Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L4r5 har et veldig godt forslag. Califirnication er en morsom og god serie. That 70s show synes jeg ikke egentlig er noe spesielt bra. Konseptet er greit nok, men serien blir litt for standard sitcom for min del. Karakterene er veldig endimensjonale og kjipe. Nesten alle morsomhetene i hele showet er stort sett gamle klisjeer. Man har hørt det før, og det er såpass oppbrukt at det ikke er spesielt morsomt lengre.

Lenke til kommentar

Nei det kan nok ikke sammenlignes. Det er ingen type hysterisk spenningserie som Prison Break prøver å være, noe imo de har failet ganske kraftig med den siste sesongen, har ikke orket å sett slutten da de begynte med det tøvet med at de skulle ut av enda et fengsel.

 

Oz er en mere rolig men vel så dramatisk serie egentlig. Glimrende skuespillere og ufattelig mye kjente folk som har vært innom serien:

The large ensemble cast included Rita Moreno, Ernie Hudson, Terry Kinney and Betty Buckley; later Law & Order stars Kathryn Erbe, Christopher Meloni, B. D. Wong, J. K. Simmons, Dean Winters and Kirk Acevedo; Lost stars Adewale Akinnuoye-Agbaje and Harold Perrineau Jr.; Dexter stars Erik King, David Zayas, and Lauren Vélez.; The Sopranos Edie Falco. Many of the actors from Oz have appeared as guest stars on The Wire, Homicide: Life on the Street, The Black Donnellys, New York Undercover, 24, Lost, the TV series Dexter, and in the various Law & Order series.
Lenke til kommentar

Ja, det skal jeg være enig med deg mr.masse-rare-tegn...den kan være litt farout med realisme men jeg syns ikke den krysser grensene så veldig egentlig, det er forsatt troverdig fortellinger en får forestilt.

Eneste jeg egentlig har å utsette på serien er vel slutten på hele greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...