Heilage Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Wat! Jeg likte virkelig Human Target. Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Det er vel litt gammelt nytt. Dessuten var det jo åpenbart, serien ga null tilbake til kanalen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Da er det annonsert at Wonder Woman-piloten ikke kommer videre til serie. Lurer på om dette har noe å si for at Hulk`en kan komme fram snart. ABC sin live-action adapsjon av Hulk`en utvikles med blant annet Guillermo del Toro og David Eick. I år så avsluttes som alle vet, Smallville. Human Target er økset, og med Wonder Woman ikke videre til serie så er det "åpent" for en ny serie rundt en superhelt fra DC Comics eller Marvel. Å siden Marvel ikke har hatt noe særlig siden Hulken på tv i gamle dager. Spør du meg så har NBC gjort utrolig gode valg blant drama`ene i år. Med serier som Playboy, Awake(REM) og Grimm. Sistnevnte er kanskje den minst "teite" fantasy-serien som kommer i høst, og det kommer et par. Awake ser jeg veldig fram til. Synd at det ikke ble noe fra 17th Precint heller. Med Tricha Helfer, Jamie Bamber og James Callis, alle fra Battelstra Galactica. Med Ron D. Moore også fra BSG som produsent. Hører dog at piloten var et rot, og de som har anmeldt manusene til årets piloter har også gitt det dårlig karakter. Don Johnson(Miami Vice) sin , "A Mann's World kom heller ikke videre. Men virker som blir shoppet videre til kabel. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det er vel litt gammelt nytt. Dessuten var det jo åpenbart, serien ga null tilbake til kanalen. Det var fremdeles en bra og spennende serie da. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nå er det visst Ashton Kutcher som skal overta for Charlie Sheen. Vet ikke helt hva jeg synes. Er halvpositiv egentlig, fordi styrken til Charlie-karakteren ikke har vært skuespilleren, men heller manuset i seg selv og vitsene. Sånt sent er fyren som spiller Alan mye viktigere for serien, siden han faktisk har komisk talent. Og ja, Two and a Half Men er en artig serie. Vet det er populært å hate på amerikanske sitcoms med latterbokser, men med unntak av den nyeste sesongen er Two and A Half Men en serie som har levert mye kvalitetsunderholdning opp gjennom årene. Det er trist hvis serien dør, så jeg vil gi det en sjanse uansett hvem som kommer inn. Selv om jeg frykter en Scrubs-reprise. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvem eller hva er det eventuelt den nye karakteren skal spille? Kutcher kan jo ikke spille karakteren til sheen. :/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Han skal spille en ny karakter. Jeg tror folk mistolker "ta over" rollen stort, og det virker slik. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Han skal spille en ny karakter. Jeg tror folk mistolker "ta over" rollen stort, og det virker slik. Kan eg få kilde på det, har ikkje funnet det noen plass, og håper virkelig du har rett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har ikke noe kilde på det, men av ren logikk. Å med tanke på hvordan Chuck Lorre har sagt i et interjuv så har han forklart at han ikke vil gjøre om karaktern til Sheen, han ville heller introdusert en ny karakter til å ta over plassen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Har ikke noe kilde på det, men av ren logikk. Å med tanke på hvordan Chuck Lorre har sagt i et interjuv så har han forklart at han ikke vil gjøre om karaktern til Sheen, han ville heller introdusert en ny karakter til å ta over plassen. Ok. Det dummeste dei kan gjer er å prøve å fortsette Charlie karakteren, Lurer på korleis dei introduserer han til serien og korleis dei forklarer bortgangen til Charlie. Endret 13. mai 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) CBS har plukket opp Person of interest (J.J Abrams, Michael Emerson) og CW har plukket opp Ringers (Sarah Michelle Gellar) Endret 13. mai 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Må ikke glemme at Jonah Nolan som har hjulpet storebror Christopher Nolan med å lage Memento, Dark Knight, The Prestige og The Dark Knight Rises også er med like mye på serien. Samt at James Caviezel fra AMC sin remake av The Prisoner også er med i en like stor rolle som Emerson. Kanskje den serien jeg ser mest fram til av alle de nye procedrual`ene til høsten. EDIT: Herlig at Treme er fornyet. Endret 14. mai 2011 av Maury Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Elskbart å se Michael Emerson tilbake på skjermen. Han er en av de beste tv-skuespillerne i forrige tiår med blant James Gandolfini, James Spader(Boston Lega), Kiefer Sutherland(24), Bryan Cranston(Breaking Bad) og Jon Hamm(Mad Men). Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Finnes det noen andre serier som ligner på Blue Mountain State? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nei. BMS er unik, det er ikke noen som har slik barnslig humor og gjør det bra. Det er ingen serier som har noe særlig lik humor heller. The League er litt i nærheten. Men ikke samme gruppe seere. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 MI Det er en filmtrilogi, ikke en tv-serie. "He" "he" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Folk legger kanskje merke til en haug av poster i "TV I Nord-Amerika" som er en av sticky`ene på denne delen av forumet. Anbefaler folk å sjekke ut tråden, den er full av informasjon fra meg og Dragen angående plukka opp piloter som går til serier. Vel, jeg har kommet over min favorittserie av de annonserte pilotene som går til serie: Awake Den starter litt seinere, da Midseason(etter nyåret) på NBC. Men fy søren denne virker for min del fantastisk for å være fra de store nettverkene. Casten er bra. Med folk som Jason Issac(fra Brotherhood/Harry Potter), Cherry Jones(24), BD Wong(Oz), Laura Allen(Terriers) og Wilmer Valderrama(That`s 70`s Show). Handling liker jeg, se promo! http://www.youtube.com/watch?v=NdhXyBgN_QU Å andre nevneverdige plukka opp serier av NBC Grimm Lettbeint fantasy-procedrual uten de forferdelige skuespillerne fra Supernatural. Nah, kanskje takk. Ser greit ut, men ikke så veldig bra ut. Det jeg ser fram til er Selias Weir Mitchell tilbake på skjermen, og er vel bare derfor... http://www.youtube.com/watch?v=Kh3rFsv_WSE Denne starter i høst. The Playboy Club Eddie Cibrian er ingen Jon Hamm, nei han er ikke noe i nærheten. Men dette ser ut som en grei serie til å mate lengelsen for mer Mad Men. NBC`s første serie til å ha nakenscener, men det bare på internasjonale sendinger og dvd. Bedre enn ingenting i disse tider uten noe nytt Mad Men(som ikke er tilbake før april 2012 tidligst). Denne starter i høst. http://www.youtube.com/watch?v=0-dnE5NtJDs Free Agents US Her har vi høstens første USA-remake, med Anthony Stewart Head fra orginalen også. Har vært to gode USA-remakes i år, The Killing og Shameless US. Kan Free Agents US bli en middelmådig grei remake? Med Hank Arzia fra The Simpsons i hovedrollen så liker jeg castingen. Å jeg merkelig nok lo litt av et klipp jeg så av serien. Hvertfall beste komiserien NBC har plukket opp til serie, men vi får vente å se om den faktisk er verdt et øre i fullform. http://www.youtube.com/watch?v=rFDYl0_JX5E Resten av de plukka opp pilotene til serie for NBC kan sees her. Jeg vil ikke nevne disse med ord, da de virker alle crappy. Selv den med Will Arnett. http://www.spoilertv.com/2011/05/nbc-upfront-new-show-trailers.html Endret 16. mai 2011 av Maury 2 Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Haywire! Awake så gangske så bra ut. Ser ut til å bli en av neste års beste serier. Har større tro på den enn Alcatraz og Terra Nova. Takk for slike "advarsel"/forhåndstitt-innlegg på kommende serier. Haha, er vel Hank Ariza som har stemmen til Moe og Apu på The Simpsons om jeg husker riktig. Endret 16. mai 2011 av MajorOlav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå