Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De to siste episoden har vært rimelig tragisk ja, er nesten på grensen til at serien har gått over til å bli drama.

Apropos Weeds... har hørt mange lovord om den serien, og har sett første episode på sesong 1, kanskje andre episode også, husker ikke helt. Uansett ble jeg ikke veldig imponert. Blir serien bedre utover?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Synes The IT crowd er en genial serie, og de har faktisk begynt å sende det på tv her om kveldene tror jeg. Men det er irriterende at det bare er 2 sesonger. Min favoritt episode må være S02E01 (The work outing).

 

"Nice screensaver" er også en klassiker som dere sikker vet dere som har sett serien.

Lenke til kommentar

Så siste episode av Sopranos Sesong 4 igår kveld... Klokka 01:30 var sesong 5 bestilt på playX. Må virkelig si jeg er imponert over skuespillprestasjoner, manus og det ene med det andre i denne serien. Veit noen om sesong 6 er tilgjengelig i én boks enda, eller er den fortsatt bare å få kjøpt i to deler. Kan jo kjøpe den sånn selvfølgelig, men det blir så kluss med stilen i hylla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Har problemer med å ta X-files seriøst :

 

-ep med kakkerlakkene som går på folk....sitter bare og humrer lol

 

-ep hvor de gjør ap av romvesener og abductions.....sigarettrøykende romvesen , wrestlern Jesse Ventura lol

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...