Doochebag Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ser fram til Falling Skies, begynner å bli magert med gode SciFi-serier for tiden. Mandagene vil bli fattigere uten Game of Thrones framover.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Men det skal være sagt at eg er spent på hvor mange av disse scifi seriene som overlever.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Sett sesong 1-4 av Californication med dama i det siste. Knalle saker, og Charlie Runkel er fet som faen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Men det skal være sagt at eg er spent på hvor mange av disse scifi seriene som overlever.... Vel, dette er TNT. Det skal egentlig ikke så utrolig mye til for at serien overlever. 3-4 millioner seere på kanalen og serien er så og si sikkret. Kanalen har også allerede hyret inn forfattere for en sesong 2 av serien og. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Meget bra. Men falling skies er ikke eneste scifi serien i år? Eg elsker scifi, så først og fremst håper eg de blir bra, dernest at folk ser på slik at de overlever. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Du har jo Terra Nova som kommer til høsten, og Fringe som retunerer. Alctraz og Awake starter ikke før i starten av 2012. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hva er siste nytt angående 24-filmen? Har det kommet noe ny info de siste månedene? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hva er siste nytt angående 24-filmen? Har det kommet noe ny info de siste månedene? The latest comes from the man who helped bring us the iconic movies Apollo 13 and A Beautiful Mind, not to mention his work as an executive producer for 24. From Brian’s twitter (@RealBrianGrazer): Got off the phone Keifer yesterday and we are very excited about producing the ‘24′ movie for next year. Just some more to get us all excited about the movie! Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen som har sett The Kennedys? Heftig casting. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Louie er tilbake denne uka, den utrolig bra komiserien med Louis CK. En av de beste seriene i 2010, det også ifølge kritikerne. http://www.youtube.com/watch?v=HXRViQ7rRk8 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Luther er tilbake med eit smell! Gleder meg til episode 2! Trist at Game of Thrones er over for denne gong som nevnt, også The Killing som eg har blitt veldig glad i. Endret 19. juni 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som har fått tatt en titt på falling skies enda? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Premiere på Boardwalk Empire på NRK 1 kl. 21.30 i kveld Michael K. Williams(spiller Omar Little i The Wire) er også med i serien. Blir uvant å se han i en 1920-talls USA rolle Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som har fått tatt en titt på falling skies enda? Ja. Jeg skal jo følge med på resten, men kan ikke si meg særlig imponert.. The Walking Dead er noe av det samme bare bedre. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Tenkte det samme. Var skuff i forhold til forventningene, og minnet som toro3 sier, om The Walking Dead. Uansett, kommer til å følge med videre og håper på at serien engasjerer meg mer med tiden. I dag tok jeg meg selv flere ganger i å leke med telefonen, i stedet for å følge med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja. Jeg skal jo følge med på resten, men kan ikke si meg særlig imponert.. The Walking Dead er noe av det samme bare av annen og bedre klasse. Fixed Nei, men seriøst. Jeg likte ikke Falling Skies. Får se om jeg orker meg til å sjekke ut resten av serien når den tid kommer. Sorry, men når jeg ikke kjøper hovedkarakterne for fem øre engang så er ikke det akkurat noe jeg bruker tiden min på. Da er det bedre å bruke tiden på å se George og Ray røyke tilogmed. http://www.youtube.com/watch?v=6KnHusOTJY8 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Premiere på Boardwalk Empire på NRK 1 kl. 21.30 i kveld Michael K. Williams(spiller Omar Little i The Wire) er også med i serien. Blir uvant å se han i en 1920-talls USA rolle De fleste her så ferdig den serien i fjor Gleder meg villt til sesong 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Noen som har fått tatt en titt på falling skies enda? Yes, lagt ut førsteinntrykk: http://serienytt.no/movie-review/f%c3%b8rsteinntrykk-falling-skies-middelmadig-antiklimaks/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) 2 av 5 ville jeg gitt den. Blir som en middelmådig sci-fi serie med et større budsjett. Alien-delen er heller ikke noe wow, og handlingen var veldig meh. Veldig flat serie egentlig. Får se om jeg gidder å sjekke ut den videre. EDIT: Hadde gitt min mening tidligere her, beklager.. Endret 21. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 første episoden av falling skies var vrak men heldigvis tok den seg LITT opp på andre episode. skal vel prøve et par episoder til, men om dem ikke forbedrer seg gir jeg opp hele serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå