Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SoA is all you need.

 

Men nettopp sett ferdig en annen serie fra FX som også sender 'Sons of Anarchy' og 'Justified' b.l.a.

 

Så ferdig 'Rescue Me' sin seriefinale som sendes i natt i forbindelse med 9/11 i natt nå, siden serien er lettere basert rundt 9/11 og brannmenn i New York. Herlig å se seriefinalen til serien, en godserie som jeg har følgt med i over 5 år.

 

Kommer til å savne serien, men håper at FX plukker opp en eller begge pilotene 'Outlaw Country' og 'Powers' til serie. FX trenger flere hits for å fylle opp plassen neste vår.

 

Samtidig som det er herlig at serien er endelig slutt. Nok en verdifull serie fra FX som har fått levd sin tid.

 

FX er en kanal leverer så mye bra serier den siste tiden. Louie, Sons of Anarchy, Wilfred, og Justified blant annet. En kanal som får altfor lite oppmerksomhet tiltross for gode produksjoner, heldigvis så viste emmyene litt kjærlighet til kanalen endelig i år med nominasjoner til både Justified og Louie.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett "ferdig" Entourage. (Er kommet til sist episode som ble sendt), og dette var en utrolig god serie. Ordentlig feelgood :thumbup:

Sett alt på knappe to uker, og har gått over alle forventninger.

Har startet smått med Friday Night Lights også. Liker det jeg har sett så langt. Får lyst til å begynne på amerikansk fotball!

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...