Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lucky Louie, Flight of The Concords, Eastbound and Down, Hung, Lie To Me, The Mentalist, Rome, House of Saddam (miniserie), Angels in America (miniserie), The Company, The Prisoner, Party Down, John Adams, Royal Pains, White Collar, Californication.

 

Noe av det nye jeg har skaffa meg/er på vei til min postkasse. Hva anbefaler dere at jeg ser først? Er først og fremst ute etter noe veldig spennende/mystisk (ala LOST, Heroes), eller noe morsomt å se på. :D

Lenke til kommentar

Lucky Louie, Flight of The Concords, Eastbound and Down, Hung, Lie To Me, The Mentalist, Rome, House of Saddam (miniserie), Angels in America (miniserie), The Company, The Prisoner, Party Down, John Adams, Royal Pains, White Collar, Californication.

 

Noe av det nye jeg har skaffa meg/er på vei til min postkasse. Hva anbefaler dere at jeg ser først? Er først og fremst ute etter noe veldig spennende/mystisk (ala LOST, Heroes), eller noe morsomt å se på. :D

 

Californication er helt fantastisk. Ikke spennende eller mystisk, men hysterisk morsom. Hung er vel litt i samme gate? Har ikke sett så mye på det.

 

Lie To Me er dritt. Angrer på at jeg kjøpte sesong en for 99kroner. Full av klisjeer, dårlig skuespill og elendig manus. Man har sett det før.

 

White Collar synes jeg også var dårlig, men vet at mange digger det. Synes det led av mange klisjeer og dårlig manus det også.

Lenke til kommentar

Lucky Louie, Flight of The Concords, Eastbound and Down, Hung, Lie To Me, The Mentalist, Rome, House of Saddam (miniserie), Angels in America (miniserie), The Company, The Prisoner, Party Down, John Adams, Royal Pains, White Collar, Californication.

 

Noe av det nye jeg har skaffa meg/er på vei til min postkasse. Hva anbefaler dere at jeg ser først? Er først og fremst ute etter noe veldig spennende/mystisk (ala LOST, Heroes), eller noe morsomt å se på. :D

 

Flight of The Concords er veldig bra :) Eastbound and Down og Hung begynte jeg på men det lå ikke helt i min gate så jeg sluttet å se på de..

Lie to Me liker jeg, med untak av at Tim Roth lager ganske mange ansikter der han ser totalt tilbakestående ut. Ganske irriterende egentlig, men jeg lar bare være å se på han, så liker jeg serien :)

Ellers ville jeg anbefalt å se Rome og Californication samtidig. Da kan du velge humor eller drama/action/histore etter humør :)

Lenke til kommentar

Lucky Louie, Flight of The Concords, Eastbound and Down, Hung, Lie To Me, The Mentalist, Rome, House of Saddam (miniserie), Angels in America (miniserie), The Company, The Prisoner, Party Down, John Adams, Royal Pains, White Collar, Californication.

 

Noe av det nye jeg har skaffa meg/er på vei til min postkasse. Hva anbefaler dere at jeg ser først? Er først og fremst ute etter noe veldig spennende/mystisk (ala LOST, Heroes), eller noe morsomt å se på. :D

 

Angles in America er hvertfall en temmelig god miniserie fra HBO, og er vel den miniserien jeg liker mest av de du nevner sammen med John Adams. Aner ikke hvilken The Prisoner-utgave du nevner, men begge to er greie.

 

Syntes aldri Lucky Louie var så veldig morsomt, jeg likte heller Louie. Men Californication, Eastbound & Down, og Party Down er morsomme serier. R iktignok er Californication dramedy så serien skifter til litt drama innimellom.

 

White Collar ble veldig kjedelig etterhvert, det er ikke akkuratt så lenge jeg kan se på serie bare på grunn av ansiktet til Matt Bomer. Egentlig det samme med Royal Pains og.

Lenke til kommentar

transporter_320.jpg

 

Chris Vance fra Prison Break, Dexter og Burn Notice skal spille tv-utgaven av Frank Martin. Hovedpersonen fra Transporter-filmene som blir spilt av Jason Statham som også er brite.

 

Kanalen vil bli sendt på Cinemax, kabel-tv kanal som eies av HBO.

 

Vance has been cast as man-of-action Frank Martin in TV’s version of the hit Transporter franchise, says EW.com. Set to air on Cinemax in 2012, the star, who just so happens to be as British as Statham, promises that the “high octane” series will have everything fans of the cult fave movies have grown to love: “Car chases. Stunts. Fights, Beautiful girls. Villains. Heroes. Guns.”
Lenke til kommentar

transporter_320.jpg

 

Chris Vance fra Prison Break, Dexter og Burn Notice skal spille tv-utgaven av Frank Martin. Hovedpersonen fra Transporter-filmene som blir spilt av Jason Statham som også er brite.

 

Kanalen vil bli sendt på Cinemax, kabel-tv kanal som eies av HBO.

 

Vance has been cast as man-of-action Frank Martin in TV's version of the hit Transporter franchise, says EW.com. Set to air on Cinemax in 2012, the star, who just so happens to be as British as Statham, promises that the "high octane" series will have everything fans of the cult fave movies have grown to love: "Car chases. Stunts. Fights, Beautiful girls. Villains. Heroes. Guns."

Hva skal TV-serien hete? Transporter?

Lenke til kommentar

1) Lonely Island er fantastisk. Nye platen har mye bra.

 

2)

Fringe

Passelig spennende, er snart halvveis i sesong 1. Blir det litt mer.. sammenhengende etter hvert? Vil gjerne se mer av subplotet.

 

Luther

Akkurat begynt på det, sett to episoder. Wow, for en serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...