Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så andre episode av Over there på zebra igår kveld

 

så ikke første episode, men kommer nok til å følge med videre :)

 

Siifra om den er verdt å se da, den fikk bare 1 sesong.

Husker dog det var massivt med reklame for den i USA. (jeg var der en uke i sommern 2005)

 

Noen som kommer til å følge med på Generation Kill? Det skal visstnok være ganske bra, det er samme folka som lagde The Wire som har lagd det. Begyner på søndag i USA.

 

http://www.hbo.com/generationkill/

 

Ser ut som en mini-serie? Kan jo være bra. Hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Tror jeg skal begynne på The Tudors nå. Etter Rome må jeg jo ha noe å assosiere med denne pizzaen jeg spiser når jeg ser slike serier.

Har sett en episode av The Tudors og det virket som en ganske grei serie egentlig, vurdere om en skal lukte litt nærmere på den eller ikke.

 

For tiden så er det Dexter som opptar meg. Straks ferdig med sesong 2 nå. Synd det er så lenge til September 28 :\

 

Generation Kill skal en få meg seg. Ser kos ut.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Synes The IT crowd er en genial serie, og de har faktisk begynt å sende det på tv her om kveldene tror jeg. Men det er irriterende at det bare er 2 sesonger. Min favoritt episode må være S02E01 (The work outing).

 

"Nice screensaver" er også en klassiker som dere sikker vet dere som har sett serien.

Jeg så bare tilfeldigvis den delen av episoden med "nice screensaver", som var relativt morsomt.

 

Er det såpass bra at jeg bør sette meg ned med det?

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med en sak?

 

Prøver å komme på hva en serie heter, den gikk rundt 00:30-ish på TV3.

Det var en ren humor-serie, og det var en Larry David lignende person der. Husker bare at det var snakk om en muldvarp, og vi så en person som krabba på alle fire mellom veggene i et hus med videokamera (mole)... Hmm, hva mer kan være nyttig da? Vet det er lite å gå på, men noen vet kanskje :)

 

(Den virket veldig bissarr, men jeg lo så jeg rulla, sikkert mellom 1/2 og 1 1/2 år siden)

Endret av sinus'
Lenke til kommentar

Første episode av Over There var ihvertfall ganske patetisk.

 

Trenede (får vi nesten anta) soldater oppfører seg som undomsskoleelever ute på tur. Når de beskytes første gang var det så lite intenst at jeg trodde scenen var fra en øvelse (har selv vært på en mer intens øvelse der vi som en hel tropp ble angrepet av bare 4 heimevernssoldater; og dette skulle forestille en krigssscene i Irak :nei: ). Pene bilder, men ellers burde de fleste som medvirket være flaue.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med en sak?

 

Prøver å komme på hva en serie heter, den gikk rundt 00:30-ish på TV3.

Det var en ren humor-serie, og det var en Larry David lignende person der. Husker bare at det var snakk om en muldvarp, og vi så en person som krabba på alle fire mellom veggene i et hus med videokamera (mole)... Hmm, hva mer kan være nyttig da? Vet det er lite å gå på, men noen vet kanskje :)

 

(Den virket veldig bissarr, men jeg lo så jeg rulla, sikkert mellom 1/2 og 1 1/2 år siden)

Høres interessant ut, prøv å huske litt flere detaljer så blir det lettere å google. F.eks. hvor du har sett noen av hovedpersonene før.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp sett ferdig sesong 1 & 2 i 24 serien og må si at den første leverte godt nok show til å få meg videre til den 2 sesongen og den imponerte til de grader ;)

 

Så nå lurer jeg på om sesong 3 er verdig å brenne noen penger av på :p , planen var at jeg skulle klare å få sett alle sesongene før sesong 7 kommer i 2009 en gang , men etter som jeg har hørt fra noen venner at etter sesong 2 så ble det litt mer crappy , og at handlingen bare var en slags repeat fra de forrige sesongene..

Foreløbig ser jeg etter en plass som selger sesong 3 til under 300 lappen, men resultatene er dårlige til nå, så jeg får vel smøre meg med litt tålmodighet og vente på tilbudene !

 

Så lurte jeg på om det hadde vert en ide å begynt med serien The Unit , hører at det er en slags blanding av etterforskning og skyte drama? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...