Jefe Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har hatt den en stund nå. En av favorittene det. Gleder meg til Blackbird er ferdig. Jævlig herlig dissinga av Steve's utseende er. "Now that would be on the science channel". http://www.youtube.com/watch?v=Vv_vuYtCpvQ&feature=fvwrel Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hehe, Charlie, Mara og Wilde med i samme film. Skal huske på å sjekke ut den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Epiode 2 av Homeland, meget bra. Konge! Håper det fortsetter! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Til dere som har peiling: Hvordan ligger det an med høstens serier? Hvilke står i fare for å bli kansellert? Hvilke går så bra at det er trygt å begynne å se på dem? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Ny eller gamle? Liten oppsamling fra slutten av forrige måned. http://serienytt.no/2011/09/toff-sesongpremiere-for-flere-gjengangere-enda-toffere-for-nye-serier/ Allerede kansellert: The Playboy Club How To Be A Gentleman Free Agents (US) H8R I fare (nye): Charlies Angeles Pan Am (nja) Terra Nova (Gode tall, men nok?) A Gifted Man Prime Suspect (US) I stor fare (gamle): Fringe Community Vil klare seg ut sesongen (nye): Person of Intrest Pan Am (nja igjen) Revenge Fått fulle sesonger: (De fleste serier har fått 13 episoder ordre for første sesong, som kan bli gjort om til fullt) 2 Broke Girls Whitney Up All Night New Girl Får en til sesong (nesten garantert): 2 Broke Girls Homeland (hvis produsentene ønsker) American Horror Story New Girl (hvis seertallene forsetter omtrent likt) Ser lovende ut (men har ikke starta): Boss (Starz) Enlightned (HBO) Taxi (veit at den er norsk, men positivt at NRK å villig til å satse på noe slikt) Endret 10. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Takk for det. Da holder jeg Terra Nova på vent foreløpig tror jeg. Lå vel i kortene en stund at Fringe er inne i sin siste sesong. Får håpe vi får en god serieavslutning der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det kan hende at slutten av sesongen til Terra Nova blir skrevet med en åpen slutt (i tilfelle Fox ikke går videre). Ikke noe særlig bra serie synes jeg, men noe der som er verdt å sjekke innom om du har noe sansen for det (OBS; Anbefaler ikke). 13 episoder i sesong 1, som bare sendes nå i 2011. Bored To Death tilbake i natt ;D Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Håper virkelig ikke Community blir kansellert. Det takler jeg ikke. Gleder meg for øvrig til Taxi. Det ser bra ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 IMDB funker utmerket for min del. For all del, det er mye jeg ikke er enig i, men det gir meg fortsatt en pekepinn og alt det der. Knall! Enig, jeg vil eksempelvis si at alle i starten av "filmtrening" bør se gjennom topp 250-listen over filmer. Det vil gjøre at man finner fine overraskelser, utvide egen smak og lære mye filmhistorie. Det er generelt en langt større fordel å følge en liste, enn å velge selv en serie basert på hva man antar man vil like. Sistnevnte gjør at man bare snevrer inn egen smak, mens førstnevnte utvider den. Det man fort vil oppleve med å følge en liste er at man vil oppleve å se en serie eller film som virker uhyre kjip på omslaget, men viser seg å bli ens nye favorittfilm Til dere som har peiling: Hvordan ligger det an med høstens serier? Hvilke står i fare for å bli kansellert? Hvilke går så bra at det er trygt å begynne å se på dem? I løpet av dagen kommer serieprognose på Serienytt, som gir en ca. prosent på hvor store sjanser det anses at en serie har for fornying Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Det hadde vært utrolig kjipt om de kansellerer Community, men heller det enn at de drar det ut og mister kvaliteten på serien! Det er, etter min mening, mangel på gode komiserier for tiden! Men jeg har heldigvis ikke sett Sunny, AD, Cougar Town eller Parks, så jeg har noen gode på lager :!: Edit: Jeg ser på Battlestar Galactica miniserien nå. Deilig å finne noe det er mye av som jeg ikke klarer å motstå å sette på neste av. Men noen som vet om piloten fra 2004 serien er nødvendig å se? Jeg finner den ikke. Endret 10. oktober 2011 av Aliaz Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Anbefaler hver bidige episode av Battlestar Galactica egentlig. For en fantastisk serie. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Miniserien er på en måte piloten. Første episode av sesong 1 er "33". Fullt mulig verdens beste åpningsepisode. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Noen andre som digger serien Helt perfekt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er litt rip-off av Klovn (som igjen har tatt en del inspirasjon fra The Office), men for all del, har dratt overaskende mye på smilebåndet av det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Husker jeg prøvde meg på miniserien for så å skulle se den skikkelige serien av BSG, men mistet motivasjonen. Kanskje jeg skal gjøre et forsøk til etter jeg endelig får satt meg ned med The Wire. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er litt rip-off av Klovn (som igjen har tatt en del inspirasjon fra The Office), men for all del, har dratt overaskende mye på smilebåndet av det. Riktignok mer at Klovn har tatt av Curb enn The Office. Men enig i alt ellers etter å ha sett første episode. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har nå sett ferdig miniserien og fy søren som jeg digget det! Har savnet noe slikt etter at SG.U ble ferdig. Jeg prøvde meg på SG.1, men det ble litt for "gammelt" for meg. Hadde tenkt å hoppe på SG Atlantis hvis jeg kan det uten å ha sett så mye mer enn filmen fra 1994 og 7-8 episoder av SG.1, men nå er det Battlestar for alle penga! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Gir stort pluss til Homeland, gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, samme her. Overraskende god førsteepisode. Må takke den som nevnte Shameless US her forresten, første sesongen ble fort sett på en dag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har nå sett ferdig miniserien og fy søren som jeg digget det! Har savnet noe slikt etter at SG.U ble ferdig. Jeg prøvde meg på SG.1, men det ble litt for "gammelt" for meg. Hadde tenkt å hoppe på SG Atlantis hvis jeg kan det uten å ha sett så mye mer enn filmen fra 1994 og 7-8 episoder av SG.1, men nå er det Battlestar for alle penga! SG-1 går ganske tregt i første Sesong, men gud den serien tar seg sykt opp. Fra midten av Sesong 2 blir det veldig artig og tar seg spesielt opp i sesong 5. Hadde ikke startet på SGA før jeg hadde sett SG-1 da disse historiene bygger på hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå