Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikkert. Så og si mesteparten av casten blir med hvis det blir en ny sesong, men CW har fornyet de fleste seriene sine.

 

Og det er en større sjanse for at de fornyer enten The Walking Dead Cheerleaders Hellcats og Nikita enn One Three Hill av de seriene som ikke enda er fornyet. Life Unexpected ble jo økset tidligere i år(eller slutten av fjoråret), og lå vel på samme snitt nesten som One Three Hill. The CW har også en rekke piloter på vei.

 

 

Blir enda mer gira på 17th Precinct jo mer hører/ser fra piloten. Kommet litt bilder fra settet den siste tiden. Veldig spenndene at piloten(som ligger greit an til å bli serie) kommer til å bli en stor BSG-reunion. Både foran og bak kamera.

 

Ronald D. Moore fra BSG står bak serien, og 3 stykker fra BSG spiller hovedkarakterer i serien Tricia Helfer, James Callis(bilde med han fra settet) og Jamie Bamber. Stockard Channing, Kristin Kreuk og Matt Long kommer enten til å bli med fast, eller blir gjesteskuespillere gjennom de første episodene.

 

Serien handler om en verden hvor magi er normen, og ikke vitenskap. Å er sentrert rundt politietterforskerne, og en nercomancer(?) som Helfer spiller.

17thprecinct1300212068.jpg

Lenke til kommentar

Blei ferdig med Rome på BD i dag, og det var litt av ein opplevelse!

Kvalitet over heile linja. Sjeldan har eg sett ein serie spekka med så mange utruleg flinke skodespelarar, finst ikkje eit svakt ledd. Fantastisk!

 

Så vil anbefale alle som ikkje har sett denne utrulege serien å gjere det med ein gong. Skapar eit svært realistisk Roma, trur eg vertfall. :)

 

11436.jpg

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Shifty Powers! Jeg elsker Rome. Tenker jeg skal se den igjen til sommeren da kjæresten ikke har sett den.

 

Har begynt å se på Misfits, en serie om en gjeng britiske ungdommer som får krefter etter at de ble fanget i en lynstorm. Jeg liker skuespillerne og settingen veldig godt. Ingen Heroes eller No ordinary family vibber. (Nå skal det sies at jeg liker Heroes da).

Noen andre som har sett den?

Lenke til kommentar

Har begynt å se på Misfits, en serie om en gjeng britiske ungdommer som får krefter etter at de ble fanget i en lynstorm. Jeg liker skuespillerne og settingen veldig godt. Ingen Heroes eller No ordinary family vibber. (Nå skal det sies at jeg liker Heroes da).

Noen andre som har sett den?

 

Jepp, så de to første sesongene for et par uker siden. Fantastisk serie! Gleder meg til sesong 3! :D

Lenke til kommentar

Hva skjer med castinger for tiden, virkelig gode castinger som har kommet fram til de gode seriene den siste tiden.

 

Danny Trejo fra Machete i Sons of Anarchy.

 

Mos Def og Colin Hanks til Dexter.

 

 

Ellers at Hugh Grant skal nå visstnok ta over for Charlie Sheen i Two And A Half-Men, ikke at jeg sier det er så bra serie.

Lenke til kommentar

Hva skjer med castinger for tiden, virkelig gode castinger som har kommet fram til de gode seriene den siste tiden.

 

Danny Trejo fra Machete i Sons of Anarchy.

 

Mos Def og Colin Hanks til Dexter.

 

 

Ellers at Hugh Grant skal nå visstnok ta over for Charlie Sheen i Two And A Half-Men, ikke at jeg sier det er så bra serie.

 

Mos Def i Dexter? Konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...