Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg nevnte de tidligere siden de er showrunners(hence de er de mest ansvarlige for serien, selv om andre forfattere kan være årsak til sjela), Tim Minear er ja en grunn til at TCC ble bra. Men det er fremdeles Shawn Ryan som har skapt seriene, og er showrunner. Hvertfall til min viten.

 

Å jeg er gangkse sikker på at du er enig i at Shawn Ryan burde retunere til å lage tv på kabel-tv slik han gjorde med The Shield. Terriers var bare i et uheldig tidspunkt vil jeg tro, og folk ble ikke kjent med serien på grunn av muligens dårlig markedsføring/reklamering.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Noen som har sett covert affairs, har sitt litt av ein episode på tv, kan minne litt om alias synes eg, er det verdt og sjå? Er ganske fan av sånne serier, so tar sikkert og ser litt uansett, men greit og se her først.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Herlig! Da gikk harddisken til helv****! :(

Det var 1,5TB med serier i lufta. Deprimerende, hva skal jeg gjøre i kveld da, a? :$

Laste ned på nytt?

 

HD tar knekken på lagringsplassen min snart, seriemappen har nådd 3 TB.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Herlig! Da gikk harddisken til helv****! :(

Det var 1,5TB med serier i lufta. Deprimerende, hva skal jeg gjøre i kveld da, a? :$

Laste ned på nytt?

 

HD tar knekken på lagringsplassen min snart, seriemappen har nådd 3 TB.

 

Pakk til torrent og share med meg :D hehe

Lenke til kommentar

Send meg noen disker, så kan vi gjøre det på gamlemåten. ;)

 

Du bor ikke i østfoldområdet?

Skulle gjerne gjort det, men grunnen til at harddisken min gikk i stykker, var fordi jeg tok den med til en kamerat. Var kjempeforsiktig. La den ordentlig i en sekk så den ikke skulle få noen skader, men neida ... Ellers, takk for tilbudet!

Lenke til kommentar

Bor i Bergen jeg, så er et stykke fra østfold, ja. ;)

 

Jeg har aldri hatt problemer med ødelagt disker av den grunn. Jeg vil tro at det blir sendt minimum 100 disker med posten hver eneste dag, uten at det er nevnverdige problemer av den grunn. Just for the sake of argument, selvsagt. :)

Lenke til kommentar

Nå aner jeg ikke om dette er den rette tråden å spørre i, men jeg fant ikke noe som lignet på Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! for TV-serier.

 

Jeg leter etter en TV-serie, sannsynligvis amerikansk, some foregikk i Sør-Amerika eller noe i den duren og omhandlet noen piloter for et jagerfly eller noe slikt.

Serien minnet meg veldig om Airwolf, og så vidt jeg husker, gikk den på TV3 / TV Norge på 90-tallet.

 

Noen som aner hva jeg prater om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...