Ed Hunter Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) @ Aliaz: Kjenner til "han" ja, er ganske nøgd med det den gjengen (addic7ed) legger ut. Tenker vel litt i film-baner egentlig... Endret 2. oktober 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Addic7ed har mye bra. Spesielt til nye episoder i serier. Går du tilbake et par år, for eksempel tekster til sesong 1 av Entourage, så blir det fort dårlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bye Bye Li'l Sebastian http://www.youtube.com/watch?v=h-PUW6y4F6c 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Så nettopp første episode i Sesong 4 av Merlin. Sitter og gleder meg helt vilt til neste fredag for neste episode. Den serien er bare helt ekstremt bra. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Når skjedde egentlig den forvandlingen? Sesong 1 var jo møkk av uante dimensjoner. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Sesong 2. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 http://bit.ly/pq3Lg9 News @NewYorkerFest: Arrested Development coming back for one more TV season before movie. #ArrestedDevelopment #tnyfest 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Beste nyhet siden den kalde krigen tok slutt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott flott! Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 I dag begynner endelig en ny etterlengtet sesong med Dexter! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Gleder meg utrolig til AD begynner på nytt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva synes folket her om Suits? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Årets nyhet angående AD, screw nye episoder av Dexter (kanskje ikke How To Make It In America). Men dette er bare helt knall. Endret 3. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Snakker du om Suits eller en annen serie nå? Endret 3. oktober 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Suits er bra. Alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Mente AD. Suits er greit, bra vil jeg ikke si. Men det er bra nok til å sjekkes ut, og mer verdt tiden enn hvertfall White Collar, Royal Pains, Covert Affairs o.s.v. fra samme kanalen. Grei lettbeint procedural-drama. Favoritten min der, og eneste jeg ser fra kanalen i tillegg til Burn Notice. Endret 3. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tror jeg skal starte på Arrested Development etter jeg er ferdig med Entourage. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kongenyheter! Får bare håpe Hurwitz skjerper seg etter fadesen som var Running Wilde. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Nå er ikke AD tilbake på tv-skjermen og filmlerretet en done deal. Men nye oppdateringen er at produsentene i forhandlinger med både Netflix og Showtime. Endret 3. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Skjønner fortsatt ikke greia med AD. Men jeg får sitte alene i hjørnet og ikke like det jeg da. Bra seriedag i dag da. Dexter, Breaking Bad, How To Make it in America, Homeland og Hung. (Og Boardwalk Empire, men jeg falt av første sesong og må se den om igjen før jeg kan begynne på andre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå