Awesome X Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nip/Tuck: Det var Quentin Costa som var morderen. Grunnen var at han hatet skjønnhetspresset. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Noen som kan fortelle meg hvem "klovne-knivmannen" var i Nip Tuck og hva som var motivet for handlingene hans? Otth har svart, men hvorfor vil du egentlig vite det? Er jo et av høydepunktene på en veldig god serie. Har du sett det før og glemt det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Herregud så tragisk de 3 første episodene av Weeds har vært. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Synte den første var grei, men de to siste har vært tragisk. Regner med at neste episode ikke blir noe bedre. Har blitt litt for my Nancy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De to siste episoden har vært rimelig tragisk ja, er nesten på grensen til at serien har gått over til å bli drama. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De to siste episoden har vært rimelig tragisk ja, er nesten på grensen til at serien har gått over til å bli drama. Apropos Weeds... har hørt mange lovord om den serien, og har sett første episode på sesong 1, kanskje andre episode også, husker ikke helt. Uansett ble jeg ikke veldig imponert. Blir serien bedre utover? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det tar seg opp utover i serien ja, men det er aldri sånn "WOW SÅ UFATTELIG BRA" serie. Den er helt grei og mye artig hvis en selv har erfaringer med det å selv ta en blås av og til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Don S Davis (kjent fra Stargate serien samt Scullys far i XF) ble 65...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Synes The IT crowd er en genial serie, og de har faktisk begynt å sende det på tv her om kveldene tror jeg. Men det er irriterende at det bare er 2 sesonger. Min favoritt episode må være S02E01 (The work outing). "Nice screensaver" er også en klassiker som dere sikker vet dere som har sett serien. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Don S Davis (kjent fra Stargate serien samt Scullys far i XF) ble 65......Var vel mest kjent som Major Garland Briggs i Twin Peaks. Hvil i fred †. Endret 3. juli 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg hadde nettopp sett ferdig alt av Scrubs (For den 11 gangen), og trykket tilfeldigvis innpå en serie som heter "reaper", og ble virkelig positivt overrasket! Vet ikke om noen av dere har sett den, men den bør virkelig sees. Morsom serie. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 følger seff med på Reaper. Den har fått greenlight på sesong 2 også, så kjør på! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nå starter det visst en ny serie på CBS , Flashpoint heter den. Syntes den virker spennende, skal hvertfall se første episode og se om den faller i smak Her er en promo til serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Muntert...... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Så siste episode av Sopranos Sesong 4 igår kveld... Klokka 01:30 var sesong 5 bestilt på playX. Må virkelig si jeg er imponert over skuespillprestasjoner, manus og det ene med det andre i denne serien. Veit noen om sesong 6 er tilgjengelig i én boks enda, eller er den fortsatt bare å få kjøpt i to deler. Kan jo kjøpe den sånn selvfølgelig, men det blir så kluss med stilen i hylla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Sputnik vs Giske.....Hell in a Cell *smiler ondt* "Oh my God , Giske's been busted open....he's busted open !!!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå starter det visst en ny serie på CBS , Flashpoint heter den. Syntes den virker spennende, skal hvertfall se første episode og se om den faller i smak Her er en promo til serien. Det så rimelig tørt ut, men hey, det kan jo overraske Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Har problemer med å ta X-files seriøst : -ep med kakkerlakkene som går på folk....sitter bare og humrer lol -ep hvor de gjør ap av romvesener og abductions.....sigarettrøykende romvesen , wrestlern Jesse Ventura lol Endret 8. juli 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tror jeg skal begynne på The Tudors nå. Etter Rome må jeg jo ha noe å assosiere med denne pizzaen jeg spiser når jeg ser slike serier. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Så andre episode av Over there på zebra igår kveld så ikke første episode, men kommer nok til å følge med videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå