empetre Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Enig med Maury jeg også. Modern Family var artig den første sesongen. Syntes det dabbet av litt i sesong 2. Community lo jeg godt av både i sesong 1 og 2, selvom sesong 1 er bedre. Det jeg likte best i sesong 2 var å bli enda bedre kjent med karakteren Abed. Elskbar fyr! Ellers: Noen som har sett Generation Kill? Startet på det her om dagen, og synes det virker ganske heftig. Hvorfor har jeg ikke hørt om denne serien før? Hmf Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Så Generation Kill for litt over ett år siden. Absolutt verdt å sjekke ut ja. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Både Generation Kill og The Walking Dead er utrolig gode serier, men som begge er altfor korte. Heldigvis kommer sesong 2 til sistnevnte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har nå fullført sesong 1 av Rome og er helt blown away. Makan til fete saker! Gleder meg til å ta fatt på sesong 2 etter eksamen. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Enig. Siste episode i sesong 1 var ein sjukt spanande episode! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Eg synes community har levert best i 2010/2011 av komediene eg ser på( MF, Tbbt, the office og community) 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da er Serienytt oppe og går. Er en knippe forumbrukere med, Maury har alt vært effektiv med et par bidrag. Bare til å rope opp om man vil være med. Blir vel for alvor fart i siden over fellesferien. Skal prøve å få knyttet det hele best mulig opp mot forumet som mulig. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da er Serienytt oppe og går. Er en knippe forumbrukere med, Maury har alt vært effektiv med et par bidrag. Bare til å rope opp om man vil være med. Blir vel for alvor fart i siden over fellesferien. Skal prøve å få knyttet det hele best mulig opp mot forumet som mulig. Burde bli lagt til i førsteposten som link. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Av de du nevner ja. Synes dog at Parks And Recration, Bored To Death og Louie har levert bedre. Men selv har Parks og Community en større sjanse for å bli nominert. Bored To Death tviler jeg på blir en av de nominerte, og Louie med tanke på fortiden mellom Emmy og FX så tviler jeg på at de blir nominert. Tviler faktisk på at Sons of Anarchy og Justified blir nominert i år, tiltross for fantastiske sesonger og skuespill. Veldig lite som blir sendt på FX bortsett fra Damages(som er greit) har blitt nominert de siste årene. The Shield fikk seriøst no luv, og Rescue Me får ikke akkuratt så veldig mye mer(bortsett fra regi og et par nominasjoner for Denis Leary). Ja, Katey Segal(Sons of Anarchy) er vel den fra kanalen som mest sannsynlig får en nominasjon ettersom hun ble i år. Å se henne vinne foran Fru. Beacon og Julianna Margulies spesielt var noe jeg likte. Men helt latterlig at Terriers, Justified, Louie og resten av SoA teamet blir mest sannsynlig utelatt i år også. Terriers, å for en herlig serie det var den lille tiden den fikk. Donald Lougue og Michael Raymond-James var perfekte partnerne på en tv-serie, med god backing av Laura Allen(som i 2012 blir å se på Awake <3) og Rockmond Dunbar fra Prison Break som blir å se på Sons of Anarchy til høsten. For å ikke nevne Lights Out som var like herlig og hadde lik underdog-kvalitet som Terriers. The Shield år tilbake spesielt med Walton Goggins og Chiklis spesielt i skuespiller-katogoriene ble jo aldri en av de nominerte. Spesielt med tanke på hvor godt de to spilte spesiellt mot slutten, når Mattew Fox ble nominert for Lost i fjor, selv om hans første Emmy-verdige rolle på Lost var slutten. Igjen Walton Goggins for Justified i katogorien "Outstanding Supporting Performance in a Drama Series". Å Timothy Olyplant for mannelig lead i Emmy-racet. Å for de som vil le, årets mest latterligste Emmy-submissions(sendt inn bidrag) The Longest, Most Laughable Longshots in the BunchChace Crawford, Gossip Girl, submitted for Outstanding Lead Actor in a Drama Series despite being neither a lead nor that show being an award-worthy drama. Robbie Jones, Hellcats, submitted for Outstanding Lead Actor in a Drama Series. See above, then multiply it by a thousand. Martin Henderson, Off the Map, submitted for Outstanding Lead Actor in a Drama Series. Jason Ritter, The Event, submitted for Outstanding Lead Actor in a Drama Series. He was the captain of the Titanic, if you will. With bad facial hair to boot. Jamie Campbell Bower, Camelot, submitted for Outstanding Lead Actor in a Drama Series. Brooke Elliott, Drop Dead Diva, submitted for Outstanding Lead Actress in a Comedy Series. Ashley Tisdale, Hellcats, submitted for Outstanding Supporting Actress in a Drama Series. Natalie Zea, Justified, submitted for Outstanding Supporting Actress in a Drama Series. Just because the show is outstanding doesn't mean you are. Rutina Wesley, True Blood, submitted for Outstanding Supporting Actress in a Drama Series. It's not outstanding supporting over-actress, last time I checked. Hehe Tisdale i Hellcats, for drama faktisk. Å Rutina Wesley i TB(<3) og Natalie Zea. Førstnevnte står godt forklart, og sistnevnte er bare eyecandy. Hvor mange serier har ikke hu spilt som en av kjærstene/den som alltid har sex med hovedpersonene? Skjønner ikke hvorfor The CW bruker en gang penger på emmyene så en Smallville FYC ad på deadline her om dagen. Like latterlig som Hellcats-ad`ene. Endret 14. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Smallville hadde noe skikkelig bra i John Glover og Michael Rosenbaum i sin tid. Dummeste de gjorde var å slippe de to (selv om førstnevnte ble med endel i siste sesong). Chiklis fikk i det minste en Emmy for sin Shield-innsats. Ellers, det kom særdeles mye bra denne TV-sesongen, selv om ikke alt overlevde (Rubicon og Terriers). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Ja, mye snadder av de kansellerte tv-seriene i år. Terriers, The Chicago Code og Lights Out spesielt. Bidrag sendt inn for diverse serier jeg har kommet over så langt som er noe i stand til å komme inn i de 5-6 nominasjonene for beste lead i en drama. Hvertfall nevnbare synes jeg. Mer er i linken nederst. Her er de mest "nevnebare" for hovedrollene innenfor menn og kvinner. Actor - Lead drama Sean Bean - Game of Thrones Simon Baker - The Mentalist Steve Buscemi - Boardwalk Empire Gabriel Byrne - In Treatment Jason Clarke - The Chicago Code James Badge Dale - Rubicon Jeffrey Donovan - Burn Notice Charlie Hunnam - Sons of Anarchy Andrew Lincoln - The Walking Dead Donald Lougue - Terriers Holt McCallany - Lights Out William H. Macy - Shameless US Timothy Olyphant - Justified Jon Hamm - Mad Men Actress - Lead Drama Lena Headey - Game of Thrones Jennifer Beals - The Chicago Code Connie Britton - Friday Night Lights (<3) Mireille Enos - The Killing January Jones - Mad Men Melissa Leo - Treme (Hvis hun vinner Emmy i år hadde det blitt både Oscar og Emmy på henne i år) Catherine McCormack - Lights Out Elizabeth Mitchell - V Elisabeth Moss - Mad Men Anna Paquin - True Blood Emmy Rossum - Shameless US Katey Sagal - Sons of Anarchy Anna Torv - Fringe Sarah Wayne Callies - The Walking Dead Alle bidragene innenfor skuespiller-katogirene - Emmy 2011 Summer Glau - The Cape (*knis*) I tillegg er Idris Elba sitt bidrag blitt godkjent for beste hovedrolle i en mini-serie for Luther. Så håper han vinner den, fordi det var det beste mini-serien i fjor. Endret 14. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg ble akkurat ferdig med sesong 2 av Fringe, og må si at det er en serie som virkelig ble bedre. Fantastisk sesongavslutning, gleder meg virkelig til å benke meg ned med sesong 3 om ikke lenge. Definitivt verdt det å "lide" seg gjennom den ganske dølle første sesongen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fringe blir bare bedre og bedre. Har halve siste sesongen igjen, og gledelig overraskelse at den ble fornyet (mot alle odds). Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da er sesong 1 og 2 av sons of anarchy på blue-ray bestilt Ser frem til å få testet den nye tv-en min med full HD nå. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Liten oppsummering av nyheter og slikt de siste dagene fra Serienytt Diverse nyheter/artikkler Masi Oka(Heroes) blir hovedkarakter i sesong 2 av Hawaii Five-O Uten Bryan Cranston(Breaking Bad), hvem vil vinne Emmy i år for beste hovedskuespiller i en dramaserie? AMC fornyer The Killing Kritikerne elsker de nye seriene - Flere nominert til TCA Awards Promoer/trailere/videoer Damages - Nye promoer for sesong 4 med John Goodman Kelsey Grammer(Fraiser) tilbake på skjermen i dramaserien Boss Ny promo for sesong 8 av Curb Your Enthusiasm True Blood snart tilbake, de første 8 minutten av sesongstarten 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Can I have a wooooooo Bundy ?! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Darren Aronofsky regisserer pilot for HBO Først, for de som ikke vet hvem det er. SHAME ON YOU For det andre. Fantastisk bra nyhet. Arnofsky + Pulitzer vinner Michael Chabon og Waldman(han kone). Litt om deres bakgrunn: Chabon and Waldman will be making this their first professional collaboration, and both have history on the big screen as well. As we noted back in March, Chabon has lent his craft to a few recent large-scale films, most notably Spider-Man 2 and Disney’s upcoming space epic John Carter. Two of his novels turned into films and power producer Scott Rudin has snapped up the rights to two other novels, with The Yiddish Policemen’s Union set to be brought to life by the Coen Brothers. Additionally, Waldman’s novel Love and Other Impossible Pursuits was recently adapted into the Natalie Portman star vehicle The Other Woman. HBO har to piloter på gang som ikke har enda blitt plukka opp til serie(men igjen så blir ikke disse plukka opp før neste år da de er ferdig produserte). Denne, og "More As The Story Develops". Sistnevnte med seriemesteren Aaron Sorkin som var med å lage The Social Network, og var ansvarlig for serier som Studio 60, og The West Wing. Aaron Sorkin har også hatt to gjesteroller som seg selv i Entourage de siste sesongene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Falling Skies kommer på søndag (mandag morgen her i Norge)! Gleder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Syns litt synd paa Bud Bundy i grunn....han blir alltid gjort ap av men av og til tar han igjen , he he. Its a lonely life for Grandmaster B yeah a lonely life for Gm B ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå