Heilage Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Claire Danes og Damian Lewis tilbake på skjermen, på kabel-tv. Jeg liker dette godt. Yes plox. Har Homeland begynt? EDIT: 2. oktober begynner det. Endret 7. september 2011 av Heilage waits for alice Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvorfor fikk Black Books bare 3 korte sesonger?! Endelig finner jeg en morsom sit-com, så er den over på en to tre Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sesongene var ikke korte, seks episoder er normalen, og tre sesonger er ikke få. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sesongene var ikke korte, seks episoder er normalen, og tre sesonger er ikke få. Det første du skriver må du forklare. Er 6 episoder pr. sesong normalt for en sitcom? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er ganske normalt for britiske sitcoms. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Veldig vanlig. Fawlty Towers har 2x6 episoder, The Office 2x6, Spaced 2x7, Blackadder 4x6, Father Ted 6+10+8, Phoenix Nights 2x6, The Thick of It 3+3+3+8, The IT Crowd 4x6. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Apropo britisk så vil jeg anbefale denne: Glimrende første sesong. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Men faen, McNulty jo! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Men faen, McNulty jo! I know, var halve grunnen til at jeg begynte å se Endret 7. september 2011 av b-real Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 McNulty er også å se en annen mini-serie fra BBC som kommer. Husker ikke hva den heter, men han spiller en seriemorder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Dobbeltpost. Det var nå ikke meningen. Jeg legger til en video av katten, fordi dette var en teknisk error. Endret 7. september 2011 av Maury Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skal sjekkes ut, takk for tipset Sons of Anarchy igang igjen forresten. Blir bra! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 McNulty er også å se en annen mini-serie fra BBC som kommer. Husker ikke hva den heter, men han spiller en seriemorder. Appropriate Adult http://www.youtube.com/watch?v=BqW0MFp-hqg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 The SoA tread for all its Sons hvis det er noen som måtte lure. Kun jeg og Maury som holder ting gående der for tiden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 SoA is all you need. Men nettopp sett ferdig en annen serie fra FX som også sender 'Sons of Anarchy' og 'Justified' b.l.a. Så ferdig 'Rescue Me' sin seriefinale som sendes i natt i forbindelse med 9/11 i natt nå, siden serien er lettere basert rundt 9/11 og brannmenn i New York. Herlig å se seriefinalen til serien, en godserie som jeg har følgt med i over 5 år. Kommer til å savne serien, men håper at FX plukker opp en eller begge pilotene 'Outlaw Country' og 'Powers' til serie. FX trenger flere hits for å fylle opp plassen neste vår. Samtidig som det er herlig at serien er endelig slutt. Nok en verdifull serie fra FX som har fått levd sin tid. FX er en kanal leverer så mye bra serier den siste tiden. Louie, Sons of Anarchy, Wilfred, og Justified blant annet. En kanal som får altfor lite oppmerksomhet tiltross for gode produksjoner, heldigvis så viste emmyene litt kjærlighet til kanalen endelig i år med nominasjoner til både Justified og Louie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 DoE 25. jubileum.....themen er EPISK , he he ! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Da har jeg sett "ferdig" Entourage. (Er kommet til sist episode som ble sendt), og dette var en utrolig god serie. Ordentlig feelgood Sett alt på knappe to uker, og har gått over alle forventninger. Har startet smått med Friday Night Lights også. Liker det jeg har sett så langt. Får lyst til å begynne på amerikansk fotball! Endret 8. september 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 En av de mest geniale tv-forfatterne er offesielt tilbake for full pupp, på HBO! Med seg har han blant annet Jeff Daniels og Sam Waterson. Beste serie-pickup`en på lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå