Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner en oversikt over når nye serier går på norske kanaler.

Ref Boardwalk Empire som akkurat har starta.

Kjekt og kunne bruke Get boksen til noe fornuftig og ikke bruke torrents på alt mulig, selv om brukergrensesnittet suger hardt på ALLE norske mediabokser :(

Skal få til noe på Serienytt.no til høsten. Kanskje også få laget en app til Android (men det fins en god TV-app der, men den har ikke eget filter for TV-serier).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, Wilfred var temmelig bra og. Louie er tilbake i dag, som er en gangske bra komi-serie. Samt at returen til Curb, True Blood, Entourage, og Breaking Bad er verdt hver eneste krone av nettlinja.

Breaking Bad er uten tvil høydepunktet i sommer. Fantastisk serie, som uheldigvis ikke kan få Emmy`er i år. I tillegg også Rescue Me sin siste sesong er høydepunktene mine i sommer, sammen med de serien nevnt.

Har ikke fått sett Suits enda. Men skal absolutt få se den iløpet av helga, da de fleste USA Network-serier fenger meg hvertfall i et par sesonger. Dog jeg har falt av etter en sesong både av White Collar, Covert Affaris og Royal Pains. Men er samtidig gangske glad i Burn Notice fra samme kanal som kom tilbake i dag.

Alle USA Network-seriene er greie, en del av dem er bedre enn de fleste seriene(spesielt procedural`ene) på de store nettverkene.

Kommer også til å sjekke ut Necessary Roughness med Callie Thorne fra Rescue Me som starter til uka. Gøy å se hele casten til Rescue Me nesten få jobber på USA etter Rescue Me var ferdig innspilt nå snart. Denis Leary skal lage en amerikansk tolkning av en britiske god komidrama med Peter Tolan. Å Steven Pasquale skal være lead i en serie som starter i 2012 der som heter Over/Under.

Her er uansett promo til Necessary Roughness.

http://www.youtube.com/watch?v=FLlJGHOyivo

Lenke til kommentar

Til Android, men ikke iPhone?

:(

Vel, at Serienytt-redaksjonen skal underlegge seg Apples vilkår anser jeg ikke som særlig heldig når vi har som mål å sette integritet og uavhengighet høyt. Men jeg lever i håpet om at Apple vil kutte ut godkjennings-tullet sitt, slik at det kan komme på Apple også.

Jeg er veldig vanskelig på dette med redaksjonell integritet og uavhengighet. Har man ikke det, så har man ingenting. Det hadde vært kjekt om eplefolk kan bruke en app, spille et spill eller lese et nettbrett-magasin uten at man må lure på om innhold er endret for å blidgjøre verdens rikeste selskap.

Forhåpentligvis kan vi i Serienytt-regi finne på gøye ting til apps, som kan komme på både Windows, Android og iOS. Men for sistnevnte er ballen hos Apple. Ikke at det er noe krise, noen vil sikkert lage det der og. Men ikke undertegnede slik ståa er nå :/

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...