Thommesen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Syns du gir lite cred til Tim Minear, Maury. Han er så til de grader involvert i tcc og ikke minst Terriers (hvor han er selve sjela). Si hva du vill om Shawn Ryan og joss whedon, men alt Minear tar på blir til gull. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg nevnte de tidligere siden de er showrunners(hence de er de mest ansvarlige for serien, selv om andre forfattere kan være årsak til sjela), Tim Minear er ja en grunn til at TCC ble bra. Men det er fremdeles Shawn Ryan som har skapt seriene, og er showrunner. Hvertfall til min viten. Å jeg er gangkse sikker på at du er enig i at Shawn Ryan burde retunere til å lage tv på kabel-tv slik han gjorde med The Shield. Terriers var bare i et uheldig tidspunkt vil jeg tro, og folk ble ikke kjent med serien på grunn av muligens dårlig markedsføring/reklamering. Endret 24. mai 2011 av Maury Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Noen som har sett covert affairs, har sitt litt av ein episode på tv, kan minne litt om alias synes eg, er det verdt og sjå? Er ganske fan av sånne serier, so tar sikkert og ser litt uansett, men greit og se her først. Endret 24. mai 2011 av Noiz Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som har forslag til gode science fiction eller fantasy serier som er ganske så nytt? Ser mye på Stargate, Game of Thrones og Sanctuary så noe i den duren hadde vært fint. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Herlig! Da gikk harddisken til helv****! Det var 1,5TB med serier i lufta. Deprimerende, hva skal jeg gjøre i kveld da, a? :$ Laste ned på nytt? HD tar knekken på lagringsplassen min snart, seriemappen har nådd 3 TB. Endret 24. mai 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Herlig! Da gikk harddisken til helv****! Det var 1,5TB med serier i lufta. Deprimerende, hva skal jeg gjøre i kveld da, a? :$ Kjøpe en ny harddisk og lese en bok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Alt. tegneserier, hvis du får tak i det. The Walking Dead Chew Grunnen til at jeg nevner de er fordi begge er tegneserier som enten er blitt tv-serie, eller blir det snart. Showtime prøver å utvikle Chew til en dramedy som mest sansynelig tar over sendeplassen til Weeds engang i fremtiden. Å TWD, det har vel de fleste sett.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Er det OC bra? Eller er det som f.eks. One tree hill? Edit: Og er Glee bra? Synes det så utrolig teit ut i begynnelsen, men det har jo vunnet så utrolig mange priser. Endret 24. mai 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 The O.C. er A+. Og hvis du får smaken for det, ikke gi opp når kvaliteten begynner å dale i sesong 2; det tar seg opp igjen til slutt. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Herlig! Da gikk harddisken til helv****! Det var 1,5TB med serier i lufta. Deprimerende, hva skal jeg gjøre i kveld da, a? :$ Laste ned på nytt? HD tar knekken på lagringsplassen min snart, seriemappen har nådd 3 TB. Pakk til torrent og share med meg hehe Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ikke med min usle 0,5mbit upload. Hadde tatt nesten to år å overføre... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Send meg noen disker, så kan vi gjøre det på gamlemåten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Black man doin his thang baby, Barack Obama mothafucka, Barack Obama, I'm da president of hittin dat ass! http://www.youtube.com/watch?v=mi_c6D8SPcE 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Send meg noen disker, så kan vi gjøre det på gamlemåten. Du bor ikke i østfoldområdet? Skulle gjerne gjort det, men grunnen til at harddisken min gikk i stykker, var fordi jeg tok den med til en kamerat. Var kjempeforsiktig. La den ordentlig i en sekk så den ikke skulle få noen skader, men neida ... Ellers, takk for tilbudet! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Bor i Bergen jeg, så er et stykke fra østfold, ja. Jeg har aldri hatt problemer med ødelagt disker av den grunn. Jeg vil tro at det blir sendt minimum 100 disker med posten hver eneste dag, uten at det er nevnverdige problemer av den grunn. Just for the sake of argument, selvsagt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Nå aner jeg ikke om dette er den rette tråden å spørre i, men jeg fant ikke noe som lignet på Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! for TV-serier. Jeg leter etter en TV-serie, sannsynligvis amerikansk, some foregikk i Sør-Amerika eller noe i den duren og omhandlet noen piloter for et jagerfly eller noe slikt. Serien minnet meg veldig om Airwolf, og så vidt jeg husker, gikk den på TV3 / TV Norge på 90-tallet. Noen som aner hva jeg prater om? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er vel ikke JAG du mener? Jeg har ikke sett på den, men husker den gikk på 90-tallet Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg tenkte først på JAG, men den handler jo om advokater i marinen(?), der en av de tidligere pilotene (Harmon?) er tidligere jagerfly pilot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå