klhegrlkhr Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det var det jeg trodde, men jeg har ikke spesielt lyst å se på det i sesong en. Får spare det til jeg ikke har noe annet bra å se på. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvordan er den nye sesongen av Boardwalk Empire ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva har skjedd med sesong 10 av Family Guy? Ingen dato på når de neste episodene skal sendes. (Sjekket på IMDB og Wikipedia). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Ifølge MyEpisodes.com sendes neste episode 30. oktober (natt til 31 for oss) Endret 10. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Oi. Det var da en lang pause. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvordan er den nye sesongen av Boardwalk Empire ? Jeg liker den meget godt, Nucky har havnet i trøbbel og må kjempe seg tilbake til toppen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Sett 4 episoder av 2 Broke Girls nå og tror nok ikke jeg skal se det mer. Alle onelinerne sammen med latterboksen (som spilles av HELE tiden) irriterer meg grusomt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) House sesong 8 episode 2 spoiler. Ser ut til at House droppet den nye vendingen og kastet inn en irriterende asiater istedet. Jaja.. Endret 11. oktober 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du liker Kyle XY og Heroes så kanskje du liker Alphas. Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2. De første par episodene var greie. Så må jeg si det ble ganske tamt i flere episoder. Jeg sluttet å følge med rundt episode 4. Men her om dagen kjedet jeg meg noe voldsomt, og satte på episode 5, og ble litt hekta, og så episode 5-11 back-to-back, og serien avslutter i min oppfatning veldig sterkt. Anbefaler de som gav opp tidlig på Alphas å holde ut hele sesongen. Gleder meg nå til sesong 2! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) redigert vekk Takk for spoileren. Hold deg til House-tråden med slikt. Endret 12. oktober 2011 av Autzen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tja, røpet kanskje mer enn jeg tenkte i første omgang. Beklager, skal putte den i en spoiler. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Aldri helt skjønt hvorfor folk kommenterer så mye om en tv-serie som allerede har en tråd. Skjønner hvis man ikke er au pair (eller hva søren) med sendingene de fleste holder seg til her, og spør om hvordan det går videre. Eller og spør om dette er noe for meg o.s.v. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Folk viste interesse forrige gang jeg nevnte House her inne så jeg så ikke noe problem med det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 "À jour". En "au pair" er en som bor hos en ukjent familie i utlandet. 5 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Synes folk har en tendens til å spoile litt for mye her. Det er ikke store greiene, men sånn som Aaltons siste post om Boardwalk Empire er et irritasjonsmoment mtp. hvordan sesong 1 ble avsluttet. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ser at det står en påminning om det på toppen av siden, men den kan det være litt lett å gå glipp av. Kanskje slenge opp noe i trådtittelen? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Synes folk har en tendens til å spoile litt for mye her. Det er ikke store greiene, men sånn som Aaltons siste post om Boardwalk Empire er et irritasjonsmoment mtp. hvordan sesong 1 ble avsluttet. Helt enig, jeg er bare halveis i sesong 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 "À jour". En "au pair" er en som bor hos en ukjent familie i utlandet. Derfor jeg sier eller hva søren. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Må bare si det et sted, Så en episode av The Cleveland Show på TV2 Zebra, og der var kanskje den verste oversettinga jeg har sett hittil: "..And turn up that awsome music!" ble til "..Og skru av den skrekkelige musikken!" djizes... Endret 11. oktober 2011 av chairgame 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Life`s Too Short kommer 10. november i UK, annonsert nå nylig. http://www.youtube.com/watch?v=6J559OBp2og http://www.youtube.com/watch?v=V2TtqePh3xw 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå