Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du sett en film av han, har du sett alt av han :lol:

 

Fikk sett episoden. Skal sies at det ikke var så ille som antatt. Kanskje Seagal egner seg i serier fremfor "rett på DVD"-filmer. Denne hadde et ganske greit budsjett så det ut som, og vil faktisk si at den var på høyde med en standard episode med CSI: Miami. Var ikke så alt for mye fokus på Mr. Seagal heller, noe som ikke er så rart så overvektig som han er blitt. Han kunne fortsatt sparke fra seg da, det skal han ha. :thumbup:

Lenke til kommentar

Shameless promotion!

 

Har skrevet litt om The Riches: http://serienytt.no/2011/09/only-the-good-die-young-episode-2-the-riches/

 

Og det ser ut til at vi får en ny iterasjon av Sherlock Holmes på TV: http://serienytt.no/2011/09/cbs-jobber-med-en-versjon-av-sherlock-holmes/

 

EDIT: Gleder meg som en unge til Homeland. OMG. Undres på om jeg skal se streamen eller ikke. :p

Endret av Heilage waits for alice
Lenke til kommentar

 

Har hatt denne liggende en stund uten å se. Og selv om jeg ser du anbefaler den, så må jeg innrømme at jeg er litt nølende. Man har jo ikke akkurat lyst til å starte på en bok hvis man vet at siste halvdel av boka mangler...

 

Man kan ikke nekte for at det suger at serien ikke har fått en ordentlig slutt. Bare husk på at seeropplevelsen er veldig god frem til det ikke er flere episoder. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag har vært en liten seriedag for meg. Tidligere i dag så jeg ferdig "Nine life of chloe King" ( som passer fint som tidsfordriv), og "the Walking dead" (Hvis jeg hadde vist at den var så bra, så hadde jeg sett den tideligere.)

 

Og nå så har jeg akkurat sett første episoden av "the secret circle", og jeg ble veldig positivt overrasket. Har også sett første episoden av "the ringer" i dag. Serien virker lovende (sånn sett bort i fra den uffatelig dårlige/småkomiske båtscenen.) :)

 

...Og det var selvfølgelig kjekt å se Sarah Michelle Gellar tilbake til skjermen igjen.

Lenke til kommentar

Ser at folk allerede har sett piloten til Homeland. Betyr det at de ikke sender den på TV når serien har premiere? Vil se den, men venter samtidig gjerne til serien har premiere...

 

Kanskje det er litt viral marketing på gang? Nei, piloten(første episode) blir sendt på TV. Simpelt så blir de lagt ut for å kapre seere tidlig.

 

Ikke alle som ser på Showtime i statene går på nettet heller og prøver å finne den der. Ikke alle som heller ender opp med å finne en link til den heller o.s.v.

 

Nei. Pilotene blir lagt ut for å skape fuzz mest sansynelig, ettersom Showtime selv gjør det. Og det er bedre at folk kan ha en forhåndstitt på nettet på deres videoer, enn at folk ser på piratkopien. Showtime har også satt opp gratis forhåndsvisninger på piloten + sniktitt på Dexter sesong 6 også på et par kinoer rundt om i USA for å også prøve å danne litt forhåndsomtale.

 

Det er utrolig mye som sendes til høsten. Showtime og Homeland med Dexter sloss mot Boardwalk Empire med flere på HBO, og senere The Walking Dead (seermagneten) i midten av oktober. Så det gjelder å vise hva de skal sende til høsten.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner også om at Showtime er en betalingskanal og at de vil tiltrekke seg flere kunder ved å vise til slike "spoilere".

 

Men i USA er det vanlig for tv kanaler å ha mye reklame for sine programmer, da snakker vi ikke om egenreklame på kanalene, men også billboards, magasiner og slikt. Dette er vel også en slik greie, men om du vil se mer er du nødt til å skaffe deg en abbonnement hos showtime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...