Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du liker Kyle XY og Heroes så kanskje du liker Alphas.

Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2.

De første par episodene var greie. Så må jeg si det ble ganske tamt i flere episoder. Jeg sluttet å følge med rundt episode 4. Men her om dagen kjedet jeg meg noe voldsomt, og satte på episode 5, og ble litt hekta, og så episode 5-11 back-to-back, og serien avslutter i min oppfatning veldig sterkt.

Anbefaler de som gav opp tidlig på Alphas å holde ut hele sesongen. Gleder meg nå til sesong 2!

Lenke til kommentar

Aldri helt skjønt hvorfor folk kommenterer så mye om en tv-serie som allerede har en tråd.

Skjønner hvis man ikke er au pair (eller hva søren) med sendingene de fleste holder seg til her, og spør om hvordan det går videre. Eller og spør om dette er noe for meg o.s.v.

Lenke til kommentar

Synes folk har en tendens til å spoile litt for mye her.

Det er ikke store greiene, men sånn som Aaltons siste post om Boardwalk Empire er et irritasjonsmoment mtp. hvordan sesong 1 ble avsluttet.

Helt enig, jeg er bare halveis i sesong 1 :(

Lenke til kommentar

Må bare si det et sted, Så en episode av The Cleveland Show på TV2 Zebra, og der var kanskje den verste oversettinga jeg har sett hittil:

"..And turn up that awsome music!"

ble til

"..Og skru av den skrekkelige musikken!"

djizes... :nei:

Endret av chairgame
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...