Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Hvertfall bedre enn å sitte å se på en serie hvor de 4-6 siste sesongene har vært en gjeng rotete nisser som har gått feil rundt en bolle med graut. Spesielt når klimakset av seriefinalen er at hovedpersonen redder verden ved å slå til en annen planet. Da er det ganske sannsynlig at serien din suger. Selv rundt det overnaturlige.

Nå blei eg så nysgjerrig. Hvilken serie henviser du til?

 

Føler eg har sett den, men klarer ikke plassere den ut fra denne forklaringen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvertfall bedre enn å sitte å se på en serie hvor de 4-6 siste sesongene har vært en gjeng rotete nisser som har gått feil rundt en bolle med graut. Spesielt når klimakset av seriefinalen er at hovedpersonen redder verden ved å slå til en annen planet. Da er det ganske sannsynlig at serien din suger. Selv rundt det overnaturlige.

Nå blei eg så nysgjerrig. Hvilken serie henviser du til?

 

Føler eg har sett den, men klarer ikke plassere den ut fra denne forklaringen :p

 

Ganske sikkert på at det er

Smallville

det er prat om.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Jaaa.... Der var det ja....

 

Nyyyyydelig serie! Elsket den!

 

Seriefinalen av Smallville var da ingenting å skryte av, langt fra nydelig. Det var en klønete, elendig spilt serie som hadde potensiale i sine tre første sesonger, men som satte seg som mål å være middelmådig. Ikke bare var seriefinalen latterlig rent historiemessig, men det var et hån mot de som trodde serien kom til å være en verdig del av Supermann-universet. Jeg satte pris på bruken av originalmusikken til John Williams i finalen dog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Word, så enig. Er det noe som har ødelagt Superman de siste årene så er det ikke bare Superman: Returns, mer spesielt har Smallville gjort en like stor skade på karakteren etter sesong 3-4 av serien. Det ble for mye møl etter den tid.

 

Gleder meg til å se Christopher Nolan & Co lage en film ut av mannen av stål.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...