Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt å se på 30 rock som jeg, da det kom, avskrev fordi jeg synes Tracy Morgan er dritt. Det er jo dritartig. Minus TM selvsagt, men Tine Fey og Mr. Baldwin trekker det veldig opp. Denne Kenneth er også en artig fyr. Så sesong 1 på 2 dager, så nå må jeg bare fyre opp sesong 2.

 

Tar sikte på å bli ferdig med sesong 5 før sesong 6 starter opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil også minne folk på at Archer sesong 3 begynner i morgen. En av de beste animasjonsseriene noensinne (sammen med South Park og The life and times of Tim). Hvis man ikke har sett det så sjekk ut noen trailere på youtube. Det er nesten guddommelig morsomt.

 

Støttes! En av de beste komiseriene generelt av de siste par årene. Herlig mørk James Bond-parodi :D Sesong 1 er grei nok, men sesong 2 er virkelig når serien tok av for min del. Synd at det sendes bare 3 episoder i høst og resten av sesongen neste år, men hvis du ikke har sjekket ut serien enda burde dette absolutt gjøres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hurra for ny sesong av Archer! Og It's always sunny! Onsdager blir jo en kongekveld for amerikanerne: Gullrekka til NBCs komedier, The Mentalist, Archer og It's Always.

 

Forøvrig så trodde jeg virkelig jeg skulle like Wilfred da jeg har en tendens til å like australsk humor. Men den gang ei; det var rett og slett skikkelig platt humor. Og da er jeg snill som kaller det humor. Både den australske versjonen og den engelske er dårlige, selv om jeg faktisk likte den amerikanske best. Hver til sin smak altså, tenkte bare jeg skulle melde fra om at det finnes mennesker som ikke digger det.

 

Når en dude i hundekostyme motorboater puppene på en tjei er det humoristiske toppnivået i en episode, så er det på tide å legge ned.

Lenke til kommentar

It's Always Sunny In Philadelphia hadde i dag en episode jeg lo veldig godt av en eller annen grunn. Spesielt på grunn av Charlie og Frank, og det at Dee hang med en prostituert og det var en "dårlig" referanse til Pretty Woman.

 

 

Gleder meg til gullrekka til NBC selv, eller jeg gleder meg til Community og Parks And Recreation. Må få sett hele sesong 7 av The Office først, jeg har ikke enda sett sesong 7 ved unntak av sesongfinalen. 30 Rock har jeg ikke sett en ny episode av siden 2008, og da var jeg ferdig med sesong 1. Alec Baldwin skal forresten hoste SNL igjen neste helg.

 

Ser også for første gang fram til nye episoder av CSI, en litt guilty pleasure, som spares opp. Mest på grunn av Ted Danson, Fishburne har plaga vettet av meg, og jeg har vel bare sett 4-5 episoder av forrige sesong. Men med Ted Danson, som er en av favorittene mine på tv-skjermen klarer jeg å se fram til en ny sesong. Danson gjør det perfekt i Bored To Death, han var morsom i Curb, og han gjorde en fantastisk drama-prestasjon i sesong 1 spesielt av Damages. Kommer nok til å sjekke ut den nye sesongen av The Mentalist etterhvert. Men sparer den forløpig.

 

 

Det jeg riktignok gleder meg allermest til er oktober, og seriene som kommer tilbake da. Ny sesong av HBO-seriene jeg elsker, How To Make It In America, Boardwalk Empire, og Bored To Death. Ny sesong av Dexter, og The Walking Dead. For å glemme de nye seriene som ser bra ut i oktober. American Horror Story, og Homeland (som er bra i piloten hvertfall).

 

Og for å ikke glemme siste tur(sesong) innom Chuck, med både Lost-skuespillere, Carrie-Ann Moss, Luke Skywalker og Danny Pudi fra Community.

 

 

Haha, det er selvfølgelig din meningen Turbosausen. Men det vil nok alltid være noen få som liker serien her på forumet, og seerne på FX. Fordi serien er fornyet for en ny sesong sommeren 2012 sammen med Louie.

 

EDIT: Wtf? Rart at noe så morsomt som Nytt på nytt kommer etter noe så jævlig som Beat for beat.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Har begynt å se på 30 rock som jeg, da det kom, avskrev fordi jeg synes Tracy Morgan er dritt. Det er jo dritartig. Minus TM selvsagt, men Tine Fey og Mr. Baldwin trekker det veldig opp. Denne Kenneth er også en artig fyr. Så sesong 1 på 2 dager, så nå må jeg bare fyre opp sesong 2.

 

Tar sikte på å bli ferdig med sesong 5 før sesong 6 starter opp

Hele 30 rock hadde ikke vært store greiene uten Baldwin.

 

Sluttet å se for 1-2 sesonger siden...jeg gadd ikke mer :(

Lenke til kommentar

Noe av det jeg skal se fremover, fra myepisodes.com. Bare kom med forslag på serier basert på smaken min :)

 

American Dad

Community

Cougar Town

Eastbound & Down (?)

Its Always sunny in Philadelphia

Modern Family

Mr. Sunshine (?)

TBBT

Blue Mountain State

 

(?) = de jeg ikke vet om det kommer nye av ennå.

 

"Day man! uuhaah! Fighter of the Night man! uuhaaah!"

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Mr Sunshine er kansellert, og siste sesongen av Eastobund & Down kommer ikke før 2012.

 

Du vil garantert like Bored To Death. Parks And Recreation fra sesong 2 av (kan nesten skippe sesong 1). Up All Night muligens og, hvis du liker Modern Family (bare gi serien litt tid, selv om piloten var solid lagd, så er piloter sucky for det meste. Serien starta denne uka).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Vel, med tanke på at sesong 1 kom nå i sommer med nordiske undertekster. Veitafaen jeg. Jeg plukker heller opp blåstråle fra utlandet. PK her i Norge er pricey, og Elkjip har sjelden gode Bluray-tilbud.

 

Sesong 1 av Parks var gangske elendige greier, men blir gangske så bedre i sesong 2. Sesong 3 er fantastisk. Men jeg har aldri vært borte i en som liker både Community, og Cougar Town som ikke har likt serien. Det er en underdog, og det er mindre slapstick humor slik som Community og Cougar Town her enn de fleste andre komiserier på de store nettverkene.

 

(PS: Eller hva søren Cougar Town skal hete fra nå av)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...