Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Noen som har sett reklamen om en serie der de tester forskjellige ting de gjøre på film? yippy kay yay eller noe tror jeg den het, og tror den går på discovery. Når går programmet?

Går vel på Viasat 4. Tittet såvidt på det en dag, ble ikke imponert.

Jeg så en reklame på Discovery Channel for et nytt program om krigen i Afghanistan eller Irak. En eller annen kar som skulle bo med noen soldater e.l. Vet dere når programmet går eller hva det heter?

Edit: Eller var det på National Geographic (programmet var ikke "Green Berets under fire")?

Da ble det avklart: Ross Kemp i Afghanistan på Discovery Channel.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Killer Kowalski ble 81 :

The legendary Walter "Killer" Kowalski has passed away. One of the all time great heels, Kowalski had been in ill health for quite some time and had suffered a massive heart attack a few weeks ago that left him on life support before his family made the decision to remove him from the support on August 18.

Kowalski was 81 years old.

In his 30 year career he was known as one of the top heels of his era. He was involved in an infamous incident that saw him rip off the ear of Yukon Eric in a match held in Montreal in 1952. Kowalski visited Eric in the hospital the next day and they both laughed at how silly Eric looked wearing the bandages. News reports about the visit portrayed Kowalski at laughing at (rather than with) Eric, and his legend as a heel was cemented.

After retiring from wrestling in 1977, Kowalski was instrumental in training some of the top names in the business. His students included Triple H, Chyna, Big John Studd, Perry Saturn, Kronus, and Frankie Kazarian.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vell det har allerede startet for meg... Prison break, one tree hill og gossip girl er godt igang. Smallville kom igår :)

Så starter Heroes, The Big Bang Theory og How i met your mother på Mandag :D Gleder meg, Samme uke starter også My name is earl opp igjen , ser fram til neste uke gitt :D

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Noen som har fått med seg at Heroes har startet opp igjen nå ?

Helt sykt enormt bra!

Ja, og vi har et helt subforum for Heroes hvor mange har fått med seg dette.

Anyway, når dere snakker om bra tv-serier som kommer tilbake så har dere glemt en superior tv-serie. Nemlig den geniale politiserien "Life". Første episode siden november 2007 ca sendes i natt i statene.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli litt irritert på "bones". I slutten av hver episode tror du at noe skal skje mellom dem, men det gjlr det ikke. Dette ender med at jeg sitter oppe til langt på natt hver dag jeg ikke jobber for å få sett alle episodene. Sleipe jævler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...