-sparks- Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eller Arrested Development. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 tenker da på: Its always sunny in philadelphia, Arrested Development, How i met your mother. Noen flere man kan skjekke ut ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Om du ikke har sett That 70s show så ville jeg satt det forann alt annet på listen.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Om du ikke har sett That 70s show så ville jeg satt det forann alt annet på listen.. Det ville ikke jeg... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Om du ikke har sett That 70s show så ville jeg satt det forann alt annet på listen.. Det ville ikke jeg... Good for you.. Kan du anbefale noe annet? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 L4r5 har et veldig godt forslag. Califirnication er en morsom og god serie. That 70s show synes jeg ikke egentlig er noe spesielt bra. Konseptet er greit nok, men serien blir litt for standard sitcom for min del. Karakterene er veldig endimensjonale og kjipe. Nesten alle morsomhetene i hele showet er stort sett gamle klisjeer. Man har hørt det før, og det er såpass oppbrukt at det ikke er spesielt morsomt lengre. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jPod er absolutt noe du burde få med deg hvis du liker en god dose med intelligent humor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Trenger en skikkelig spennende serie, følger for tiden med på Prison Break, Heroes og Dexter men alle har pause :/ Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 24 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hva er egentlig status på 24? Vi ble jo lovet en "ny" serie etter en lunken sesong 5 ... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Status på 24 per dags dato er vel det at sesong 7, som skulle begynt i januar i år, ble utsatt et helt år på grunn av den forbanna streiken. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Har sett sesong 5 og 6 av 24, føler det blir et litt dumt tilbakesteg å se de tidligere sesongene :/ Tenker også noe litt mer out og the normal sånn som Dexter Edit: Gjerne en litt mørk serie Endret 5. august 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du kan prøve deg på Oz kanskje? + http://en.wikipedia.org/wiki/Oz_(TV_series) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vurderer å begynne å se Oz selv... Kan serien sammenlignes med sesong 1 av Prison Break? Tenker da på atmosfæren osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nei det kan nok ikke sammenlignes. Det er ingen type hysterisk spenningserie som Prison Break prøver å være, noe imo de har failet ganske kraftig med den siste sesongen, har ikke orket å sett slutten da de begynte med det tøvet med at de skulle ut av enda et fengsel. Oz er en mere rolig men vel så dramatisk serie egentlig. Glimrende skuespillere og ufattelig mye kjente folk som har vært innom serien: The large ensemble cast included Rita Moreno, Ernie Hudson, Terry Kinney and Betty Buckley; later Law & Order stars Kathryn Erbe, Christopher Meloni, B. D. Wong, J. K. Simmons, Dean Winters and Kirk Acevedo; Lost stars Adewale Akinnuoye-Agbaje and Harold Perrineau Jr.; Dexter stars Erik King, David Zayas, and Lauren Vélez.; The Sopranos Edie Falco. Many of the actors from Oz have appeared as guest stars on The Wire, Homicide: Life on the Street, The Black Donnellys, New York Undercover, 24, Lost, the TV series Dexter, and in the various Law & Order series. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Prison Break ble en nedtur for meg etter sesong 2, men jeg tror definitivt at jeg skal se om Oz er noe for meg. Ser ihvertfall lovende ut. Under 200-lappen per sesong kan det uansett ikke bli et bomkjøp Takker Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Prison Break er litt mer mainstream actiondrama, med mennesker som kunne eller er fotomodeller, ved unntak av få. Oz derimot er et typisk ikke mainstream krimdrama, med mennesker som faktisk ser ut som at de tilhører i et fengsel. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Så igjennom alle sesongene i fjor sommer. Brutale saker. Karakterene er troverdige, selv om enkelte av historiene er litt far-out hva angår realisme. Hadde sett The Wire, The Sopranos og Dexter før, så det dukket opp mange kjente fjes gjennom serien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja, det skal jeg være enig med deg mr.masse-rare-tegn...den kan være litt farout med realisme men jeg syns ikke den krysser grensene så veldig egentlig, det er forsatt troverdig fortellinger en får forestilt. Eneste jeg egentlig har å utsette på serien er vel slutten på hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå