Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

De har vært tøffe i forhandlinger med både Breaking Bad og Mad Men-sjefene, så ikke alt for overraskende.

 

De har uansett en presset økonomi og er fortsatt ganske ferske som TV-serie selskap. Darabont har nok også litt store forventninger hva angår å ha penger til rådighet, det er ikke bare-bare å gå fra storfilmer til TV-serie.

 

I tillegg måtte de nok pumpe mer penger inn i Mad Men og Breaking Bad i forhold til det budsjetterte. TWD fikk is å måte litt dårligere forhandlingskort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CBS kjører på med crossover mellom Hawaii Five-0 og NCIS: Los Angeles.

 

Hvis du liker Kyle XY og Heroes så kanskje du liker Alphas.

Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2.

 

Aner ikke. Jeg så bare piloten, som jeg gjør med en del serier. Men leser og hører at serien er fryktelig kjedelig. Å at den blir kjedeligere jo mer inn i serien, ikke like fancy/attraktivt som Heroes var.

Lenke til kommentar

Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2.

 

Har sett de to første, skal se de neste ila natten. Skal gi deg en oppdatering så fort jeg kan om jeg mener det blir noe bedre/dårligere.

Lenke til kommentar

Hvordan har Alphas utviklet seg? Jeg så de 2 første episodene og likte det ganske godt, men har ikke giddet å se mer. Har det blitt mer serialisert? likte nemlig veldig godt han karen som ble introdusert i ep 2.

 

Har sett de to første, skal se de neste ila natten. Skal gi deg en oppdatering så fort jeg kan om jeg mener det blir noe bedre/dårligere.

 

Oppdatering: Det blir bedre, med mer fokus på seriens røde tråd(er). Unntaket er episode fem som var fryktelig dårlig og kun filler, den minte om en dårlig freak-of-the-week episode av Smallville.

 

Den er grei tidsfordriv, men har fortsatt litt igjen for virkelig å engasjere. :)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til deg Maury.

 

Kan vi vente oss en sesong 3 av Luther?

 

Det er ikke bestemt enda. Serien går ikke utmerket, men brukbart i UK for en ny sesong. Idris Elba vil bli med videre hvis produsentene kommer på en løsning hvordan.

 

Idris Elba kan forresten være å se en britisk dokumentar/faktaprogram om hip-hop som gikk i Storbritania denne månden.

http://www.youtube.com/watch?v=lA7N1f3_N84

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...