Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, CBS sender CSI fordi serien ikke har seere.

Det er grei procedural, og ikke fullt så dritt som søsterseriene. Har ikke fulgt med de siste årene så ekstremt mye, og egentlig bare sett spesielle episoder og sesongstartene/sesongsluttene. Men et par av de har vært gode, eller brukbare.

EDIT: Ikke at jeg anbefaler folk å løpe for CSI, det sier jeg ikke.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men Parks, Community, og An Idiot Aborad 2 (riktignok mer i kveld) er viktigere for min del. Samme med Person of Intrest og.

Selv om den nye sesongen av CSI og The Mentalist går mest i spareboksen i år bortsett fra de første episodene av de nye sesongene.

Har mye i denne spareboksen allerede:

• The Good Wife 9 episoder av sesong 1 og hele sesong 2 (pluss det som kommer av sesong 3)
  • The Office sesong 7 og 8 (som sikkert er ferdig innen jeg får tid)
  • Friday Night Lights sesong 2 - 5
  • Castle sesong 2 og 3 (som jeg har hatt klar en god stund)

Egentlig glad jeg holder meg mest til kabel-serier på 6-12+ episoder per sesong, og komiserier fra NBC, ABC og FX.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Skal si at Doug Ellin post-Entourage har mye å gjøre. Entourage-sjefen er med i produksjonen rundt et bokserdrama lettere basert på Mike Tyson som ung.

Men er mest gira på det andre prosjektet hans på HBO, der han har skapt serien sammen med Ed Burns som har den mest sentrale hovedrollen i serien hvis den blir til serie.

adrian-pasdar-michael-imperioli-slice.jpg

Michael Imperioli (The Sopranos) og Adrian Pasdar (Heroes) skal også være med på serien for fullt. Pasdar var bra i 'Profit', en av de virkelige store små seriene. Profit var en serie som nesten åpnet for serier som The Shield, Dexter, Breaking Bad o.s.v.

Med en Sopranos-stjerne i hovedrollene med Ed Burns og Doug Ellin innvolvert, så kommer HBO neppe til å ikke plukke opp denne serien ettersom Eastbound & Down avsluttes i 2012. Og Entourage var ferdig i år.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...