Dotten Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 De har vært tøffe i forhandlinger med både Breaking Bad og Mad Men-sjefene, så ikke alt for overraskende. De har uansett en presset økonomi og er fortsatt ganske ferske som TV-serie selskap. Darabont har nok også litt store forventninger hva angår å ha penger til rådighet, det er ikke bare-bare å gå fra storfilmer til TV-serie. I tillegg måtte de nok pumpe mer penger inn i Mad Men og Breaking Bad i forhold til det budsjetterte. TWD fikk is å måte litt dårligere forhandlingskort. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvis du liker Kyle XY og Heroes så kanskje du liker Alphas. Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Herregud, første episode, sesong 3 av Sopranos er god. Musikkblandingen mellom I'll be watching you sangen og Blues Brothers passer perfekt. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 CBS kjører på med crossover mellom Hawaii Five-0 og NCIS: Los Angeles. Hvis du liker Kyle XY og Heroes så kanskje du liker Alphas. Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2. Aner ikke. Jeg så bare piloten, som jeg gjør med en del serier. Men leser og hører at serien er fryktelig kjedelig. Å at den blir kjedeligere jo mer inn i serien, ikke like fancy/attraktivt som Heroes var. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2. Har sett de to første, skal se de neste ila natten. Skal gi deg en oppdatering så fort jeg kan om jeg mener det blir noe bedre/dårligere. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Sterk start (piloten) for Alphas, men så er de to neste episodene ganske kjedelige. Tar seg så litt opp igjen, men jeg får ikke øye på en god balanse mellom spenning, drama og action. Konseptet er spennende nok, og det burde være mulig å få mer ut av det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Virker ikke akkurat som ting går stille for seg på AMC med Mad Men,TWD og Breaking Bad :\ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Første promo for 'American Horror Story' Ser litt fram til denne. Jeg er veldig skeptisk, men serien har en god rollebesetning. Connie Britton (Friday Night Lights), Dyaln McDermott (The Practice) og Denis O`Hare (True Blood) som mine favoritter når det kommer til casten. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen som har sett Primeval? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 American Horror Story blir bare merkeligere og merkeligere. Håper at denne serien som har Tim Minear (Terriers/Firefly) som showrunner får overleve da. Å ikke crashe og burn som Terriers og Lights Out som var fantastiske produksjoner. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2. Har sett de to første, skal se de neste ila natten. Skal gi deg en oppdatering så fort jeg kan om jeg mener det blir noe bedre/dårligere. Oppdatering: Det blir bedre, med mer fokus på seriens røde tråd(er). Unntaket er episode fem som var fryktelig dårlig og kun filler, den minte om en dårlig freak-of-the-week episode av Smallville. Den er grei tidsfordriv, men har fortsatt litt igjen for virkelig å engasjere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har et spørsmål til deg Maury. Kan vi vente oss en sesong 3 av Luther? Det er ikke bestemt enda. Serien går ikke utmerket, men brukbart i UK for en ny sesong. Idris Elba vil bli med videre hvis produsentene kommer på en løsning hvordan. Idris Elba kan forresten være å se en britisk dokumentar/faktaprogram om hip-hop som gikk i Storbritania denne månden. http://www.youtube.com/watch?v=lA7N1f3_N84 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Iznogouds skaper RIP...... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Begynt å se på Entourage nå. Virker som en ålreit feelgood-serie. God underholdning Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det blir bedre enn bare ålreit i de neste sesongene. Var alltid skeptisk til Entourage - så de to første episodene en gang for lenge siden og la det fra meg. Men når jeg satt meg ned og prøvde å like det slo det virkelig an. Ble hooka og så 5 sesonger på en helg elns. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Godt og høre. Koser meg med episode 4 i sesong 1 nå. Bra så langt i hvert fall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Liker du Entourage så anbefaler jeg å sjekke ut søsterserien 'How To Make It In America'. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Har sett How To Make It In America. Veldig god serie. Venter spent på sesong to! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå