Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Er det flere som har sett på Mad Men som har gått på Viasat 4? Fantastisk serie fra Matthew Weiner som bl.a. jobbet med The Sporanos. Første sesongen rundet for et par uker siden, andre sesong har startet over dammen, noen som vet noe om når den kjører igang her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Jagetfansen er ikke særlig keen på at de har byttet ut soundtracket , forbanna copyright flisespikkeri :/

 

Det har de jo gjort med Bundy dvd'ene også......fikk ikke lov av Sinatras folk å bruke "Love & Marriage" uten å betale $$$.....

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat sett siste episode av sjette sesongen med Sopranos. Slutten er tatt opp i en annen tråd så den biten tar jeg ikke her, men jeg kan si, som noen skrev i nevnte tråd, at jeg likte ikke slutten nettopp fordi det er slutt. Er nesten litt trist her jeg sitter, makan til genial serie har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar

Skal faktisk sette i gang med Sopranos snart, så sitter her og gleder meg til sesong 1 allerede og serien generelt. :)

 

Det sagt, så er det ikke lenge til seriehøsten braker løs for fult, med ny sesong av PB, Heroes og senere Lost og 24 på nyåret. Sistnevnte er spesielt etterlengtet, endelig gjensyn med Bauer. :)

Lenke til kommentar

Ikke uventet er The Royal (Sjukehuset i Aidensfield) landets mest populære TV-serie for tiden, mens folket venter på en ny sesong av Med Hjartet på rette staden. I likhet med sistnevnte er selvsagt Sjukehuset temmelig forutsigbart, og det ender stort sett godt i hver eneste episode. Derfor kom det temmelig uventet når den yngste og hyggeligste av alle legene høyst uventet døde i lørdagens episode, attpåtil midt i en sesong. Slikt pleier jo gjerne å skje i sesongavslutningen, ikke minst i Med hjartet på rette staden, hvor vel hver eneste lege etter hvert har dødd.

Lenke til kommentar
Ikke uventet er The Royal (Sjukehuset i Aidensfield) landets mest populære TV-serie for tiden, mens folket venter på en ny sesong av Med Hjartet på rette staden. I likhet med sistnevnte er selvsagt Sjukehuset temmelig forutsigbart, og det ender stort sett godt i hver eneste episode. Derfor kom det temmelig uventet når den yngste og hyggeligste av alle legene høyst uventet døde i lørdagens episode, attpåtil midt i en sesong. Slikt pleier jo gjerne å skje i sesongavslutningen, ikke minst i Med hjartet på rette staden, hvor vel hver eneste lege etter hvert har dødd.

Synes de melker "Med hjartet på rette staden" for alt det er verdt. Nivået var så mye høyere før. Sjukehuset i Aidensfield er i mine øyne et biprodukt fra melkingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...