Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Om Peter Gallagher, liker han bedre i både sesong 3 av Californication og sesong 6 av Rescue Me.

 

Haha, det hadde jeg helt glemt. Han var jo super som rektor!

 

Jeg skjønner dine synspunkt ang F&B om du ser ut fra et "advokat-serieperspektiv". Men det er ikke advokatgreiene jeg ser på i den, det er mer karakterene og hele "glansbildet".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig skeptisk til hvordan 'American Horror Story' blir, men ser fram til å se første episoden. Aldri likt, og vil aldri i verden like 'Glee' og falt aldri noe særlig for 'Nip/Tuck'. Men det er noe ved promoene og sånt til denne serien som jeg har blitt litt intrisert i.

 

http://www.youtube.com/watch?v=tXXghhXir8s

 

Skuespillerne er riktignok en del dyktige her. Oscar-vinner Jessica Lange, Denis O`Hare fra 'True Blood', herlige Connie Britton fra herlige 'Friday Night Lights',

 

Samtidig som serien har litt gode gjesteskuespillere som Eric Close (Chaos) og første tv-opptreden til Zachary Quinto etter 'Heroes' (og hans filmrolle som Spock i 'Star Trek').

Lenke til kommentar

Er det verdt å sjekke ut Misfits?

 

Jeg digger Misfits. En av de få seriene jeg fant og så så alt av på rimelig kort tid. Gleder meg som en unge til sesong tre kommer 11 november :D

 

 

Jeg oppdaget nettopp at det faktisk har gått 10 episoder av sesong 4 av True Blood. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se videre på det, siden jeg synes både sesong 2 og 3 var veldig teit. Men er det noen som kan fortelle meg om det holder samme nivå av tull og tøys eller om det er en bra sesong?

True Blood er teit morro, så om du ikke likte sesong 2 eller 3 så vil du sikkert ikke like sesong 4 heller.

Lenke til kommentar

Den røde tråden er i hver eneste episode, muligens den kan misses av de fleste. Personelig ser jeg ikke hvordan det er mulig men. Serien er for det meste procedural med en del av hver av episodene dedikert til en sak rundt en av klientene til Michael. 30-40% av den gjenstående delen av episoden er rundt den røde tråden gjennom serien, som er Michael sin vei tilbake som spion og hva han støtter på i den delen av historien.

 

Meget god lettbeint underholdning, fordi det er det er. Ikke noe mer, tiltross for at både spesielt Jeffrey Donovan og Sharon Gless (som spiller moren til Donovan på serien) er gode skuespillere. Å Bruce Campbell, ja han en legende av seg selv og stjeler scenene innimellom fremdeles.

 

Finnes en del bedre serier. Men for å være fra en kanal som først nå de siste årene har begynt å lage egne serier er den gangske brukbart, og forsetter å levere god underholdning selv 5 år/sesonger etterpå. Noe få serier serverer meg.

 

Hvertfall bedre enn å sitte å se på en serie hvor de 4-6 siste sesongene har vært en gjeng rotete nisser som har gått feil rundt en bolle med graut. Spesielt når klimakset av seriefinalen er at hovedpersonen redder verden ved å slå til en annen planet. Da er det ganske sannsynlig at serien din suger. Selv rundt det overnaturlige.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det er vel litt unødvendig å bruke 1000 spenn på en sånn en når dagens TVer har USB-porter innebygd...

 

Bare så jævla irriterende at jeg måtte formatere HDen i FAT32 slik at den funka på PS3 nå som jeg kan koble den rett på min nye TV. Max 4GB per fil meg i ræven.

 

Noen andre som har fått med seg første episoden av Death Valley? Synes humoren var litt hit and miss, men alt i alt var inntrykket godt.

Lenke til kommentar

Death Valley var litt smågreit, det var ikke noe å rope for. Men jeg synes det var sånn minimal grei underholdning. Herlig å se Tania Raymonde tilbake på skjermen etter Lost, likte henne godt der som "datteren" til Benjamin Linus der. Så tenkte jeg skulle hvertfall se episode 2 før jeg gir opp serien helt, å så vurdere deretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...