørt at det blir bedre. Blir det mye bedre? Blir bedre etter sesong 3 og utover. Såg MacGyver på lørdagskveldene eg. Var høydepunktet hjemme det. Hjemmelaget pizza etterfulgt av en av mine desiderte favorittserier hvis eg skal se bort fra alder osv. Husker også Lørdagskveldene da jeg var yngre, først Lois & Clark: The New adventures of Superman, etterfulgt av MacGyver, etterfulgt av Quantum Leap (Tidsmaskinen). Endret 13. oktober 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Haha håper ikke dette er bull. Skal komme en serie med Karl Pilkington og Warwick Davies i 2012. Det går ut på at Karl sykler rundt på sykkel med Warwick i sykkelkurven. "Short Way Round" skal den hete. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå