Snerk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er det flere som har sett på Mad Men som har gått på Viasat 4? Fantastisk serie fra Matthew Weiner som bl.a. jobbet med The Sporanos. Første sesongen rundet for et par uker siden, andre sesong har startet over dammen, noen som vet noe om når den kjører igang her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kommer de til å gi ut hele Jaget serien , bare ses 1 er ute nå ? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Ny Spooks spin-off: Spooks: Code 9 Så hva tror folkens? Endret 10. august 2008 av Otth Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Gleder meg, alle britiske realistiske nær-fremtid-etter-katastrofe er gull i mine øyne. Ikke for å være kynisk, det er bare god underholding. Se Threads, Children of men filmen, I Spy Apocalypse episoden i Spooks osv. Endret 10. august 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jupp, ligger på youtube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jagetfansen er ikke særlig keen på at de har byttet ut soundtracket , forbanna copyright flisespikkeri :/ Det har de jo gjort med Bundy dvd'ene også......fikk ikke lov av Sinatras folk å bruke "Love & Marriage" uten å betale $$$..... Endret 14. august 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nå har jeg akkurat sett siste episode av sjette sesongen med Sopranos. Slutten er tatt opp i en annen tråd så den biten tar jeg ikke her, men jeg kan si, som noen skrev i nevnte tråd, at jeg likte ikke slutten nettopp fordi det er slutt. Er nesten litt trist her jeg sitter, makan til genial serie har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Skal faktisk sette i gang med Sopranos snart, så sitter her og gleder meg til sesong 1 allerede og serien generelt. Det sagt, så er det ikke lenge til seriehøsten braker løs for fult, med ny sesong av PB, Heroes og senere Lost og 24 på nyåret. Sistnevnte er spesielt etterlengtet, endelig gjensyn med Bauer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Blir bra med PB igjen ja. Har sett fram til det i hele sommer. Sitter for tiden å ser på "The world at war". Vanvittig bra. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skal faktisk sette i gang med Sopranos snart, så sitter her og gleder meg til sesong 1 allerede og serien generelt. Om du ikke har sett serien før, så har du mye å glede deg til. Klisjèløst, skruppelløst, underholdende og ikke minst uforutsigbart. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ikke uventet er The Royal (Sjukehuset i Aidensfield) landets mest populære TV-serie for tiden, mens folket venter på en ny sesong av Med Hjartet på rette staden. I likhet med sistnevnte er selvsagt Sjukehuset temmelig forutsigbart, og det ender stort sett godt i hver eneste episode. Derfor kom det temmelig uventet når den yngste og hyggeligste av alle legene høyst uventet døde i lørdagens episode, attpåtil midt i en sesong. Slikt pleier jo gjerne å skje i sesongavslutningen, ikke minst i Med hjartet på rette staden, hvor vel hver eneste lege etter hvert har dødd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Onkel Jesse fyller 45 i dag....grattis John Stamos ! Fyr'n virker til å være en veldig ålreit fyr i real life også........ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ikke uventet er The Royal (Sjukehuset i Aidensfield) landets mest populære TV-serie for tiden, mens folket venter på en ny sesong av Med Hjartet på rette staden. I likhet med sistnevnte er selvsagt Sjukehuset temmelig forutsigbart, og det ender stort sett godt i hver eneste episode. Derfor kom det temmelig uventet når den yngste og hyggeligste av alle legene høyst uventet døde i lørdagens episode, attpåtil midt i en sesong. Slikt pleier jo gjerne å skje i sesongavslutningen, ikke minst i Med hjartet på rette staden, hvor vel hver eneste lege etter hvert har dødd. Synes de melker "Med hjartet på rette staden" for alt det er verdt. Nivået var så mye høyere før. Sjukehuset i Aidensfield er i mine øyne et biprodukt fra melkingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=6zNcKo2jb1k&feature=user Batman anno 1943 , achtung Fledermaus ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Da har jeg begynt å se The X-Files igjen, og jeg gleder meg videre. Agent Mulder og Agent Scully back on track. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg begynte og for en stund siden. Har ingen relasjoner til det, begynte på sesong 1 og er halvferdig med den sesongen nå. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Noen som har sett reklamen om en serie der de tester forskjellige ting de gjøre på film? yippy kay yay eller noe tror jeg den het, og tror den går på discovery. Når går programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå